Véletlen egybeesés

Tegnap reggel eltűnt az internetszolgáltatásom. A modemen a link pilács éjfekete volt. Tegnap este bejelentettem, kaptam hibajegyet, majd közölték, hogy 72 óra.

Ma bejelentkeztem a szolgáltató által nyújtott webes önkiszolgáló felületre, ahol megtudtam, hogy se telefon, se internet előfizetésem sincs. Mivel inaktív az előfizetésem (jelentsen ez bármit is), ezért ahhoz nem tudnak adatokat megjeleníteni. De az teljesen jól látszik, hogy minden számlám az utolsó fillérig be van fizetve (érdekes, hogy nincs semmilyen előfizetésem, de a számlákat szépen felsorolják, azokat meg lehet nyitni, nézni ... nemde?).

Itt egy kicsit elszakadt a cérna, ezért telefonáltam, hogy mi a helyzet a hibajeggyel. Az ügyfélszolgálatos kérdezi, hogy a link még mindig nem jött meg? Mondom, nem. Akkor 72 óra. Kötöm az ebet a karóhoz, hogy mégis mi a helyzet. Végül kiböki, hogy oda van írva a hibajegyem mellé, hogy földkábel szakadás, már dolgoznak rajta. Várjak, 72 óra.

Mondom neki, ha ezt tudják, akkor miért nem lehetett ezt eddig közölni? Elnézést, ez elmaradt, de most közli. 72 óra. Mondom OK.

Alig teszem le a telefont, elkezd villogni a link. Nézem a routert:

Connected: 0h 2m 46s

Na ugye, megy ez. Csak sürgetni kell... Sürgetésre még a földkábelek is vigyázzba állnak!

Úgy döntöttem, hogy egyelőre nem firtatom, hogy miért nincs a webes felületük szerint se telefon, se internet előfizetésem.

Hozzászólások

Vigyázz, mert ha firtatni kezded ez lesz a megoldás:
- Köszönjük, hogy bejelentette, hogy önnek nincsen szolgáltatása, máris hozzáigazítjuk a valósá... - szétkapcsolás

Ha azt gondoljatok, hogy a T az anyaorszagban maskepp viszonyul a dolgokhoz ime az en peldam. Cegunknek kemeny 8 Mbit-es elofizetese van (T szerint ennel tobb nem lehetseges, azonban a szemkozti ingatlanban 50 Mbit-et mondott a kollega) ami egy honappal ezelott gondolt egyet es leallt. Kemeny ket hetbe telt mig valaki kijott, hogy megnezze.
--
FeZo

Mondok jobbat. (UPC)
Nekem egyszer kepesek voltak azt mondani, hogy azert nem volt net, mert "Osszezavarodott a modem" es ezen bizony a hardware-es reset nem segitett, nekik kellett a kozpontbol ujrainditani.

Majdnem belerohogtem a telefonba, mikor ezt kepes volt elmondani az ugyfelszolga.

Nekem kb. 2 honappal ezelott ment el a google fiber netem, az ok: a google firmware updatet tolt ki az osszes modemukre, ami teljesen tonkretette a vezetek nelkuli kapcsolodast, csakis a vezetekes kapcsolodas mukodott. Persze figyelmezteto jo lett volna, hogy mire keszulnek es mire szamithatok, arrol nem is beszelve, hogy miutan balul sultek el a dolgok, hallgattak mint a sir. Ha hivtad oket, egy kedves noi automata azt mondta, hogy dolgoznak a probleman, de arrol egy szo se, hogy mi tortent, meddig tart a hibaelharitas, stb. A hiba okat csak guglizas utan tudtam meg pontosan, valami forumon.
Vannak furcsa esetek :D

Azon ne csodálkozz, hogy a web-es felületen nem jelennek meg az előfizetésed adatai. A T-nél már jó ideje megy az "ügyfélszolgálati rendszerek egyesítése" című történet, ennek lehet a hozománya. Nekem vagy másfél évig nem ment az online önkiszolgáló felület.