- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1949 megtekintés
Hozzászólások
csak a pontosság kedvéért:
"Számunkra nagy dolog volt ez az eredmény a fejlődés szempontjából, mert nem tudjuk túl sokáig használni a hibrid rendszerünket. Emiatt több üzemanyagot is kell használnunk, és olyan helyeken előznek meg, amire nem is számítanál. Mindenfelől mentek el mellettem az első körökben, csak néztem őket. A legrosszabb az volt, hogy a tizenkettes kanyar felé menet is előztek, ami eléggé ijesztő hely, mert nem tudom megbecsülni a mögöttem érkező autó sebességét. Nem használhattam a DRS-t, ők viszont igen, és mivel nem állt a rendelkezésemre az ERS ereje, miközben nekik még igen, nagyon gyorsan közelítettek, nagyjából 45 km/óra volt a tempókülönbség, amit elég nehéz felmérni. Szóval nehéz volt, de legalább pontot szereztünk. Semmiben sem hibáztunk, minden tökéletesen ment” – nyugtázta a brit." [motorsportal]
a DRS-t nem használhatta a helyzete miatt - de ennek nincs is köze a hajtáslánchoz. az ERS az első pillanattól használhatatlan, ezért is megy el több üzemagyag és ezért hiányzik alkalmanként további 160LE. igen, elég kezdetleges hajtás, dehát time to make history. jövőre még szarabb lesz az egész :)
egyébként akármennyire egyszerű, mégsem túl elegáns dolog az egészet a Honda nyakába varrni. ott van bőven a McLaren is, ami már régen nem az amit elvárnak tőle - Mercedes motorral már 2014-ben is elég sokszor figyeltek be a 10. hely alá - és ha a F.India technikai problémáinak a felét el lehetett volna hagyni még konstruktőrként is mögöttük végeztek volna. pedig Perez már akkor is Mallyánál pocsékolta a levegőt, épp a McLarentől elhajtva a felejthető 2013-as szezon után.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha valaki tud valamit az energiavisszanyerő rendszerekről az a McLaren. A McLaren felajánlotta a Hondának a segítségét, azok meg elutasították.
De, jogos a cinkelés.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a Mercedes ugyanazon hajtásláncával a Williams 2014-ben (kis sarkítással) kétszer annyi pontot gyűjtött, mint a McLaren. ha a F.India három kiesését elvesszük, őket sem tudták volna megverni és szégyenszemre a Mercedes technikájával dolgozó csapatok utolsó helyezettjeként zártak volna. de 2013-ban már látszott, hogy valami nem stimmel: harmad annyi pontot gyűjtöttek, mint a gyári Mercedes - miközben 2012-ben még egy erős csapat voltak.
a jelenlegi McLaren szerintem Honda motor nélkül is lejtmenetben volt/van, a másik osztályban játszó hajtáslánc a hab a tortán. ebben egyébként van egy kis szerencsefaktor is, hiszen így jogosan lehet másra mutogatni - miközben ha pl. a jelenlegi Mercedes hajtással is szenvednének az ennél valamivel égőbb lenne.
szóval igen, a Honda motor nem ide való: egyelőre konkrétan a kukába. de vélhetően a McLaren sem piskóta. én ezt látom.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem akarom a McLarent védeni. Nincs is mit. A tények magukért beszélnek. A McLaren nyilván felelős, hiszen az írt alá a japánokkal. Nem csak a teljesítménnyel van a motornál probléma, hanem a megbízhatósággal is. Azt meg már elég nehéz kimagyarázni, ERS-re fogni stb.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
így van. de nem feltételeztem semmilyen védő szándékot. csupán a "Honda felel mindenért" elgondolás annyira nem helytálló, akkor sem, ha a japánok szerencsétlenkedése a legszembetűnőbb.
nincs különösebb információm a következőről, de a Whitmarsh <> Dennis meccsek biztosan nem váltak előnyére ennek a csapatnak.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bocs:
https://goo.gl/photos/93zneyrY65qt4AueA
pch
--
http://www.buster.hu "A" számlázó
--
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó ez a motor, csak nem kellett volna még belerakni a marslakóktól lopott űrtechnikát, mert láthatóan nem értik még most sem hogy hogyan működik. Az a Honda baja, hogy túlságosan is eltért a többiek által járt úttól. De hogy jót is mondjak: ha elég sokan esnek ki előlük, végre pontokat is szereznek (bár az is igaz, hogy még többet szereznének, ha nem kapna az egyik pilótájuk büntetést).
Én igazából ezt a nemadunkcsakamclarennekmotortmertcsak dolgot sem értem. Nem lenne jobb több forrásból is információhoz jutni? Mondjuk azt is megértem, hogy a RedBullnak nem akarnak adni motort azok után, ahogy a Renault-val bántak. Régen szerettem a RedBullt, de ez már elmúlt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Régen szerettem a RedBullt"
Ahahaha. Az egész Red Bull nincs régóta az F1-ben :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na jó, átfogalmazom :) 2 éve még szerettem a RedBullt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért egy 66 éves versenysorozatból 10 év nem rossz ám.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni