- tomsolo blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1424 megtekintés
Hozzászólások
Tehát 4 év alatt nem sikerült beállítani? :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De sikerült - hiszen "tegnap" még ment - viszont, hogy egy akármilyen cég akármilyen bábja azt mondja, hogy köszönöm a hibabejelentést(ugye ez azzal járna, hogy elismerik valami hiba van/volt) ne adj' Isten elnézést kérjen, az nagyon ritka... mivel megjött a válasz e-mail, hogy a kérvénynek megfelelően most sikeresen beállították. :)
No rainbow, no sugar
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt olvastam, hogy pl. az Apple boltosokat képezték, hogy nem mondhatják azt, hogy a termék rossz/hibás, stb.
Szóval ha egyik napról a másikra mondjuk kiesett a gomb, vagy elkezdett nem működni valami, és bementél a boltba, akkor nem mondhattak olyasmit, hogy OK, kijavítjuk a hibát, vagy sajnálom, hogy elromlott a telefon, hanem olyasmiket kellett mondaniuk, hogy sajnálom, hogy ilyen kellemetlen tapasztalat érte, stb.
Lehet, hogy ezek is olvasták azt a cikket, és nekilátták kiképezni a helpdesket, mert az apple olyan jó, másoljunk mindent, amit csinálnak!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Corporate környezetben ez igy működik, hogy nem mondhatod azt a usernek IT-sként, hogy "nem tudom".
Egyszer egy telco-n megkérdezett az ügyfél valamiről, amrie egyből nem ment a válasz csak annyi, hogy majd akkor foglalkozok vele ha odajutunk. Erre az volt a válasza, hogy "You are the expert, you must answer that". Nem értik meg, hogy attól, hogy értesz valamihez még nem azt jelenti, hogy fejből megy egy ritkán használt dolog.
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
You are the expert
https://www.youtube.com/watch?v=BKorP55Aqvg
--
"After successfully ignoring Google, FAQ's, the board search and leaving a undecipherable post in the wrong sub-forum don't expect an intelligent reply."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:DD
tr '[:lower:]' '[:upper:]' <<<locsemege
LOCSEMEGE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni