Banki "informatika"

Az előbb kerestek meg két hónapon belül harmadszor egy nagyobb összegű "rendkívül kedvezményes személyi kölcsön" ajánlattal a saját bankomtól, ahol már tizenpár éve ügyfél vagyok.
Egyrészt ha már egyszer azt mondtam, hogy nem kell, akkor miért nem lehet rögzíteni egy adatbázisban, hogy ezt az ügyfelet nem zaklatjuk? Másrészt mi a jó ég oka lehet, hogy nem tudják megállapítani, milyen _hasznos_ ajánlattal kereshetnének meg?
Vagy olcsóbb telefonálni, mint lefuttatni néhány egyszerű lekérdezést?

Hozzászólások

blaci elso es masodik talalkozasa a 21. szazadi telemarketingesekkel.

szerintem jelentsd fel oket, attol jobb lesz mindenkinek!

Nem forgatták meg eléggé az OLAP kockájukat.

----------
[GB ≠ GiB] [MB ≠ MiB] [kB ≠ kiB] [1000 ≠ 1024] [Giga ≠ gram] [Mega ≠ milli] [Kelvin ≠ kilo] [Byte ≠ bit]