- Nem lehet elintézni.
- Nem? Miért nem?
- Mert nincs rá jogosultságunk.
- Miért nincs?
- Mert nincs itt a két személy.
- De itt vannak a meghatalmazások, hogy intézhetem. Akkor?
- De ezek nem jók.
- Miért nem?
...gondolkoznak, nézik, forgatják a papírt...
- Mert ezt így nem lehet.
- De miért nem lehet??
- Hát...mert...egy meghatalmazást hozott, amire szól mégegy meghatalmazás. Ezt így nem lehet.
Oké, ekkor eljöttem. Én nem vágom ezeket, de messziről virított rajtuk, hogy ehhez kedvük biztosan nincs.
Ekkor elmentem a Plázába, ugyanúgy mit sem sejtve bepróbálkoztam. Pont egy látásból jól ismert hölgyemény lett az ügyintéző. Odaadom, nézi ő is, forgatja, lapozgatja. Kérdezi a kollégáját, hogy lehet-e ezt így. Gondolkoznak. Aztán eszükbe jut, hogy utánanéznek a gépben'. 10-15 perc "guglizás" után azt mondja a kisasszony, hogy elég nagy munka, szívesen megcsinálná, de mivel tudom azt bizonyítani, hogy a megbízást adó személyek tényleg azok. Ekkor felhívtam a figyelmét, hogy ott vannak minden igazolványuk lefénymásolva.
Nos, ez így már valamiért rendben volt, de ezután kezdődött a java, mert kb 2.5 órát szöszöltünk vele, mert mint kiderült speckó előfizetési csomagról van szó, és őket fentről semmiben sem tájékoztatták, és lényegében ott, ketten jöttünk rá minden apróságra, ami egy ilyen előfizetés beállításához szükséges.
Úgyhogy innen is "csókoltatom" a kedves Évát, hogy volt szíves ilyen lelkiismeretesen foglalkozni az ügyemmel és nem hajtott el a francba, mint valszeg sokan tették volna lustaságból...!
Utóriat:
Milyen VLDB-nek kell annak lenni, hogy 20 percig kelljen arra várni, hogy a rendszer megállapítsa, hogy nincs számlatartozásom...?
- winben blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1031 megtekintés
Hozzászólások
Ez standard sebesseg, a T rendszere sem gyorsabb.
--
Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Földi vagy? Miért nem a Centrum melletti nagy Telenorba mentél be?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valamiért a Plázához szoktam.
-------------
"Mérnökkel vitatkozni olyan, mint disznóval birkózni a sárban - kis idő múlva rájössz: Ő ezt élvezi..."
Winben blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ügyintézés 2014 - Magyarország
Én már nem is próbálkozok ilyen speciális dolgokkal sehol, mert tudom, hogy az ügyintézők hülyék hozzá és szarnak is az emberre...
Örülök ha van olyan hely ahol a gépet tudják használni! Az nekem már az ügyintézés kánaánja! :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A legjobb az volt, amikor megláttam, hogy IE7-et használt góglézés közben. :)
-------------
"Mérnökkel vitatkozni olyan, mint disznóval birkózni a sárban - kis idő múlva rájössz: Ő ezt élvezi..."
Winben blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Felhívtam a Telenort, hogy van két különböző előfizetésem ezeket szeretném egyesíteni, mert a másodikat csekken kellene fizetni és én inkább a netes fizetést tartom elfogadhatónak.
Beszélgetések:
1. Telenoros hölgy: ezt csak személyesen valamelyik üzletben tudom elintézni.
2. Telenor szaküzlet: ezt a 1220-on keresztül tudom beállítani.
3. Telenoros férfi: semmi probléma, lehet akár egy számlára is hozni, de át tudja állítani banki átutalásra és ha a mytelenor felületen regisztrálok akkor ott az összes előfizetésem látom és be tudom fizetni bármelyiket.
Megcsináltam, működik. Lehetett volna a 3. ponttal is kezdeni és akkor nem idegeskedem egy sort...
--
A főnököm mindig megtartja amit ígér, ha pénzt ígér azt is!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni