Mantle

bocs, mobilrol irok.

http://m.hwsw.hu/cikk.php?id=51027

figyeld a Carmack-fele masodik idezetet.

Hozzászólások

"az nvidia inkább mindig a szabványos apik irányába ment el,"

Ahahah, LegendGeri megint alkot. Kiváncsi lennék, hogy a CUDA-ról hallott-e már.

----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™

Azzal nincs gond szerintem. Bizonyos helyzetekben szükség volt rá, pl. mikor D3D8-as shadereknek nem volt GL oldalon szabványos megfelelője. Ott volt az NV_register_combiners/NV_texture_shader/NV_vertex_program, ATI oldalon szintén ennek megfelelő vendor specifikus extensionök.
Valahogy túlságosan különböztek egymástól tudásban akkor ezek a kártyák, gondolom emiatt úgy döntöttek a szabvány megalkotói hogy elegánsan átlépik ezt a generációt.