- kovi blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1186 megtekintés
Hozzászólások
"az nvidia inkább mindig a szabványos apik irányába ment el,"
Ahahah, LegendGeri megint alkot. Kiváncsi lennék, hogy a CUDA-ról hallott-e már.
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, meg a szabványos API-k nem szabványos extension-jei felé... NV_EXT_* és társai.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azzal nincs gond szerintem. Bizonyos helyzetekben szükség volt rá, pl. mikor D3D8-as shadereknek nem volt GL oldalon szabványos megfelelője. Ott volt az NV_register_combiners/NV_texture_shader/NV_vertex_program, ATI oldalon szintén ennek megfelelő vendor specifikus extensionök.
Valahogy túlságosan különböztek egymástól tudásban akkor ezek a kártyák, gondolom emiatt úgy döntöttek a szabvány megalkotói hogy elegánsan átlépik ezt a generációt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni