Közös online naptár (multiuser, jogosultság, sync)

Fórumok

Sziasztok

Közös online naptárat keresek.

Feltételek:
Multi-user, jogosultság kezelés, külső eszközre (notebook, telefon) szinkronizálni tudjon.
Úgy kellene működnie, hogy az adminok látják és szerkeszthetik mindenki naptárát, de a userek nem láthatják és nem szerkeszthetik a többiekét. Csak úgy írhatnak bele, ha saját naptárukba felvesznek egy eseményt és résztvevőként addolják a másik személyt, aki jóváhagyhatja azt.

10-12 projektet megnézve eddig 2 befutó van:
- Group-Office: nagyon fejlett jogosultság kezelés, még admin elől is elzárható a privát esemény, minden tökéletes, DE nem tud kifele szinkronizálni. Úgy értelmezem, hogy azt csak a pro verzió tudja, ami 400$.
- WebCalendar: előzőhöz képest puritánabb, butább, kompromissziumokkal még éppen megüti a szintet amire kell. Úgy tűnik, hogy tud szinkronizálni is.

Első körben megerősítést szeretnék kérni a Group-Officeről, hogy az ingyenes verzióban tényleg nem tud együtt működni külső eszközzel?
Második körben érdeklődöm, hogy a fenti 2-höz hasonló, feltételeknek megfelelő milyen webes naptár megoldást ismertek?

Köszönöm a segítséget!

Hozzászólások

A SOGo-t nézted?

Abban is van naptár jogosultság kezelés meg eseményre való meghívás is.

Egy próbát megér.

Cégen belül van Zimbra, de nem találtam rá olyan opciót, ahol át lehetne nézni a munkatársak naptáraiba. Mi több úgy, hogy a tartalmakat összefésülve 1 naptárban lássam. Az említett 2 naptár tudja azt, hogy kiválasztok 4 embert és egyben látom, hogy mikor van közös szabadidő. Ezeket különféle nézetekként tudom elmenteni.

A google calendarnál szintén ez a bajom. Oké, hogy van naptár megosztás, de 1 kattintásra hogyan lehet összenézni általam kiválasztott munkatársak naptárait? Nem találtam ilyet.

A webcalendarral egyébként komoly gondjaim vannak. Weben jó, de Thunderbird szinkron során rosszul veszi át az ékezetes karaktereket. Ha TB-ben mentek el eseményt, az weben, SQL-ben, újabb szinkron után már TB-ben is rosszul jelenik meg. Valami karakterkódolási hiba lesz, de nem jövök rá, hogy hol. Csavartam már sql-t, apache-t, php-cgi-t, a webcalendar php-jába is belepiszkáltam már, de csak jobban eltolta a kódolást.

Nem tudom használja valaki a Webcalendart külső eszközzel magyar ékezetekkel? Jól megy?

Ami a Zimbrát illeti, ha csak simán egy naptárban akarod látni őket, akkor annál tényleg nincs jobb megoldás, hogy hozzáadod a személyek naptárait a "Calendars" részhez, és bepipálod mindet.

Engem tipikusan akkor érdekel a többiek naptára amikor egy meetinget tervezek. Ilyenkor ha hozzáadod az embereket, akkor a Zimbra mutatja a naptárjaikat egymás alatt, még időpontokat is ajánl. Ez nem megfelelő?

Nem tudom, hogy jól értem-e. Felveszek egy új eseményt, ott hozzáadok új embereket. Ekkor látom, hogy mikor foglalt. De csak ennyit, ugye?
Nekem nem csak az kellene, hogy mikor ér rá hanem, hogy mikor mit csinál, milyen feladatai voltak az elmúlt héten és milyenek lesznek a következőben. A mobilos sync meg annyiból lenne jó, hogy nem kell 2 naptárat vezetni. Amit betol az okostelóba, az a megfelelő jogosultsággal rendelkezők számára is elérhető weben, így a további munkavégzés, csapatmunka tervezhető.
Azért jó tudni az foglaltság tárgyát is, mert így jobban egymás alá tudunk dolgozni, elősegítve a hatékonyabb munkavégzést.

Nem, az a Scheduler, ami időpontot javasol a userek nyilvános freebusy-je alapján.
De van olyan is, hogy Zimbra naptár megosztás: Ha a userek mind megosztják a naptárukat (egy naptárukat) veled (akár csak olvasásra), te elfogadod a megosztást, és utána kiválaszthatod, hogy azon naptárak tartalmát is (más színnel) mutassa az aktuális naptárnézetedben. Pipa be / pipa ki.

Javaslom az Exchange Online-t. Tudja, amit keresel.

Üdv,
Marci
A Microsoftnál dolgozok.