Sziasztok,
Nagyon sokan lettünk a cégünknél, és nehézkessé vált a munkalapok kezelése. Eddig egy egyszerű form-ot használtunk, amit kinyomtatva tettünk a javításra váró készülék mellé. Erre kézzel írt a technikus.
Ha esetleg kereste valaki az adott készüléket, az ügyfélszolgálatos kolléga hátrajött, bemondta az ügyfél nevét meg a keresett készülék típusát, és fejből mondta a kolléga, hogy mi a státusza.
Mostmár több technikus is van nálunk, és nem is mindig van bent mindenki, így ha olyan készüléket keresnek, amit éppen a kint lévő kolléga javít, akkor percekig kell keresni, hogy mi van vele.
Szeretnék bevezetni valami komolyabb szervizkövetési rendszert, hogy az ügyfélszolgálatos kolléga lássa, hogy mi van egy adott készülékkel. A netet feltúrva, csak olyanokat láttam amik raktár kezelő és számlázó programokkal van összekötve. Ez nekünk nem kellene.
Szóval olyan webes programot keresek (persze nem ingyenest) ahol át tudunk venni egy készüléket javításra, tudunk munkalapot nyomtatni az ügyfélnek, majd szerkeszthető a technikus által, pl technikus kjelölve, alkatrész rendelve, de akár az is elegendő ha van egy szövegdoboz ahova kézzel tudjuk ezeket beírni.
- 5315 megtekintés
Hozzászólások
barmelyik ticket kezelo nemjo erre? ugyfel megkapja a ticket azonositot, a cimbe irjatok a javitott cucc nevet, a leirasba beirjak az ugyfel panaszat, es ha valaki javitotta a cuccot akkor beirhatja hogy mi volt a baja. ha kell lehet tickethez sajat mezoket adni (pl ugyfel neve, telszam, cim, stb). lehet sajat kozbunso allapotot csinalni (pl javitva, kikudve kulso szerelohoz, stb). ha meg visszaadtatok az ugyfelnek a cuccot akkor lezarjatok a ticketet.
--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pl.: Request Tracker (Rt)
Ha tetszik http://www.mithrandir.hu/hu/rt_hu.html akkor keress meg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 Redmine szerintem tökéletesen jó rá, lehet kommentelni minden fázist, idő is követhető, stbstb.
De ha nagyon meg akarod erőszakolni és nem akarsz sajátot üzemeltetni, egy Google Docs is beidomítható (erős túlzással persze).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elsőre jól néz ki, feldobom egy virtuális gépbe, beállítom, aztán megmutatom a srácoknak.
szerk.: az online demo tök jo, szerintem átlátható. egyedüli gond, hogy nem képes egyfajta kinyomtatható átvételi elismervényt, amit az ügyfél kézbe kap, illetve amit a javítandó cucc mellé teszünk.
--
Én TUDOM, hogy igazam van. És ha nincs is, akkor is NEKEM van igazam, mert én vagyok az Admin. Ennyi!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://www.redmine.org/plugins
Van például számlázó plugin is hozzá. Érdemes körülnézni, hátha ráakadsz valami neked valóra.
_SZERK_
Ő a barátod:
https://www.redmine.org/plugins/redmine_default_columns
https://www.redmine.org/attachments/download/7770/redmine_default_colum…
Plugins mappába betolod, lefuttatod ezt:
rake redmine:plugins:migrate RAILS_ENV=production
restart redmine
Majd az Adminisztráció alatt kapsz egy egyéni mezők menüpontot (http://redminedomain/custom_fields).
Itt aztán azt teszel bele, ami jól esik (előtte akár még egy kategóriát is csinálhatsz a project beállításai közt), a hibajegyet meg ki tudod nyomtatni, vagy PDF-be tolni.
Szóval készíthetsz az egyszerű hibajegyből egy komplett átvételit is.
pl.: https://drive.google.com/file/d/0B5xFC9Ee8T2ESWdtQVNLX3J6U2c/view?usp=s…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem kifejezetten szerviz, inkább itil, de jól testre szabhatók a request lehetőségek, bármilyen vindózos gépre felrakhatjátok a free verziót a szervizben:
https://www.manageengine.com/products/service-desk-msp/
egy megnézést megér szerintem
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jira + Service Desk (https://www.atlassian.com/software/jira/service-desk), 10 user, 3 agent, $20 évente.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
--
kincza
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mivel a feladat nem tűnik bonyolultnak, ezért esetleg egyedi fejlesztés?
Sima browseres megoldással. így minden belekerülhet akár később, ami hasznos a cégnek,
és nincs benne semmi ami nem kell, és csak lassítja a munkát.
### ()__))____________)~~~ #################
# "Ha én veletek, ki ellenetek?" # E130/Arch
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az egyedi fejlesztesekkel az a baj, hogy dragak: ketszer tobbe kerul es negyszer tovabb tart ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az egyedi fejlesztés nem csak kétszer lesz drágább, ha van a problémára számtalan kész megoldás, hanem sokszorosan lesz drágább.
Pölö írtam a Service Desk-et, ennek az egyik előnye, hogy tényleg arra van megtervezve és kitalálva, ami a témaindító feladat. Bónuszban az ügyfél kap egy URL-t, ahol követni tudja a státuszt, a többség nem fog telefonálni se, megnézi, illetve akár értesítést kap emailben is.
Cloud-ban üzemeltetve 10 fős cégnél 3 fős ügyfélszolgálattal $20 havonta. Ha ezt az 5500 forintot nem termeli meg az, hogy kevesebb telefon jön be és hatékonyabb a munka, akkor ott nem az issue kezelő rendszer hiánya a legnagyobb baj...
...és az első 30 nap ingyenes, semmit nem kell telepíteni, nem kell hozzá jól érteni, ki kell próbálni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az egyedi fejlesztés valóban jóval drágább.. ez igaz. És látom az előnyeit egy ilyen online rendszernek. De felvetettem mint alternatívát. Mert megvannak a maga előnyei. pl. hogy 1-1 es leképzeés lehet a mostani rendszerre, és teljesen sallangmentes tud lenni.
Hogy egy problémára mennyire van számtalan kész megoldás, az a probléma méretétől, és pontosságától függ. Vagy adott esetben attól, hogy az adott feladat milyen jogi motyókat hordoz magával (adatkezelés, whatever).
A számlázó programok jó példák. Nálunk mindenki állandóan panaszkodik, pedig nem az első van üzeben, de sok a kis speciális igény. Bármelyik másik országban már valószínűleg rég saját rendszer lenne. De tudtommal a magyar számlázás az kicsit komplexebb feladat.
Evvel kapcsolatban ha valakinek van jó ötlete számlázó/készlet nyilvántartó programra. Ami hálózatban használható, nem feltétlen kell neki windows, és elég nyitott a tárolási formátuma, vagy az API-ja hogy saját import-export cuccokat irhasson hozzá az ember, az ne fogja vissza magát :) A SaS megoldások nem igazán szimpatikusak, de nem teljesen elvetendőek.
### ()__))____________)~~~ #################
# "Ha én veletek, ki ellenetek?" # E130/Arch
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És miért nincs saját rendszer?
Ebbe az országba is meg lehet oldani...
pch
--
http://www.buster.hu "A" számlázó
--
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elsőre azt mondanám,hogy a költsége miatt.. De még lehet, hogy az lesz a vége.
### ()__))____________)~~~ #################
# "Ha én veletek, ki ellenetek?" # E130/Arch
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
többen is megkerestek privátban, remélem mindenkinek sikerült válaszolnom.
a ticketing rendszer egész érdekesnek tűnik, megvizsgáljuk még.
nekünk igazából egy jelenleg is működő rendszer kellene, amit meg tudunk nézni, bele tudjuk magunkat képzelni.
feltételezem itt azért több szervizes is van, csak használnak valami normális, erre kihegyezett rendszert.
--
Én TUDOM, hogy igazam van. És ha nincs is, akkor is NEKEM van igazam, mert én vagyok az Admin. Ennyi!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
http://www.glpi-project.org/?lang=en
mi ezt használjuk pár éve, miután kinőttük az Exceles hibakövetést.
Webes, követni lehet az ügyfél által bejelentett hibával/készülékkel kapcsolatos minden történést. Jogosultságok vannak, látni lehet, hogy ki mit csinált, hol tart a dolog.
e-mailt küld minden változásról, hangolni lehet, hogy miről, kinek küldjön. Testre szabható, hogy az ügyfél milyen jogosultságokkal rendelkezzen, mit láthasson, stb
Mi papíros munkalapokat használunk, de biztosan tud nyomtathatót is...
Nagyon rugalmasan testre szabható.
INGYENES
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
minicrm. magyar, jól kommunikáló megbízható cég. ja, és annyiba kerül mint az összes fenti opció együtt :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni