DeepMind - StarCraft II

 ( fejesjoco | 2019. január 27., vasárnap - 0:25 )

A DeepMind a go után a StarCraft II-t szemelte ki, hogy mesterséges intelligenciát csináljanak hozzá, ami állítólag még a gónál is nehezebb.

Cikk: https://deepmind.com/blog/alphastar-mastering-real-time-strategy-game-starcraft-ii/
Videó: https://www.youtube.com/watch?v=cUTMhmVh1qs

Én személy sosem játszottam evvel, de még így is nagyon érdekes anyag.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Nagy ügy... Az SC-ben a gép mindig cheatel! :)
Engem SC 1-ben is mindig kifüstölt! :D

BW-be, 8gépet is ismán vertem(fénykoromban) annyi volt a lényeg, hogy jó gyorsan eliminálni kellett őket, ha hagytad felfejlődni őket akkor esélytelen. ;)

StarCraft: Brood War-ban én úgy tudtam megverni a 8 gépet egyedül (Terran), hogy olyan pályán játszottam, ahol csak 1 kis szűk helyen lehet bejönni a bázisomra a szárazföldön. Az volt a lényeg, hogy a legelején el kellett torlaszolni épületekkel ezt a bejáratot, és mögé építeni 2 bunkert, utána a partra végig körbe légvédelmi ágyukat, meg tankokat a bejárathoz. Így sosem tudtak bejönni sehol, közben Battle Cruiseket kellett venni amikkel egyesével le lehetett vadászni a bázisokat, ennyi :)

Amikor ráküld a 8 tankodra 8 ghostot és egyszerre lockdownolja az összeset az priceless.

Cserébe nem taktikázik, rád küldi az összes egységét amikor betámadod. Egy jó marine+medic kombóval hozható kb. minden early game.

@@
"You can hide a semi truck in 300 lines of C."