Ez gondolom olyasmi lehet mint az emacs-ban a pszichológus mód a Kockafejek módszerével kombinálva: Próbálta már ki és bekapcsolni? Akar róla beszélni? Vagy ez: https://www.youtube.com/watch?v=BqnFnWSYzaQ
Update: július 9-én volt 1 hónapja, hogy elindítottam az átváltást és a június 12-i SMS óta semmi infót nem kaptam tőlük. Türelmes ember vagyok, de azért írtam nekik ma, hogy kb mikor várhatom a rendelés teljesítését?
Update2: ma, július 11-én válaszoltak:
Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkhoz fordult.
Tájékoztatjuk, hogy rendelésével kapcsolatban egyeztettünk az illetékes területtel. Jelzésük szerint a termék ma átadásra kerül.
Update3: ma, július 13-án, pénteken kaptam az értesítést, hogy átvehetem az új SIM kártyámat. Még nem merek örülni, mert láttam én már falon pókot és karón varjút, egyszerre is.
- MrPrise blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1191 megtekintés
Hozzászólások
Pre- es postpaid technikai hattere meglehetosen kulonbozo, igy a migralas is komplex feladat, nem megoldhato "azonnal".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ok, én nem tudom mi merről hány méter náluk és én sem 5 perc alatt gondoltam az azonnalt, de azért mondjuk max 1-2 munkanap, ahogy ők is írták a weboldalon eredetileg.
Abból indultam ki, hogy ez biztos rutin dolog, mert sokan váltanak így. Bár amilyen szerencsém van, tuti én vagyok az első akivel ki akarták próbálni az új fejlesztéseket és nem volt sikeres a próba.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, annyira komplex, hogy a Vodafone-nál kb. 30 percbe telik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Attol meg komplex, csak jol van automatizalva a workflow, igy kifele nem latszik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor van "innovatív" meg "még innovatívabb" szolgáltató?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LOL A weboldalukat most nem is említem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tanulságos történet pár nappal ezelőttről (Telenor)
1. Céges számlából kártyás
2. Névátíratás a nevemre
3. Kártyásból újra számlás privát előfizetéssel
4. Névátíratás családtag nevére
Ez volt max fél óra, aminek a nagy része annyi volt, hogy az ügyintéző verte a billentyűzetet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó, hát nem lehet minden szolgáltató olyan innovatív, mint a Telekom. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni