"Innovatív szolgáltató"

 ( MrPrise | 2018. június 19., kedd - 9:40 )

Június 9-én indítottam el a domino csomagom átváltását előfizetésesre. Amióta mobilom van dominom volt, eddig elég volt.

A weboldalon azt írták, hogy múlt hét 13-án szerdán elvileg már át is vehetem az új sim kártyámat. 12-én kaptam egy SMS-t, amiben tájékoztattak, hogy a megrendelésem feldolgozása technikai okok miatt hosszabb időt vesz igénybe. Ez egy hete volt és azóta semmi hír felőlük.
Nem mintha sürgős lenne, de azért számomra hihetetlen, hogy 2018-ban nem tudnak egy ilyen átváltást gyk azonnal megoldani?

Van ez a másik csoda, a Wifi Fon. Anno kaptam levelet róla, hogy most már használhatom mindenhol. Abban volt a jelszó is. Most kellett volna, persze a papírt nem találom sehol. Az oldalon ahol be lehet lépni van egy telefonszám amit hívni kell ha elfelejti az ember a jelszót.
Felhívom, erre bejön a szokásos ügyfélszolgálat, a szokásos önfényezéssel kezdve amit meg kell hallgatni ha akarod, ha nem. Itt nevezték magukat "innovatív szolgáltatónak". Tényleg volt újdonság. Most már egy virtuális ügyintézőnek, Vandának lehet elmondani a problámat.

Ez gondolom olyasmi lehet mint az emacs-ban a pszichológus mód a Kockafejek módszerével kombinálva: Próbálta már ki és bekapcsolni? Akar róla beszélni? Vagy ez: https://www.youtube.com/watch?v=BqnFnWSYzaQ

Update: július 9-én volt 1 hónapja, hogy elindítottam az átváltást és a június 12-i SMS óta semmi infót nem kaptam tőlük. Türelmes ember vagyok, de azért írtam nekik ma, hogy kb mikor várhatom a rendelés teljesítését?

Update2: ma, július 11-én válaszoltak:

Idézet:
Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkhoz fordult.

Tájékoztatjuk, hogy rendelésével kapcsolatban egyeztettünk az illetékes területtel. Jelzésük szerint a termék ma átadásra kerül.

Update3: ma, július 13-án, pénteken kaptam az értesítést, hogy átvehetem az új SIM kártyámat. Még nem merek örülni, mert láttam én már falon pókot és karón varjút, egyszerre is.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Pre- es postpaid technikai hattere meglehetosen kulonbozo, igy a migralas is komplex feladat, nem megoldhato "azonnal".

Ok, én nem tudom mi merről hány méter náluk és én sem 5 perc alatt gondoltam az azonnalt, de azért mondjuk max 1-2 munkanap, ahogy ők is írták a weboldalon eredetileg.
Abból indultam ki, hogy ez biztos rutin dolog, mert sokan váltanak így. Bár amilyen szerencsém van, tuti én vagyok az első akivel ki akarták próbálni az új fejlesztéseket és nem volt sikeres a próba.

Ja, annyira komplex, hogy a Vodafone-nál kb. 30 percbe telik.

Attol meg komplex, csak jol van automatizalva a workflow, igy kifele nem latszik.

Akkor van "innovatív" meg "még innovatívabb" szolgáltató?

LOL A weboldalukat most nem is említem.

Tanulságos történet pár nappal ezelőttről (Telenor)

1. Céges számlából kártyás
2. Névátíratás a nevemre
3. Kártyásból újra számlás privát előfizetéssel
4. Névátíratás családtag nevére

Ez volt max fél óra, aminek a nagy része annyi volt, hogy az ügyintéző verte a billentyűzetet.

Jó, hát nem lehet minden szolgáltató olyan innovatív, mint a Telekom. :)