Fejlesztés libGDX keretrendszerben

Fórumok

Tekintve, hogy még nem volt külön témája, létrehoztam.

A probléma az lenne, hogy a projekt generátorral létrehozott projektben az Android Studio nem engedi importálni a natív Android osztályokat, pl. az android.os.Bundle-t. Cannot resolve hibaüzenetet ad.

Hozzászólások

Van egy GDX core project, abban egyetlen függőség van:

<dependency>
<groupId>com.badlogicgames.gdx</groupId>
<artifactId>gdx</artifactId>
</dependency>

Aztán van az Android projekt, abban van a normál Android függőség, és a többi szükséges GDX lib:

<dependency>
<groupId>com.badlogicgames.gdx</groupId>
<artifactId>gdx-backend-android</artifactId>
<version>1.5.3</version>
</dependency>
<dependency>
<groupId>com.badlogicgames.gdx</groupId>
<artifactId>gdx-platform</artifactId>
<version>1.5.3</version>
<classifier>natives-armeabi</classifier>
<scope>provided</scope>
</dependency>
<dependency>
<groupId>com.badlogicgames.gdx</groupId>
<artifactId>gdx-platform</artifactId>
<version>1.5.3</version>
<classifier>natives-armeabi-v7a</classifier>
<scope>provided</scope>
</dependency>

És ennyi. Ez Maven3, nem Gradle.

Itt megvalaszoltak mar 2-3 eve ugy latom:

stackoverflow.com/questions/11435315/android-os-bundle-cannot-be-resolved-in-libgdx-android-project

Nekem az jött le a kérdésre adott válaszból, hogy ez nem Eclipse (vagy más Java IDE) specifikus "hiba", szimplán Android SDK konfig és libgdx projekt beállítás kérdése.

Szerk.:

Volt egy kis időm, így meg is néztem neked. A generátorral (gdx-setup.jar) létrehoztam egy új libGDX projektet, majd Android Studioban Import Project -> build.gradle (ahová a generátorral létrehozattad a libGDX projektet)

AndroidLauncher.java-ban default benne van az "import android.os.Bundle;" sor, tudom is hiba nélkül deployolni a redmi 1S-emre.

(Android Studio 1.1.0 és libGDX 1.5.5)

Szóval, valami csak nálad nincs jól beállítva attól tartok.

Multiplayer játékkal próbálkozott már valaki a keretrendszer használata mellett?

Nekem is van egy saját, jelenleg egyjátékos módban működő játékom, amit bővíteni szeretnék. Mivel nem volt igazán elképzelésem, hogyan készítsek többjátékos "verziót" egy tutorial alapján szerettem volna elindulni. Az AppWarp-ot(http://appwarps2.shephertz.com/) választottam(habár sok alternatívát nem is néztem meg), mint infrastruktúrát hozzá. A rendelkezésre álló leírások már vagy 2-3 évesek, ezért fogtam az egyiket és megpróbáltam működésre bírni.
Valójában itt látható is ez, a jelenlegi állapot: https://github.com/kovacsa91/superjumper

Nem buildelhető, a hibaüzenet: \android\res\libs\gdx-backend-android.jar:0:0: Error: Content is not allowed in prolog.
Mivel nem találtam megoldást erre a hibára, próbáltam utánaérdeklődni, mit csináltam rosszul, de ez utóbbi azóta is kérdéses.

"Az AppWarp-ot(http://appwarps2.shephertz.com/) választottam(habár sok alternatívát nem is néztem meg), mint infrastruktúrát hozzá."

A Google Play services is jó: https://developers.google.com/games/services/

De a kérdés még mindig az, hogy mit szeretnél elérni, mint multiplayer? Először definiáld a céljaidat, aztán keress hozzá szerver oldali támogatást...

"Nem buildelhető, a hibaüzenet: \android\res\libs\gdx-backend-android.jar:0:0: Error: Content is not allowed in prolog."

Szerintem valami XML van elírva valahol... :)

"Ma kipróbáltam a játékot is."

:)

"Többször fordult elő, hogy "error occured" hibaüzenetet kaptam, de a művelet egyébként lezajlott."

Van erről screenshot vagy valami bővebb kontextus, hogy mikor történik? Sok metrikát figyelek és szeretem tudni, hogy ha valami nem működik jól.

"Tetszetős alkalmazás, na meg jó ötlet."

Az alapötlet a FreeCiv, a bővebb ötlet az MMO. :)

"Ha pedig még open source is lenne... :)"

http://fisheye.javaforum.hu/changelog/GACIVS

--
http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/Home