"Jó lenne talán hátramenettel próbálkozni" - jegyezte meg Wéber Gábor szakkommentátor az M4-en, na de Kimi Raikkönennek ilyen eszébe sem jutott. Ő csak nyomta a gázt, ahogy kifért, és jobbra-balra mozgatta a kormányt, hogy valahogy kierőltesse a kocsit. Sikerült is neki, mint a playstationben, amikor erőlteti az ember, és egy idő után csak tovább tud menni.
Pár kör múlva viszont kiderült, hiába volt a heroikus szabadulás, a jobbelső fék úgy megsérült, hogy a finnek fel kellett adnia a futamot."
> a jobbelső fék úgy megsérült
Erről csak ez jut eszembe: Tényleeeeeeeeeeg?
- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2061 megtekintés
Hozzászólások
Nekem ez totál pozitív felhangú jelenet. Mármint eltekintve attól, hogy megint kicsúszott szegény. De mekkora show már, hogy kinyomja a táblát meg nyeszeteli a kerékkel :-).
Amúgy van ezeken a kocsikon rüki? És megbízhatóan működik ilyen helyzetekben?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"De mekkora show már, hogy kinyomja a táblát meg nyeszeteli a kerékkel :-)."
Óriási. Egy roncsderbin.
"Amúgy van ezeken a kocsikon rüki?"
Cars must have eight forward gear ratios as well as a reverse gear.
"És megbízhatóan működik ilyen helyzetekben?"
Miért pont az ne működne?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem az iranyvaltasokkal (elore-tolatas-megint elore) az a baj, hogy nagyon konnyen elassak magukat a hatso kerekek es lehasal az auto a kavicsra.
Bar ezesetben eleg szilardnak tunik a burkolat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valószínűleg az én ismereteim koptak meg, de úgy emlékszem, hogy pont, hogy finom előre-hátra hintáztatással lehet kijönni bizonyos szituációkból ahelyett, hogy izomból pörgetnéd a kereket, amivel elásod magad.
Mákja volt, hogy nem sóderben állt, mert azzal a kipörgő kerékkel elásta volna magát izibe'.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Amúgy van ezeken a kocsikon rüki? És megbízhatóan működik ilyen helyzetekben?"
Fixme, régen volt, talán egy időmérőn: Schumacher (még fénykorában) komoly sebességnél megpördült közvetlenül egy hosszú egyenesre fordulás után. mire az autó hátulja előre került, már R-be tette és ott lendületet téve pörgött vissza egyenesbe, végül ment tovább. nagyságrendileg 1-2 mp alatt mindezt. ennyire megbízhatóan működött már 10++ éve, pedig csak biztonsági okokból van beépítve :)
ha valaki megtalálná ezt a videót és adna egy linket, azt megköszönném. szívesen megnézném megint. már Ferrariban ült.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ráadásul a szabálykönyv megköveteli a működőképes hátramentet:
"9.7: All cars must be able to be driven in reverse by the driver at any time during the Event."
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A maiak már csak a féken tudnak állni.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem Mansell volt ez anno?
Amugy volt olyan ev, amikor nem volt "lükverc", most megint kotelezo, ugy tunik. Emlekszem, hogy emiatt valakit a szereloknek kellett visszatolni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én kiszálltam volna a kocsiból és arrébb dobom az orrát, vagy a táblát. Bár ha jól sejtem az tilos :). Jópár éve láttam utoljára F1-et, de tolatni biztosan nem láttam még pilótát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos a forma 1 is a futball szintjere sullyedt. Az iden 1 futamot lattam, azt sem tudom ki vezet vagy melyik a legjobb csapat. Valamikor regen alig vartam a vasarnapot, hogy nezhessem, mara az egesz mar csak a penzrol szol.
Szerencsere kerult egy uj sport, korabban is tetszett, de a VB alkalmaval egeszen megkedveltem, a rögbi. Itt nincs nyivakolas, szimulalas, ilyen-olyan divatformalo frizura, amit a biro mond az szent es nem kommental senki. Kar, hogy csak par orszagban elterjedt vagy talan epp jo, mert ha nepszerubb lenne akkor a foci sorsara jutna? Szombaton lesz a donto, Uj Zeland vs. Ausztralia.
--
FeZo
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eközben Alonso majdnem befért az első 10-be.
Tehetséges, ha így folytatja egyszer egy élcsapatba is bekerülhet.
DigitalOcean 10$ kredit- Cloudatcost VPS 50%: MEQy2epUny - <3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 Irónia lvl 99
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem volt már élcsapatban, pont ennek a zseninek a csapattársaként, akit szarrá vert:
http://abload.de/img/subirl0k5y.jpg
(Illetve, elfelejtetted megjegyezni, hogy a Massa hátulról megforgatta, a kerekét kilyukasztotta, jókora hátrányból indulva a 6. helyre jött fel, ahol megadta magát a motor (meglepően).
Ez a mesterember meg simán eldobta a vasat (nem meglepően, ahogy ment már előre jósoltam), ennek hatására idegbeteg lett, aminek az eredménye szépen látható is a fenti videón.
Lassan időszerű lenne egy hasraikkonencrashedtoday.com a Maldonandos oldal mintájára.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Ez a mesterember meg simán eldobta a vasat"
Hát, ha visszanézed a futamot, azokban a körökben abban a kanyarban előtte-utána táncoltak mások is slick-gumin.
------------------------
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem. De ez hogy mosdatja ki (újfent) Raikkonent?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van, aki ezt teszt körülmények közt, száraz pályán is megcsinálja.
DigitalOcean 10$ kredit- Cloudatcost VPS 50%: MEQy2epUny - <3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, az előző futamon is bemutatott egy mesteri húzást száraz körülmények közt. Meg is büntették érte.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ő legalább nem a saját szerelőit üti el idén.
DigitalOcean 10$ kredit- Cloudatcost VPS 50%: MEQy2epUny - <3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ügyi volt megint.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
22 > 0
DigitalOcean 10$ kredit- Cloudatcost VPS 50%: MEQy2epUny - <3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez mit is jelent?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az összesen megtett körök száma.
DigitalOcean 10$ kredit- Cloudatcost VPS 50%: MEQy2epUny - <3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Korrekt és sportszerű összehasonlítás!
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Volt mar korrektebb osszehasonlitas az Internet tortenelmeben: http://bash.hu/1570 ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bocs :)
https://twitter.com/hashtag/PlacesAlonsoWouldRatherBe?src=hash&ref_src=…^tfw
DigitalOcean 10$ kredit- Cloudatcost VPS 50%: MEQy2epUny - <3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erre a nagy üres semmi jön be... :S
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megrázó... Kicsit több kreativitást...! https://twitter.com/hashtag/PlacesAlonsoWouldRatherBe.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És most miért fáj neked Raikkonen baja? Talán hogy nem Alonso ül a helyén?
------------------------
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, ha olvasod a blogom, ez a Raikkonen "szeretet" már régebbről indul. Mielőtt még elment a rallyba csokorba gyűjteni a karácsonyfákat.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az, hogy te mostanában csak Raikkönen gyűlöletből tudod élvezni az F1-et, téged minősít. Persze tudom, kiskedvencedről nem tudsz mit írni, mert nem is lehet: fos és fosul is döntött.
így nem marad más, mint más ekézése.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az azért túlzás, mert az élvonalban is megtaláltam magamnak a szimpatikus figurákat. Ott van pl. Ricciardo, aki nekem valamiért Webbert helyettesíti.
"kiskedvencedről nem tudsz mit írni, mert nem is lehet: fos és fosul is döntött."
Nincs két hete, hogy ekéztem a fos Hondát.
Nézz be gyakrabban!
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó, hát kifogás az mindig van, de az idei ponttáblázatot ez a legkevésbé sem hatja meg, a tavalyi meg legfeljebb szép emléknek jó.
Amúgy arra próbáltam reflektálni, hogy Kimi legalább csapatot jól tud váltani, még a Mester ott is üzembiztosan találja meg a rükvercet.
DigitalOcean 10$ kredit- Cloudatcost VPS 50%: MEQy2epUny - <3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ő az F1-ben már nem választ semmit. Összeteheti a kezét (Vettelét meg megcsókolhatja, mondjuk Vettel meg nem hülye, inkább egy kivénhedt kriplit, mint valami fiatal tehetséget akar maga mellé), hogy megkönyörültek rajta és jövőre még lesz ülése. Ilyen szezonok után.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2012-13-ban szerintem elég jól ment neki.
2014-ben betették egy autóba, aminek a fejlesztésébe semmi beleszólása nem volt. Kétlem hogy párhónap alatt felejtett volna el vezetni.
Idén pedig hibákkal együtt is ott van Rosberg mögött. Feltételezem, hogy a Ferrari nálunk jobban tudja mit csinál.
DigitalOcean 10$ kredit- Cloudatcost VPS 50%: MEQy2epUny - <3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Engem nem érdekel mit csinál a Ferrari. A Ferrari Alonso elmenetele után kirúgott mindenkit, a világ összes pénzét beleölte az autóba, hozott egy négyszeres világbajnokot.
És mire lett elég? A vége előtt három futammal Hamilton a világbajnok. Jól sikerült! Az megvan ugye, hogy Alonso volt, hogy az utolsó futamon ment a VB címért és kétszer is csak néhány ponttal maradt le róla?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ennyi idő alatt nem lehet csodát tenni, de az erős javuló tendencia fedezhető fel.
DigitalOcean 10$ kredit- Cloudatcost VPS 50%: MEQy2epUny - <3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"de az erős javuló tendencia fedezhető fel."
LOL, te melyik adót nézed?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A "konstruktőri táblázat" - nevűt. A számok kevésbé elfogultak.
DigitalOcean 10$ kredit- Cloudatcost VPS 50%: MEQy2epUny - <3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És az mit mutat összehasonlítva az elmúlt évekkel (nem mintha a topiknyitó szempontjából bármi relevanciája is lenne).
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogy a Ferkának egyelőre több mint 1.5x annyi pontja van mint tavaly összesen, és 7x annyi dobogós helyezése.
Negyedik hely helyett pedig a másodikon áll a konstruktőrök között.
Hogy az előtt mi volt, a motor formula váltás miatt irreleváns.
DigitalOcean 10$ kredit- Cloudatcost VPS 50%: MEQy2epUny - <3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még szerencse, hogy az olyan elbaszott év után, ami után senki sem maradt az állásában, meg beleöntött 10 csillió dollár után ezt sikerült összehozni. De azért ne aggódj, szerintem is van annyi sírás-rívás, igazságtalanul elosztott pénz, plusz egyéb forrás a világon, amivel sikerül majd újra VB címet nyerniük.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szóval akkor mégiscsak javultak. Örülök, hogy ebben már egyetértünk.
Én cseppet sem aggódok.
DigitalOcean 10$ kredit- Cloudatcost VPS 50%: MEQy2epUny - <3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát ha te ezt javulásnak hívod... Engem életemben nem érdekelt a konstruktőri. Az érdekelt, hogy ki lett a világbajnok. Idén is messze voltak tőle. Ha a tavalyi évhez nézed javulás. Ha a messzebb nézel, ugyanolyan semmi szar.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos csak a tavalyi évhez tudok viszonyítani, mert az előtt nullázódott minden (új motorformula), ami előtte volt, arra nem lehet építkezni.
Őszintén tudom javasolni a futóversenyeket, ott nincsenek zavaró autók, meg ez a konstruktőri hülyeség, ami úgysem érdekel.
DigitalOcean 10$ kredit- Cloudatcost VPS 50%: MEQy2epUny - <3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valamit félreértesz. Nem az autók nem érdekelnek, hanem a konstruktőri VB. Ami azon múlik, hogy ki a te kedvencednek a csapattársa, hogy az mennyi zsetont hoz, meg egyéb politikai döntések. Milyen konstruktőri VB-t akarsz, ha mondjuk a kedvenced mellé odatesznek egy fater által befizetett bohócot?
Csak az egyéni VB érdekel. Nem, olyan dolgok sem érdekelnek, hogy McLaren, meg Ferrari, meg Renault. Sem a régi időkben elért eredményeik. Tőlem a Tesco is adhatna az embereknek autót, ha az ütőképes.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Minden versenyző hoz szponzorokat, de amelyik csapatnál ez a hangsúlyosabb a pilóta kérdésben, azok amúgy sem kerülnek közel a konstruktőri VB címhez.
DigitalOcean 10$ kredit- Cloudatcost VPS 50%: MEQy2epUny - <3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak hogy értsd, hogy miről beszélek:
http://grandprixrankings.com/compare/2013-f1/alonso-versus-massa/
Hogy ki mennyit hoz. Most ne kezdd el, hogy Massa-t nem befizették. Tök mindegy. Pedig Massa szimpatikus számomra.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy olyan csapatban, ahol ha véletlenül jobb lenne a második számú versenyző, akkor is hátra parancsolják, az lenne a fura, ha nem így lenne.
DigitalOcean 10$ kredit- Cloudatcost VPS 50%: MEQy2epUny - <3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Attól még nem kellene köztük 7-10 pozíciónyi eredményeknek születnie.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha már nem tudtad értelmezni a saját linkedet:
average finish 4.06 vs 7.18, average start 6 vs 7.95.
Hol van itt 7-10 pozíció eltérés? 1-1 nagydíj eredménye a trendekről és az átlagról semmit nem mond.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csűrheted, csavarhatod. A konstruktőriben egy dolog számít. A megszerzett pontok. Ha az egyik teljesít, a másik meg nem, akkor cseszheted.
242 vs. 112
Ez elég gyér teljesítmény _ugyanabban_ az autóban.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De akkor azt elismered, hogy Alonso szarabb pilóta, mint Button, igaz? 11 vs 16 pont idén. Ez azért majdnem 50%-os különbség.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elismerem, el hát. Szarabb idén mint Button. Ott vannak a számok. Nekem ez nem fáj. Se autó, se full részvétel a VB-n, se motiváció. Mellébeszélés! Cserébe az egyik legnagyobb gázsi. Azt sem tudjuk, hogy nem-e ez volt a cél. Mielőtt lelép a cirkuszból, legalább megszedje magát. Ha ez, akkor jól csinálta.
Nekem azzal van bajom, hogy Raikkonen szar, de itt egyesek ezt nem képesek elismerni. A tények ellenére. Esik-kell, a halál faszáról hozták vissza, megfenyegették a Ferrari-nál, hogy ez kevés lesz, veszélyezteti a többieket.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Raikkönnen szar, ezt minden normális F1-néző tudja. Én is leírtam már párszor itt. De ettől még nem foglalkozom vele többet ennél. Felesleges. Persze, neked ez fontos, hogy ekézd, hiszen attól érzed jól magad. De ez a te egyéni problémád. Csak éppen nem normális.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi, hogy megengeded, főnök! Saját blogomban hadd foglalkozzak már azzal, amivel szeretnék! Te meg írd le, hogy hülye vagyok (új nincs?) aztán lapozzunk...
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te meg tulerzekeny vagy. Neki az faj, hogy egy tulhype-olt pilota alig teljesit, neked meg az, hogy ez neki faj, pedig szvsz valahol jogos. Mindenkinek joga van a sajat velemenyhez, foleg a sajat blogjan. Ha tultolja, hat tultolja, mindenkinek van valami, amirol tul tudja tolni a kontentot.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nyugi trey, a zseniális Honda (meg eddig minden japán gyártó) a beleölt sokcsilliárd dollár után is pontosan ott tart, amire a mérnökeik képesek. Sehol.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már legalább 3 éve egy rakás hulladék a Ferrari, egyszerűen nem tudtak értékelhető "személygépjárművet" összehozni, - hogy Palikot idézzem - amivel esetleg a középmezőnyben vagy a TOP 3-ban lettek volna. EZ az év végre valami HALADÁST mutatott fel...
A csillió dollárra meg ott pl a Honda. Hiába öltek bele csilliárd-billiót, egyszerűen nem mindíg elég a pénz, sőt...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez nem ilyen egyszerű, ráadásul jóformán önámítás. olyan helyre igazolt, amelynél bármely Ferrari jobb volt az elmúlt 15 évben, de akár bármikor. miközben a hozzánk jobban értők szerint sem fog változni a helyzet jövőre sem.
azért nem egyszerű a helyzet, mert amikor a múltat emlegeted a pilótákat nagyon nehéz összevetni. akár önmagukkal is, mivel a jelenlegi túlszabályozott technikában és versenyben látott Vettel nem tudható, hogy jobb-e, mint a 3 évvel ezelőtti Vettel. vagy ue Alonsora is igaz. vagy akárkire, akár ugyanannál a csapatnál maradva is. nemhogy egymással méregetni az időben ugrálva. Alonsóval kapcsolatban nem túl gyakran szokták emlegetni a versenyzői képességeit, annál inkább minden mást ami azon kívül van és látható.
emellett nem lekicsinylően (de megkülönböztető jelzést villogtatva) mondom, hogy amikor közel volt egy újabb bajnoki címhez, akkor a csapata egyszerűen lopott a másik csapattól, vagy csak annyi hiányzott, hogy egy rém gyenge Petrovot le kellett volna előzni a döntő futamon. több pontért ha kellett a csapattársát is falra parancsolták és úgy általában ha a Ferrari & Alonso érára gondolok, a Ferrari egy nála jelenleg jóval fejlettebb Mercedes után lohol, mint azt tette a Red Bullok ellen (még úgy is, hogy rossz nyelvek szerint idén 50LE-t éppen a Mercedestől kaptak, hogy cserébe kisebbre állítsák a szájukat). még a pontok elosztása is más, mint akár tavaly.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Alonsóval kapcsolatban nem túl gyakran szokták emlegetni a versenyzői képességeit, annál inkább minden mást ami azon kívül van és látható."
Hamilton: Alonso is one of the best drivers F1 has ever seen
Massa, aki szintén csapattársa volt, szintén tett ilyen nyilakozatokat.
Nem mellesleg Alonso a sokak által istenített Schumaher mellett is világbajnok lett egy olyan korszakban, ami tök más, mint ez. Hogy Vettel és Hamilton VB címei mit érnek, az egy más kérdés.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor pontosabban: Alonsoval kapcsolatban nem a képességeit szokták fikázni, hanem minden egyebet aminek köze van magához a személyhez: kezdve akár a rá épített csapatoktól, a rinyálásán és gciskedésein keresztül a megmondóember stílusáig.
más, Alonso két címéhez tartozik: az elsőnél MSC alatt hatszor állt meg az autó, miközben Alonso alatt egyszer. Barrichello eredményei is beszédesek. holott az USA nagydíjon elindultak: ha ezeket kivonod a pontjaikból akkor éppencsak megvan pl. RSC és Heidfeld :S nézd meg az év végi pontjaikat, egy középszerűnél is gyengébb Fisichella csupán 4 ponttal van hátrébb Schumachertől (pedig nála USA pontok). egy átlagnál gyengébb Ferrariban és egy tökéletesre sikeredett Renaultban mutatott képességek nem mérhetőek össze. szerintem ezt én sajnálom a legjobban.
a második címe már szemrevalóbb, ott már nem volt mellébeszéd. a végén egyébként nagyon szurkoltam Schumachernek, hátha befogja. az utolsó előtti futamon első helyről esett ki motorhibával - ha ekkor nem döglik meg az autó, akkor az utolsó futamra 1-2 pont különbséggel mennek és valószínűleg minden idők egyik legjobb záró futamát láthattuk volna. emlékeim vannak róla, a sors valamiért nem akart ilyen meccset.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És az nem lehet, h nem vette be a hátramenetet? Nyomkodja a váltófület rendesen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem erről van szó. Alonso sosem lesz már F1-es világbajnok. Ennyi. :)
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk én ezt el tudom engedni, de hogy jön ez a videóban látható prosztó jelenethez?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Lotusban hős volt, a Ferrariban egy senki.
Se neki, se Rosbergnek nem jár top 3-as csapat, mert a csapattársukhoz képest totális balfaszok, és sok tehetséges pilóta áll sorban azért, hogy rendesen versenyezzen, győzzön, és a vezetés terén nyújtott teljesítményével szórakoztassa a nézőket. Vagyis jövőre is durván ki fognak cseszni velünk, mert a két legjobb csapat felét határozottan süllyedő hatékonyságú versenyzők fogják alkotni. Bernie meg tapsol hozzá.
Szerk.: ez szomorít el leginkább az F1 kapcsán, mert könnyen meg lehetne oldani, mégsem teszik.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Lotusban is egy senki volt.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
12-13-ban inkább focit néztél?
DigitalOcean 10$ kredit- Cloudatcost VPS 50%: MEQy2epUny - <3 openSUSE, Ubuntu, KDE <3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elnézve az elmúlt évekbeli f1-es írásaidat, szerintem egy pszichológus jókat csámcsogna rajtad. Én az önvédelmi reakciót vélem felfedezni rajtad: a hosszú évek óta meglévő kudarcok (f1, alonso) miatt a pszichéd azzal véd a nagyobb károsodástól, hogy a kudarcok keletkezésének okait kivetíted minden másra, csak nem alonsora. Az már némileg veszélyes is lehetne, hogy ez a hárítás konkrétan egy személyben kezd kicsúcsosodni (raikönnen), még szerencse hogy elérhetetlen neked.
Szerintem túl komolyra veszed a dolgot, lazítanod kellene, és kicsit enyhülni alonso iránt, mert az enyhíteni fogja a további negatív érzéseidet is.
Témához: a fék biztos, hogy raikönnen kormány rángatásától sérült meg, nem pedig atól, hogy a falba csapódott a kocsi?
Szerintem azért utálod ilyen betegesen raikönnent, mert alonso társa volt, és ő maradhatott, alonsót meg kitették(ja nem, magától jött el, mert a ferrari egy szar). Az a baj, hogy nem igazán kellet alonso senkinek, nem azért mert rossz pilóta, hanem szerintem azért mert emberileg egy hisztis, arogáns, egoista pöcs. Szerintem.
Lehet azzal védeni, hogy milyen jól járt anyagilag a mclarennel, de az igazság az, hogy vakvágányra tette magát, és az a legborzasztóbb, hogy lehet nem is volt más választása.
Raikönnent szerettem régen, a Lotusban is jó volt, de csalódtam benne hogy a Ferrarihoz szerződött (mclaren fan vagyok, a ferrari a vetélytárs, nem a nyikhaj csapatok). A ferrariban mindig is csapatsorrend volt, nem értettem miért szerződött 2. pilótának, lehet mert neki sem volt már más lehetősége. Azért maradhatott szerintem a ferrariban, mert 2. pilóta, ott igazán csak az 1. pilóta a lényeg.
Amúgy meg Button vezet a pontokban Alonso előtt.Button 4-szer, Alonso 2-szer szerzett pontot. Ezek a tények. Mclarenesként gondolod milyen lehet ezt nekem leírni, de nem vetítek hogy kiért, miért, ki más a hibás stb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Szerintem azért utálod ilyen betegesen raikönnent, mert alonso társa volt, és ő maradhatott, alonsót meg kitették"
Raikkonenről már 2007-ben blogoltam hasonlókat (talán már előtte is). Azóta rühellem, hogy megjelent az F1-ben. Nem, leírtam már párszor, hogy mi a bajom vele. Már akkor is osztottam, amikor Alonso-hoz semmi köze sem volt. Olvass vissza ha érdekel. Bár ha állítólag évek óta olvasod a blogomat ebben a témában, fura, hogy ezt írod.
"hanem szerintem azért mert emberileg egy hisztis, arogáns, egoista pöcs. Szerintem."
Azt hittem Raikkonenről beszélsz :D
"Amúgy meg Button vezet a pontokban Alonso előtt.Button 4-szer, Alonso 2-szer szerzett pontot. Ezek a tények"
Meg az is, hogy Alonso alatt hányszor állt meg az autó, hogy egy futammal kevesebbet ment mint Button...
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy elnézem, a fél forma1 kurvára frusztrált. A cikkek alapján, amit olvasok, a csapatok kb. nem is a versenyzésre figyelnek, hanem a frusztráltságukra. De trey, te is az vagy. Lehet, ezt a raikkonen szalat tenyleg el kene engedni. Vannak nala sokkal rosszabbak (nem feltetlenul Alonso, de pl. Maldonado, meg a kis csapatokban a kitudjakicsodak).
Hamilton is frusztralt, Rosberg meginkabb (o konkretan egy pocs is lett melle, pedig regen egy jofej gyereknek tunt). Raikkonen es Alonso szinten. A RedBull is az, a Ferrarinal is a falat kaparjak, hogy meg mindig nem ok a legjobbak. A kiscsapatok meg feljelentgetnek mar frusztraltsagukban.
Ket versenyzo van, akit becsuletremeltonak tartok:
- Bar nem kedvelem, Hamilton. Az emlitett frusztraltsaga ellenere csak megnyerte a VB-t.
- Bar a Ferrarit nem becsulom, Vettelt igen. Ahhoz kepest hogy 4(?) VB cim utan visszaesett egy fos csapatba, tavaly is, es iden is eleg lazanak, es alazatosnak tunik.
(Vegulis ide sorolhatnam Buttont is, de o mar ugy erzem szarik az egeszbe)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ne haragudj, de nem fogom elengedni. Betegesen (kórosan) utálom. Inkább fizetek majd a kezelésért ;)
(Egyébként pedig azért sem engedem el, mert a kiégett frusztráltságából adódóan szerintem valós veszélyt jelent a többiek életére. Lásd, nyélgázon visszarobbanás a pályára, amikor Massa alig tudta kikerülni. Ez egyszerű prosztóság.)
http://www.dailymotion.com/video/x20y4wd_f1-silverstone-2014-ferrari-ki…
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt ki hibázott? http://www.dailymotion.com/video/x2uzod4_f1-2015-austrian-gp-huge-crash… :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudtommal Raikkonen elismerte, hogy kipörögtek a kerekei. Hivatalosan versenybalesetnek minősítették, mert nem büntettek meg senkit.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Ne haragudj, de nem fogom elengedni. Betegesen (kórosan) utálom. Inkább fizetek majd a kezelésért ;)
Fair enough :-)
Mindig vannak bohóckodó öregek. Lásd Schumacher visszatérése, Alesi, Barichello, etc. Most éppen Raikkönen az.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Öregek? 2 év van közte és Alonso között, Button meg csak 1 évvel fiatalabb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát jelenleg ők az öregek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni