Tekintve, hogy még nem volt külön témája, létrehoztam.
A probléma az lenne, hogy a projekt generátorral létrehozott projektben az Android Studio nem engedi importálni a natív Android osztályokat, pl. az android.os.Bundle-t. Cannot resolve hibaüzenetet ad.
- 7085 megtekintés
Hozzászólások
Esetleg nézd meg ezeket, hogy így próbáltad-e:
http://www.todroid.com/android-gdx-game-creation-part-i-setting-up-up-a…
http://www.todroid.com/game-programming-using-android-studio-and-gdx-li…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én Maven alapokon használom és néhány függőséget kellett csak hozzáadni, aztán megy. Gradle a build rendszer?
Erre használom:
https://test.gacivs.info
https://play.google.com/store/apps/details?id=info.gacivs.android.test
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, Gradle. Mik lennének azok?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van egy GDX core project, abban egyetlen függőség van:
<dependency>
<groupId>com.badlogicgames.gdx</groupId>
<artifactId>gdx</artifactId>
</dependency>
Aztán van az Android projekt, abban van a normál Android függőség, és a többi szükséges GDX lib:
<dependency>
<groupId>com.badlogicgames.gdx</groupId>
<artifactId>gdx-backend-android</artifactId>
<version>1.5.3</version>
</dependency>
<dependency>
<groupId>com.badlogicgames.gdx</groupId>
<artifactId>gdx-platform</artifactId>
<version>1.5.3</version>
<classifier>natives-armeabi</classifier>
<scope>provided</scope>
</dependency>
<dependency>
<groupId>com.badlogicgames.gdx</groupId>
<artifactId>gdx-platform</artifactId>
<version>1.5.3</version>
<classifier>natives-armeabi-v7a</classifier>
<scope>provided</scope>
</dependency>
És ennyi. Ez Maven3, nem Gradle.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt megvalaszoltak mar 2-3 eve ugy latom:
stackoverflow.com/questions/11435315/android-os-bundle-cannot-be-resolved-in-libgdx-android-project
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2 éve még nem volt Android Studio... Az egy Eclipse-re vonatkozó válasz volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem az jött le a kérdésre adott válaszból, hogy ez nem Eclipse (vagy más Java IDE) specifikus "hiba", szimplán Android SDK konfig és libgdx projekt beállítás kérdése.
Szerk.:
Volt egy kis időm, így meg is néztem neked. A generátorral (gdx-setup.jar) létrehoztam egy új libGDX projektet, majd Android Studioban Import Project -> build.gradle (ahová a generátorral létrehozattad a libGDX projektet)
AndroidLauncher.java-ban default benne van az "import android.os.Bundle;" sor, tudom is hiba nélkül deployolni a redmi 1S-emre.
(Android Studio 1.1.0 és libGDX 1.5.5)
Szóval, valami csak nálad nincs jól beállítva attól tartok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Android Studio két és fél éve van. A 2013-mas Google I/O-n jelentették be, azóta elérhető volt early accessben. Beta egy évre rá, stabil verzió meg egy éve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Helyesbítek, a de facto szabvány az Eclipse + ADT volt, az android.com-on is az volt elérhető, mint alapértelmezett IDE.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Multiplayer játékkal próbálkozott már valaki a keretrendszer használata mellett?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mit értesz multiplayer játék alatt?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Többjátékos módot, a gép elleni játszmák mellé.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még ez is eléggé tág... :)
...én egy MMO játékot fejlesztgetek LibGdx alapon: https://portal.gacivs.info/welcome
Mi a konkrét kérdés?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem is van egy saját, jelenleg egyjátékos módban működő játékom, amit bővíteni szeretnék. Mivel nem volt igazán elképzelésem, hogyan készítsek többjátékos "verziót" egy tutorial alapján szerettem volna elindulni. Az AppWarp-ot(http://appwarps2.shephertz.com/) választottam(habár sok alternatívát nem is néztem meg), mint infrastruktúrát hozzá. A rendelkezésre álló leírások már vagy 2-3 évesek, ezért fogtam az egyiket és megpróbáltam működésre bírni.
Valójában itt látható is ez, a jelenlegi állapot: https://github.com/kovacsa91/superjumper
Nem buildelhető, a hibaüzenet: \android\res\libs\gdx-backend-android.jar:0:0: Error: Content is not allowed in prolog.
Mivel nem találtam megoldást erre a hibára, próbáltam utánaérdeklődni, mit csináltam rosszul, de ez utóbbi azóta is kérdéses.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Az AppWarp-ot(http://appwarps2.shephertz.com/) választottam(habár sok alternatívát nem is néztem meg), mint infrastruktúrát hozzá."
A Google Play services is jó: https://developers.google.com/games/services/
De a kérdés még mindig az, hogy mit szeretnél elérni, mint multiplayer? Először definiáld a céljaidat, aztán keress hozzá szerver oldali támogatást...
"Nem buildelhető, a hibaüzenet: \android\res\libs\gdx-backend-android.jar:0:0: Error: Content is not allowed in prolog."
Szerintem valami XML van elírva valahol... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A konkrét cél szobák + chat lehetőségének megoldása lenne.
"Szerintem valami XML van elírva valahol... :)"
Na igen... :) Mondjuk elírva nem, legfeljebb hibásan generálva.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ma kipróbáltam a játékot is. Többször fordult elő, hogy "error occured" hibaüzenetet kaptam, de a művelet egyébként lezajlott. Tetszetős alkalmazás, na meg jó ötlet. Ha pedig még open source is lenne... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Ma kipróbáltam a játékot is."
:)
"Többször fordult elő, hogy "error occured" hibaüzenetet kaptam, de a művelet egyébként lezajlott."
Van erről screenshot vagy valami bővebb kontextus, hogy mikor történik? Sok metrikát figyelek és szeretem tudni, hogy ha valami nem működik jól.
"Tetszetős alkalmazás, na meg jó ötlet."
Az alapötlet a FreeCiv, a bővebb ötlet az MMO. :)
"Ha pedig még open source is lenne... :)"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Van erről screenshot vagy valami bővebb kontextus,"
Az egyik ilyen a Google fiók kiválasztása közben volt látható, másik esetben pedig a chat-en tapasztaltam ezt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni