Postafordultaval

Uzenetet irtam az Erste Netbankon keresztul, LTP-kiutalas ugyben.

"Üzenetét elküldtük, azt megtalálja a kimenő üzenetek között. Levél iktatószáma: ***, Megválaszolás várható ideje: 2019.08.14. 12:00"

2019.08.14.

Jo munkahoz ido kell. Acknowledged.

Hozzászólások

Lehet kérni gyorsított kiutalást is, valamennyi felárért. Februárban intéztem, akkor valami 40K körül volt. A gyorsított azt jelenti, hogy ha lejárt, de nem utalták még ki, akkor ott, azonnal kifizetik (nyilván az eladónak stb.).

--
trey @ gépház

Én is így jártam, nem látszott a csökkenés. 1 hónap múlva bementem a fiókba, de ott az ügyintéző nem volt képben mivel a korábbi ügyintéző szabin volt. Újra kitöltöttünk egy nyomtatványt az előtörlesztéshez. Majd 2 nap múlva felhívott, hogy nem tudják átvezetni, mert nincs fedezet a számlámon az előtörlesztési díjhoz. Mondom neki, hogy kb. 10x annyi van a számlán. Megnézte és tényleg. Másnap zárolták a elötörlesztés díját.
Nem nagyon vannak képben.

Gondolom a standard határidőt írták be, ameddig egy ügyre reagálni kell. Nincs ebben semmi, csak ennyit tud az automatizmus - mivel 30 nap a határidő előírás szerint, hát 30 nap múlva van a várható ideje annak, hogy reagálnak az ügyfélnek.

Ahhoz, hogy valós információt tudjanak adni, ahhoz a befejezett workflow-król elég sokparaméteres adatgyűjtés meg statisztika kéne (milyen ügymenet, milyen ügyfél, mi volt a history stb. alapján lehetne becslést adni), ezt egy üzenetkezelő alrendszerbe nem fogják beépíteni, mert minek? Nem kell overengineerelni semmit se.

Azt tudom, hogy ez a hatarido, nem az a gond vele.

Ket opcio is eszembe jut, hogy lehetne novelni az ugyfelelmenyt:
a) draga, es overkill - "a befejezett workflow-król elég sokparaméteres adatgyűjtés", majd ez alapjan kikopni egy datumot
b) olcso, es esszeru - :s/varhato/legkesobbi/g

Az utobbit preferalom, bar korabbi erstes ugyfelszolgalati elmenyeim alapjan a "varhato" megiscsak eleg talalo megfogalmazas.

Nem. Egy app (bármelyik, nem csak a bankolós) hozzáfér a telefonon tárolt egyéb, bankolás-hoz semmiköze adatokhoz (is). A teljesség igánye nélkül:

CALENDAR

READ_CALENDAR
WRITE_CALENDAR

CALL_LOG

READ_CALL_LOG
WRITE_CALL_LOG
PROCESS_OUTGOING_CALLS

CAMERA

CAMERA

CONTACTS

READ_CONTACTS
WRITE_CONTACTS
GET_ACCOUNTS

LOCATION

ACCESS_FINE_LOCATION
ACCESS_COARSE_LOCATION

MICROPHONE

RECORD_AUDIO

PHONE

READ_PHONE_STATE
READ_PHONE_NUMBERS
CALL_PHONE
ANSWER_PHONE_CALLS
ADD_VOICEMAIL
USE_SIP

SENSORS

BODY_SENSORS

SMS

SEND_SMS
RECEIVE_SMS
READ_SMS
RECEIVE_WAP_PUSH
RECEIVE_MMS

STORAGE

READ_EXTERNAL_STORAGE
WRITE_EXTERNAL_STORAGE

Amikor megadsz neki telepítéskor valamilyen jogokat, csak hiszed h. érted is mihez adtál jogot. Mert a rendszer általában úgy lett kitalálva, hogy átláthatatlan, értelmezhetetlen, és dokumentálatlan. Röhej h. sikerült elérnie almáséknak és guglinak is h. inkább használom a weboldalt, és semmiből nem rakom fel az alkalmazást, ahol (még) választható alternatíva a webböngészőből használat.
Majd ha az erste-ben is valamelyik agyalágyult kitalálja, h. megszüntetik a netbankot, és marad a telefonon tapicskolás, akkor viszem a pénzemet a konkurrenciához, bármelyik másik szar bank is legyen az.
--

A FinTech irány a mobilalkalmazás irányba mutat, szóval jobb, ha inkább megbarátkozol a dologgal. Minden kicsit is komolyabb bank a mobilapp és az integráció felé megy el, és a webes cuccukat egyre inkább legacy-ként vagy szükséges rosszként kezelik.
--
Blog | @hron84

"valahol egy üzemeltetőmaci most mérgesen toppant a lábával" via @snq-

Ez az LTP alapjaba veve egy kib..tt nagy lehuzas, s csak addig erte meg, ameddig volt ra allami tamogatas. (Egyeb esetben az EBKM -0.68% volt pl az en konstrukciomban) A kiutalasi hataridoket a vegletekig kihuzzak; kolcsont csak nagyobb osszeg eseten folyositanak, whatever. Mondjuk ez fundamenta volt, de nem hinnem, hogy a tobbi mogott nem hasonlo dolgok folynanak...