HDD 3,5" SEAGATE SATA3 Desktop SSHD 1TB+8GB SSD/64MB STl000DX001 - Nagyker Expert -
Működési idő 13 óra szektorhibák száma 8 kondició 92%-os. Irás-olvasás alatt "kerreg".
Remek,vajon a két év garancia alatt hányszor fogják kicserélni ?
- 3563 megtekintés
Hozzászólások
es mire? :) Expert nekem scsi szerver vinyot valami sata-s desktop szarra cserelt szerintuk egyenerteku.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jelenleg nekem egy másik de hibátlan kéne avagy pénz vissza. Azt nem tudom, hogy nagyker szinten a pénzvisza fizetés 72 órán belül érvényes e.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nagyker, akkor közületként vásároltad. A közületekre más szabályok vonatkoznak, mint magánszemélyekre (pl nincs fogyvédelem) de ezt gondolom tudod.
Tudomásom szerint a nagykernél nem kötelező dolog a 72 órás moneyback.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyon úgy néz ki, hogy nem. Normális helyen adnak másik "hibátlan" terméket, vagy mást.
CHS-ben jártam úgy régebben, hogy nem az kellett visszavittem, visszavették adták mást, dehát nagyker és nagyker közt Órási a különbség..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Moneyback-ről volt szó. Minden _tisztességes_ kereskedőnél levásárolhatod a terméket (főleg, ha bontatlan és nem direkt neked rendelték be).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagykerben pénz vissza nincs, jelenleg Expert is cserél avagy jóváír majd ha lezajlik az elbírálás. A bontatlanságról meg annyit, hogy (nálam ebben az esetben) a hdd-t ki kellett csomagolni tehát ha visszaviszem már használtnak minősül.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"nagyker és nagyker közt Órási a különbség."
igen, nem veletlen jarunk egyikhez es keruljuk nagy ivbe a masikat.
masreszt ugyfel es ugyfel kozt is oriasi a kulonbseg, amelyik nagykerbe otthagysz evi 20-30 misit ott mashogy fognak hozzaallni egy ilyen reklamaciodhoz (benyelik akar meg ha (szerintuk) te vagy a hulye akkor is) mint ahova szokoevente tevedsz be egy 100ft-os vacakert.
mondjuk az expert-nel en egyszer inteztem garit. nem tudom azota valtozott-e, de egy kis kb 3nm szobaban ultunk vagy 10-en kb 3 orat mire raertek a kis ablaknal meghallgatni a siramunkat, majd kozolni hogy kuldjuk vissza a gyartonak postan a videokartyat ok nem intezik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na most már szűkül azok köre ahová vásárolni megyünk. Abban igazad van, hogy nagy ügyfelek más elbírálást kapnak de ettől még ugye normális helyeken mindenkit egyformán szolgálnak ki. KellyTechnél tulajdonos váltás volt olcsóbbak lettek és és bővült a kínálatuk. Sajnos pont nem volt náluk most Segate. Lehet , hogy WD re kell váltani :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kösz infót, jó tudni. Van egy 4. tipusú szállítás is amikor Angliában kiesek a konténerből számla és garancia nélkül :))))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos pont nem volt náluk most Segate.
Öööö... hát, én ezért nem sírnám tele a párnámat (gyk: az enterprise-kategóriás SCSI/SAS/FC diszkek kivételével jó Seagate-et kb. 1993-ban láttam először és utoljára).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eljössz mutatok neked jó párat, sőt Maxtor is van ami kiválóan működik :))))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez sok-sok évvel ezelőtt lehetett. HJE valahol a nyugati környékén voltak akkor (évek óta az óradnában vannak, és ott nincs ablak :P). Azóta lecserélődött a gárda.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyilván ugyanolyanra fogják cserélni.
Melós laptopba kértem ilyen SSHD-t, egy éve teszi a dolgát minden gond nélkül.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nos kérem szépen. Az Óbudai Egyetemen nem tatozik a szakmai tárgyak közé a Logisztika.
A vásárlást a fiam végzete 24 éves nagykorú de nem mondta neki senki, hogy az árut ki kell csomagolni és nagyítóval végignézni. Sajnos a hdd-tetején benyomódás van ami a nagyker szerint nálunk keletkezett szerintünk meg így adták ide a HDD-t. A helyzet az, hogy orig zacskóból Én vettem ki és raktam a gépbe a hdd-t és nem néztem meg Én sem a külsejét. Sőt 30 éve alatt soha nem voltam kíváncsi és sose kellett ezt megtennem.
Az, hogy a sérülés hol leletkezet és mikor ugye kideríteni nem lehet és hát ilyenkor a vevő nyeli be mivel nem kellő körültekintéssel járt el az árú átvételekor. Erre meg azt mondanám, hogy az átadónak kellene mindent kicsomagolni és szemrevételezés után átadni sőt alá is íratni. Na ez az év vicce avagy jelentkezzen az aki nagykerben ezt megteszi.
Tanulópénznek igen drága játék lett ez a vásárlás. Tanulság, hogy Expertben az életben többet semmit és ezentúl mindent mindenhol kicsomagolni (amíg kinem vágnak érte a raktárból)A fiam részére meg egy jó nagy pofon az élettől így legalább megtanulja, hogy soha senkiben semmilyen körülmények közt nem lehet megbízni mert ez már nem az a világ amikor az adott szónak ereje volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mekkora az a benyomodas, ha nem szurtad ki egybol ?
Szerintem irj a fonoknek, hogy nem koser... csak kicserelik ha eleg ramenos vagy.
Vagy mielott vissza viszed magnes a tetejere es kihuzod :D
Nem hiszem el, hogy ilyet lehet, miert neked kene bizonyitanod, hogy az mar ott volt ?
Sose ertettem, hogy ekkora bevetel mellett minek xaroznak ilyesmin. Aligha erzik meg ha lenyelik, viszont ha a vevo elmondja mindenkinek mit tettek, lehet, hogy sokan nem oda mennek legkozelebb... idiota dolog ez...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is megszívtam hasonlóképpen, de cserélték újra.
Emag-os újracsomagolt, hiper-ellenőrzött termék a saját technikusaik által. Otthon egyből csak kattogott.
Viszem vissza, forgatja, észreveszi hogy a SATA csatlakozó körül valami apró probléma van.
Ezek után megforgatom párszor, nem hiszem el senkinek hogy ép és egészséges az amit a kezembe nyom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látom feléd is zajlik az élet :D
Tutira ha Kínából rendelem a felébe kerül és hibátlan amit a kezembe kapok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olyan 8mm hosszú és 1mm mély, mintha a "polc" fém sarkára/targonca villájára esett volna és csak nappal szép udvari fényben látható "rendesen" meg ha pont ezt keresed rajta..
A másik része, hogy a szervizes is 5 perc után vette észre amire elkészültek a papírmunkával. As sem kizárt, hogy egy egész "dobozt" leejtettek és most sorra ráfogják a vevőkre.
Jelenleg a nagykerek eladási szabályzata azt írja elő, hogy a vásárlót terhel minden szállítási beépítési és egyéb nem rendes működésből eredő meghibásodás.
Azt azért megkérdezném, hogy akkor mit tennének, ha 3 órán át tesztelném a hdd-t és azt mondanám utána, hogy szar mert időként 3-mat villan és adjanak másikat :))
Az Expertről meg már más is elmondta itt, hogy nemigazán frankó. Na Én ezt eddig nem hittem el.
Az sem jobb ha csomagban futár hozta volna ki mert egyrészt ott Ő sem nézi meg a másik meg, hogy csak akkor kapod kézbe a csomagot ha fizettél érte és utána meg megint az van, hogy szállítás közben avagy Te ejtetted el.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vannak orszagok ahol szo nelkul kicserelnek valamit amire azt mondod, hogy xar. Sot meg bocsanatot is kernek. Fel se merul bennuk, hogy te rontottad el... Pedig nem fovarosban torent az eset...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, tudok róla, de ez Budapest 2015..
A szervízvezető azt mondta még, hogy a fizikai behatás miatt a vinyó sokkot kapott és ezért kezd el össze vissza irkálni stb. Nos a fej pozicionálva van és amennyiben nem forgás közben ejted le ottan marod ahol a mágnesek tartják. Amennyiben mégis beleverne a tányérba akkor ugye fizikai sérülésnek kellene lennie és nem logikailag a hibásnak vélt szektorokat rakosgatni a tartalék területre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem mellesleg mikor nincs tapfesz a fej parkolo poziba all szerintem... vagy az csak regen volt ? Aszem nem, ha jol emlekszem kihuz a szelere...
"a vinyo sokkot kapott" - ugy megijedt ossze vissza irkal azota is :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szétszedtem egy xart és nem a szélére húz ki hanem a tengelyközéphez, tudtommal ott meg nincs szektor pont úgy ahogy a szélén sem . Csak úgy szórakozásból földhözbaxtam és a mágnesek olyan erővel tartják a fejet, hogy ottan marad ahol megállt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
gyanus, hogy parkolnak, hiszen mikor lelovod a gept mindegyik megszolal :) Ezek szivatnak teged.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyszer jártam hasonlóan, az egy nem éppen olcsó Intel alaplap volt. Szerencsére még a beszállító kezében volt, én hozzá sem értem, amikor rámutattam a keszekusza tüskesorra, ami szállítás közben kapott pár ütődést. Ritkán látok olyan őszinte arckifejezést mint ami akkor a jóember arcán szétterült.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kuldd vissza direktbe a gyartonak (RMA). altalaba meg se varjak mig visszaer a szar (es meg se nagyon nezik sztem), bereggeled a serialt leirod mi a hibajelenseg (ne azt ird hogy benyomodott, csak hogy sok a szektorhiba) es kuldenek egy ujat. aztan majd bizonyitsak ok hogy nem a visszakuldeskor a posta nyomta be...
http://www.seagate.com/gb/en/support/warranty-and-replacements/
A'rpi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megoldás lenne de ennyi erővel egyenes Kínából is vásárolhatnék, főleg úgy hogy ügyfélkörünkben van Magyarországon élő Kínai hölgy :)))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kínából csakis SSD-t ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én bedobnék egy nfh kártyát, megtámogatva egy nav-os kártyával!:D
egyből az eszükhöz fognak kapni, hogy lehet nem lenne jó egy vizsgálat most nekik...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó ötlet, sajnos nincs ilyen a "családban ". Lehet felkéne adni egy hirdetést, hogy fiam NAV-nál golgozó hölgyet keres feleségnek :))))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyelőre nemsikerül semmit intézni garancia ügyében.
Mivel a HDD-re szükség van elmentünk a Kelly Techbe - 1139 Váci út 95. új nevén CaseKing- és ugyanezt a típust ~ 18 eft ért 3 ÉV !! gyári garanciával megvettük.
A kiadónál nem volt eszköz felbontani a ragasztást, a kereskedő szeme "kimeredet" mikor szikét kértem. Nagykerben nem "életszerű" a gyári csomaglást helyben kibontani és "átvizslatni nagyítóval".
Következtetés. Aki nem "trükközik" az áruval annál nincs gond a termékkel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk azért is nézhetett, mert ha boltosok viszik, akkor lehet bontatlanul adnák ki. Bár a nyilvántartáshoz, garihoz lehet egyébként is ki kell bontani, nem tudom :)
Schrödinger macskája jutott eszembe. Amíg nem bontod ki, addig vagy sérült, vagy nem sérült.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A csomagoláson keresztül látszik a gyári vonalkód, tehát már nem kell kibontani és felcímkézni. Mindenki bontatlanul viszi addig míg egyszer meg nem szívja Expert és TSAI kft-nél.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
személyes tapasztalatünk volt a KellyTech-nél találkozni a garanciát intéző emberkével - ajtón kívűl - ugyanis a dolgozóknak sem szóltak, h bezárt a cég. (ez kb 10 éve volt, a termék pedig egy Paralell portra köthető hdd, amit ők importáltak)
Szóval a garancia addig jó, amig a cég él VAGY máshol tudod érvényesíteni (azaz a cég nem "szürkézik" és a gyár hajlandó segíteni).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tulajdonos váltás volt náluk nem régen. Jelenleg egy Német "cégcsoport"-hoz tartoznak.
Bővült a kínálatuk és jelentősen "olcsóbbak" lettek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
esetleg Seagetenel RMA-t nyitni hatha kicserelik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha oem eszközként, saját márkás gép összerakáshoz adták el, akkor még az is lehet, hogy nincs rá gyári gari. Például van otthon két hitachi winyóm, amiket egyszerre vettem, de két különböző nagykerből hozatta a boltos. Az egyiken van gyári gari, a másikon nincsen. Az egyik beszállító trükközik. Ráadásul a sérülés miatt is lehet visszadobják.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van még olyan szabály, hogy alkatrész esetén ha nem tudod hitelt érdemlően (gondolom számlával) bizonyítani, hogy szakember építette be, akkor ugrott a gari?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezen erősen csodálkoznék.
Az mondjuk egy másik dolog, hogy KISKER boltnak, - ha van esze - nem nyomja a terméket a (nem jól ismert) vevő kezébe, hanem _ingyen_ építi be.
Felteszem nem mondok újdonságot az alábbiakkal:
- ránézésre nem passzolt, de azért bepróbáltam
- nem húztam ki az áramból amikor beleraktam, az alaplapon úgy sincs 12V-nál több
- a meglévő memóriám mellé nem passzol / fagy a gép tőle
- a (tálcás) processzor lába már el volt hajolva
etc etc
Ha visszahozza a kiskernek a problémás alkatrészt, neki először meg kell nézni, hogy tényleg rossz-e, ha igen, felhasználó tehett-e tönkre, visszavinni nagykerbe, majd elmenni a cserélt alkatrészért.
Alsó hangon nettó 1 óra munkaidő megy el vele, de inkább több. Számoljunk 5000Ft órabérrel, és 10% árréssel. Ha 50000Ft (+áfa) áron vett a vevő alkatrészt, máris 0-n van. Az alkatrész beépítése ritkán több 10 percnél.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A sérülten kiadott HDD garanciális ügyintézése megtörtént.
Annak ellenére, hogy elsőre azt állították, hogy MI nem jártunk el megfelelően az áru átvételekor a teljes vételárat készpénzben visszafizették.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg nem nevezett gyártójú merevlemez hozzám került, okos gazdája megpróbálta szétszedni.. persze szerszám, semmi nem volt neki, igy eléggé meglátszott az akció.. Azért próba szerencse alapon generáltam RMA-t, személyesen leadtam az átvevőpontba, és csodák csodája 3 nap mulva kezembe volt az új vinyó ! Az eset nem Magyaroszágon történt, annyit hozzáteszek. De amúgy én is meglepődtem.
--
Ha nincs internet akkor minek az áram ?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nos csak hozzá állás kérdése az egész.
Azóta KellyTech-nél veszek mindent. Olcsóbb, van személyes kapcsolattartó.
http://www.kellytech.hu/elerhetosegek.php
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valószínűleg nem WD volt :D http://support.wdc.com/warranty/WDVMISPEC.pdf
Vagy Seagate: http://www.seagate.com/gb/en/support/warranty-and-replacements/void-war… (bár ők odaírták, hogy ez nem szentírás - https://www.youtube.com/watch?v=jl0hMfqNQ-g )
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni