- uid_2813 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1269 megtekintés
Hozzászólások
Hogyan lehetne megoldani azt, hogy ne navigaljon el a http://www.microsoft.com/hu-hu/windows cimre a forumposztrol? Mondjuk anelkul, hogy Windows 10-re frissitenek?
Azert itt kerdezek, mert az oldal elnavigal, igy ott nem tudom feltenni a kerdest.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Indítsd újra a géped.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megtortent, nothing changed.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hálózatra csatlakozik a géped?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szar neked, mert itt nem irányit sehova :D
Tessék:
Close answers.microsoft.com
answers.microsoft.com is an abomination. People ask questions in earnest, and are met with two kinds of response. From the Microsoft "Support Engineers" they receive answers that ignore the question and are, broadly speaking, worthless--"sfc /scannow" is a particular favourite--and from the community they get cargo cult troubleshooting that's best summed up as the blind leading the blind.
Neither of these are valuable.
I'm open to the possibility that a community support forum, with clear escalation paths to engineers, and trained, engaged first-line support staff could be a useful addition to Microsoft's support offerings, but it's abundantly clear that answers.microsoft.com is not such a thing, and that Microsoft apparently lacks the will to make it such a thing. As such, the best thing to do, for both Microsoft and Microsoft's customers alike, is to close the entire abomination and delete it from the face of the earth, ensuring that it can no longer contaminate search results from Bing or Google.
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Koszi. Lehet hogy azert iranyitgat, mert kikapcsolva tartom a JS-t, vagy mert Chrome-om van, nem tudom. Harom geprol is atdob a Windows 10-es oldalra.
Szerk: kiderult, a JS hianya annyira ordito baj volt, hogy menten Windows 10 vetelere kellett engem osztonozni. Gratulalok az oldal fejlesztoinek.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Külön vicces, hogy engem is vintízre akart frissíttetni a linked, és amikor nem működött a 'ha nem látom a frissítés ikont, akkor click here' linkre sem, akkor ajánlott pár lehetséges megoldást. Arról ott nem írtak, legális Linuxról hogyan frissíthetek rá :D
☼☆♫♪♫♪☆☼
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A céljukat így is elérték, eljutatták hozzád a "céllyukat".
(azaz "Rés a pajzson"...)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugyan már, kikapcsolt sütiknél az egész KB-s tudásbázisuk végtelen újratöltési ciklusba került régebben, mostanság pedig csak simán nem tölt be a fejlécen kívül más.
(Hmm, most megnéztem, és már kiírja, hogy nincsenek engedélyezve a sütik. Micsoda fejlődés fél év alatt. Persze betölteni azt nem tölt be.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez egy közösségi oldal.
Vajon T. Szerző hány topikban próbált másoknak aktívan segíteni mielőtt ez az építő javaslat megfogalmazódott benne? :D
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem az itt megforduló emberekkel nehezebb lesz elhitetned, hogy hirtelen segítőkész és jópofa lett a céged, meg a rajongói is. :)
☼☆♫♪♫♪☆☼
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért, én nem vagyok segítőkész? :)
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt mindenkinek magának kell értelmeznie :-P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Engem inkabb a dolog masik vege zavar rettenetesen. Ott van egy tok jo oldal, ahol tenyleg lehetne Microsoftos emberektol tanacsot kapni, es a Ceg raultet par indiai/kinai/vietnami droidot, akik gyakorlatilag minden kerdesre canned responsokat tolnak be. Ez eleg sokminden, de hogy nem epito, plane nem kozossegepito, az egeszen biztos. Olyan, mintha a HUP-on minden Linuxos kerdes ugy kezdodne, hogy "probaltal mar clamav-ot futtatni a gepeden?".
Abban igaza van az egyik kommentelonek, hogy az "sfc /scannow" egy jo kiindulasi pont problemamegoldasnal, de ha valaki nem kepes megtalalni az Internet Explorer parancsikonjat, annak nem a gepen kell javitani, hanem meg kell mutatni neki, hol keresse. Szoval, en azt gondolom, hogy a canned response mukodhet egy ticket kezelonel, de nem egy publikus forumon, foleg nem vakon alkalmazva. Az se a kerdezonek, se a kesobb jovo olvasonak nem segitseg, hogy lathatolag konzerveket puffogtatnak, utana erdemi kerdesre meg nem valaszolnak a Microsoft Staff titulussal rendelkezo egyenek.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Először és ismét: ez közösségi terméktámogatás. Ha nem tetszik, tedd magad jobbá. Az, hogy hivatásos támogató mérnökök is odajárnak, inkább pozitívum.
Kb. 7 évig voltam a Microsoft Premier Support ügyfele.
Ez alatt sokszor tapasztaltam, hogy a támogató mérnök mindíg a kályhától indul. Nyilván nehezebb lelkileg feldolgozni ezt egy felkészült és tapasztalt rendszermérnöknek, aki már a triviális dolgokat leellenőrizte, mielőtt a supporthoz fordult. Nálunk is volt belőle gond.
A megoldás pofonegyszerű. Tájékoztatni kell a supportost a már megtett lépésekről. Az Answers-én kevésszer látom ezt. Nem csoda, hogy a mérnök a trivi dolgok kizárásával kezdi.
Üdv,
Marci
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, felreertesz. Nezd meg ezt a bejegyzest, illetve a ra adott Microsoftos valaszokat. Az elfogadott valaszrol ordit, hogy el sem olvasta a kerdest, de igazabol a masik Microsoftos se probalta megerteni a problemat, csak bepasztazott egy checklistet. Egyik sem adekvat egy picit sem a problemara. Nem arrol van szo, hogy kalyhatol indul a dolog, hanem az, hogy egyaltalan meg sem probalnak egy kontextusba kerulni a kerdesfeltevovel, hanem beposztoljak a Premier Support ticketrendszereben tarolt konzervvalaszok egyiket annak a jele nelkul, hogy akar elolvasnak is a nyito postot.
Ennel a kerdesnel azt varnam el egy Microsoftos embertol, hogy "Do you experience this issue right after booting your computer or just happens after heavy usage of the computer? Did you tried to re-connect your screen (if it is possible)?", vagy valami ilyesmit, termeszetesen nem ilyen pocsek angolsaggal. Mert ez azt jelzi, hogy elolvasta, latta, es megertette a problemat. De az, hogy odacsap egy checklistet ugy, hogy meg azt sem tudja, szamitogeprol vagy laptoprol beszelunk-e (ez utobbinal kulonosen vicces lehet a kepernyo es az eger ki-be rangatasa), azt egyszeruen keptelen vagyok "szakertoi" velemenynek elkonyvelni. Ha ilyen a Premier Support, akkor inkabb le fogom beszelni a munkahelyeimet arrol, hogy elofizessenek ra.
En is a kalyhatol szoktam keresni a megoldast, de egy ilyen kerdesnel feltenni a kerdest, hogy mi a hibauzenet inkompetenicara vagy diszlexiara vall.
Tenyleg olyan tulzott elvaras az, hogy - ahogyan azt peldaul te is teszed - egy kerdesre legalabb latszolag probaljunk meg adekvat valaszokat adni, minden kerdesre egyedit? Ez nem egy Support Center, az emberek ezert nem fizetnek, az ilyenhez nem szabad ugyanugy kozeliteni, mint egy Premier Supporthoz. Sokkal-sokkal megoldasorientaltabban kell hozzaallni egy nyilt forumhoz, mint egy ticketrendszerhez, ahol el lehet nezni a canned responsokat meg a minidumpok bekereset.
Es a fenti - noha kiragadott pelda - egeszen altalanos pattern az answers.microsoft-on. Nem egyszer kerultem mar Google-bol egy ilyen oldalra es _mindig_ ilyen pattern volt, meg esetleg valahol a lap aljan elrejtve egy keson jott solution, kizarolag nem-Microsoftos embertol. Nagyon ritkan lattam olyat, hogy egy Microsoftos mernok valasza adekvat lett volna, es megoldast adott volna a problemara (altalaban valami trivialis kerdesnel szokott ilyen elojonni).
Ezen az oldalon gond van a moderacios elvekkel, a Microsoft alkalmazottak hozzaallasaval, a keresovel... rovidebb a lista, hogy mivel nincs gond.
Azt mondod, hogy az, hogy Microsoftos mernokok (?) is megjelennek az oldalon, az csak jo. Nagyon szeretnek egyeterteni, mert alapvetoen a mondat igaz, de az oldalon nyujtott siralmas teljesitmenyt latva, inkabb azt mondom, hogy en a Microsoft helyeben nagyon szegyellnem magamat, ha ilyen emberek kommunikalnak az ugyfeleimmel.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez minden közösségi oldalon igy van. Sokan csak a cimet olvassák el és jön rá a konzerv válasz. Itt is lehetne rá példákat mutatni.
Tudom, tudom. Itt nem MS mérnökök vannak.
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oooo... azert itt egyreszt ez kisebb aranyban van jelen, masreszt ez akkor lenne igaz a HUP-ra, ha trey vagy a HWSW valamely szerkesztoje tolna folyamat konzerv valaszokat, ami - szerencsere - nincs igy, ha barmelyikuk segiteni akar, akkor normalisan allnak hozza.
Kulonbseg van a kozott, hogy egy forumon vannak trollok es a kozott, hogy egy forum pedesztalra pakolja a trollokat (tessek elolvasni a nyito linket, a moderatorok preferaljak a MS-es arcok answereit megjelolni, akkor is, ha annak nulla relevanciaja van, erre is pelda az altalam bekuldott link).
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Ha ilyen a Premier Support, akkor inkabb le fogom beszelni a munkahelyeimet arrol, hogy elofizessenek ra.
> az ilyenhez nem szabad ugyanugy kozeliteni, mint egy Premier Supporthoz. Sokkal-sokkal megoldasorientaltabban kell hozzaallni
Na, közbe kell avatkoznom, mielőtt nagyon rossz irányt venne ez a beszélgetés. :)
Ha van rá érdeklődés, szívesen mesélek róla; ha nincs, akkor legyen elég annyi, hogy a Premier Supportnak semmi köze az Answers fórumhoz, a checklist copypaste-eléshez, stb. https://www.microsoft.com/en-us/microsoftservices/support.aspx
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni