Nos én ott megoldottam, bár a második kerékre várnom kellett négy óra hosszát.
Örömködtem, mikor Oed után nyitva találtam a kontrollplaccot, gondoltam ráállok a mérlegre, hogy tényleg 1600 kiló-e az a rakomány...
Vesztemre tovább tereltek, esélyem sem volt a mérleget megközelíteni, mert előttem 5 nyerges elfoglalta a helyet :(
Észrevehető különbségek vannak a furgonon és a "hétésfelesen" végrehajtható kerékcsere között ;)
- uid_2783 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1095 megtekintés
Hozzászólások
Országonként változó az, hogy a járművezető hozzányúlhat-e az autójához defekt esetén.
Komolyabb cégek szerződtek a Michlein servicével, akik Francián kívül bármelyik autópályára kiballagnak, jármű kód és telefonon való személyes hívás esetében.
Franciában az autópálya-fenntartó kizárólagos joga a pályán lévő járművekkel kapcsolatos bármilyen segélynyújtás, amit amúgy kérés nélkül is megejtenek ha észreveszik az álló járművet és nyugi, észreveszik! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Országonként ugyanaz az alapszabály, hogy a leállósávról a lehető legrövidebb időn belül takarítsd/takaríttasd el a járművedet.
Hát itt is észrevettek, az osztrák zsandár négyszer hajtott el mellettem, negyedjére még biccentett is, hogy szép estét...
--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az teherabroncsokot általában úgy tervezik, hogy egy vagy két vágást, ill. ezután újrafutózásra is van lehetőség AMENNYIBEN a karkasz állapota lehetővé teszi.
Az a baj, hogy kicsiny országunkban MINDENT megfutóznak, amit "találnak".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hát ezt majd megemlítem a helyi gumikirálynak, mialatt megetetem vele a szétrobbant gumit.
hogy 3.5 tonna alatt futózott gumival szaladgál bárki, az még talán rendjén van. nade efölött nem kéne szopatni a sofőrt, hiszen egy élmény az ekkora kerekekkel folytatott harc :D
--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az újra futózók közül ezt a céget ismerem.
Ők elég komoly (automatizált) röntgennel, meg a csuda tudja mivel még, minden abroncsot megvizsgálnak és a gép dönt lesz e futózva vagy sem.
Újrafutózott abronccsal pedig ha az ember nem csak hajtja, hanem felügyeli is a járművét komoly futásteljesítményt lehet elérni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nos a felügyelettel részemről nincs hiba, hacsak azt nézzük, hogy én átlag 15 literrel mászkáltam a kocsival, míg a gazdája 20akat produkált.
--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
3.5 tonna alatt nem éri meg futózott gumit venni, nincs is nagyon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni