Meg akarnak vezetni?

Régi vaterásként gondoltam a nem használt cuccaimat eladogatom.
Volt egy dvd íróm is amit már rég nem használtam.
Ugye mióta van htpc meg nas elkényelmesedik az ember.
Ez a dvd tökéletes volt, adtam hozzá egy dvdramot is, csak ne álljon itt.
Március 8.-án le is ütötték, 13.-án feladtam.
Ma jött a mail (26.-a.)
Nem írom le elég pár részlet.
1.: Volt neki egy ugyan ilyen, és azért kereste ezt a márkát, mert volt pár lezáratlan lemeze.
2.: Állítólag amit küldtem nem működik (?!?)
3.: Állítólag hanyag volt a csomagolás (egy két felfújt zacskó között "csúszkált").
Valójában méretre szabott dobozba raktam, az egyéb cuccokkal együtt, a maradék helyet pedig ilyen felfújt zacsival pótoltam, amit minden csomagolásba szoktunk használni)

Külsérelmi nyom nem volt rajta.

Azt írja "ezeket figyelembe véve kérem a termék árának minimum 50%-át térítse meg"
Kissé megvezetés szaga van az egésznek...

Ha 13.-án feladom akkor is legkésőbb 16.-án megkapja, ha nincs szombaton posta 18.-án.
Miért nem jelezte azonnal?
Furcsa, hogy van neki egy pont ugyan ilyen rossz, és most állítólag ez is rossz.

Napi 10-20 csomagot adunk fel a cégnél, a szállításból adódóan nem szoktak elromlani a termékek. Bár mi nem dvd-ket adunk, hanem elektrotechnikai dolgokat. Sose volt még ilyen vagy ehhez hasonló problémánk.

Vaterán is adtam nem egy terméket, szállításból adódóan még egy se romlott el.

Szerintetek meg akarnak vezetni?

pch

Hozzászólások

én úgy szoktam csinálni, hogy

-97% alatti értékelés esetén senki nem tud licitálni alapból, max. ha megkér, hogy engedélyezzem és akkor eldöntöm mi legyen
-ha böngészés közben valakire ráakadok akivel kirívó probléma van, jó eséllyel megy tiltólistára, értékelések ide- vagy oda
-az automata értesítő üzenetemben benne van, hogy átvételkor ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét + megkérem, hogy azonnal jelezzen, ha baj van
- -||- benne van, hogy a postai késés nyilván beleférhet, de ha három napon belül nem érkezik meg a cucc, akkor megkérem rá, hogy azonnal jelezzen
-problémát jelző levél hiányában négy munkanapon belül én (pozitív) értékelést teszek, egyébként bármilyen problémát meg tudunk beszélni
-sima levelet stb. én nem küldök.

egy "kicsit" szigorú így, _főleg_ az első pont - de hát ez van (ha jelzi a szándékát, akkor persze megnézem kiről van szó, ahogyan írtam), cserébe én nem szoktam ilyesmivel szívni mint most te. évek óta nem volt ilyesmivel dolgom. sőt, a 0-s account-okat is szűrném, ha lehetne. mégpedig úgy, hogy a 0-s vásárlók mindent zártnak látnának ahová emiatt nyilván engedélyt kell kérniük az eladótól. utóbbit a Vatera elvetette, akárhogyan próbáltam meggyőzni őket anno.

(mondjuk pár hónapja, amikor megláttam a ~ "vedd meg regisztráció nélkül" gombot elgondolkodtam az egész értelmén).

ha _privátban_ küldesz egy ügyfélkódot vagy nevet, akkor szívesen megnézem, hogy nálam tiltólistán van-e a tag, esetleg a feleségem account-ján hátha szűrve van. talán ez egy pici támpont lehet, de mondjuk következtetéseket nem fogsz tudni levonni belőle.

egyébként nem tudni, hogy meg akarnak-e vezetni. bármi lehet, akár még igaz is lehet amit ír, ennyiből nem tudod eldönteni. pár dolgot még leellenőrizhetnél.

--
Vége a dalnak, háború lesz...

en ha vasarolnek vmit es nem mukodik, akkor a teljes osszeget kovetelnem vissza es visszakuldenem a cuccost.

És azzal mit érek?
Ha állítása szerint van egy rossz meg amit adtam jó, akár kicserélheti a belsejét.
pl: táphibánál a tápot.
Akkor b@.. a serialt.

De nem is ez a lényeg.
Hanem, hogy direkt leteszteltem, meg kivettem a gyerek dvd-jét belőle amit előtte kb 1 héttel nézet.
Én 1000%-ig tudom, hogy az működött. A postán való utazás, ha nincs külsérelmi nyom, nem indokolja, hogy tönkremenjen. Hacsak villám nem csap a csomagba.

Mondjuk annyira nem izgat, mert garit nem jelöltem, és amúgy is túl van a 8 napon, csak bosszant az egész, mert tuti, hogy negatívot fog adni, holott (szerintem) nem igaz a sztori.

pch
--
http://www.buster.hu "A" számlázó
--

Attól függ, milyen garanciát vállaltál! Én mindig úgy szoktam, hogy személyes átvételnél kipróbálási garanciát adok (tehát a vevő visszaléphet felőlem, ha nem tetszik a színe, vagy úgy látja hogy nem működik megfelelően), postainál pedig semmilyet, mert onnan fogva hogy átveszi tőlem a posta a terméket, tőlem független behatások érhetik! Ha nyafizik és kifejezetten nem adtál garanciát akkor i.j! Szerintem csak meggondolta magát.

--
http://neurogadget.com/

Ne foglalkozz vele. Legrosszabb esetben nyom rád egy negativot, amit viszonozol neki a kellő indoklással.

küldje vissza a termék 50%-át és megkapja a visszatéritést.
-------------------------
127.0.0.1 SWEET 127.0.0.1
AMD Athlon X2 245E@3,1 GHz OC, MSI Radeon 6770 1 Gb GDDR5, Seagate Barracuda, Windows 7 Enterprise

Így van. Ha esetleg nem lehet vele értelmesen megbeszélni, akkor célszerű megvárni az értékelését, és arra reflektálni az általunk ismert igazsággal. Amíg az a benyomásunk, hogy süketel, addig szerintem nem szabad visszavenni a terméket.

Megjegyzem, vannak olyanok, akik egyszerűen nem értik az értelmes mondatokat, és a saját mondanivalójukat is nagy mértékű igénytelenséggel adják elő. Az ilyen emberekkel kommunikálni a falnak beszélés kategória, és könnyen meglehet, hogy három levélből háromban mást mondanak ugyanarról. Velük kapcsolatban mindig a normális ember lesz végül a hülye, mert bármi is volt a megállapodás, bármi is van a papírra/e-mailbe írva, az nem úgy van, nem úgy gondolta, nem azt jelenti.

Küldje vissza a terméket, és visszakapja a vételár felét. A másik fele marad, mert az a szopatásadó. :)

:)

Én úgy csinálom: küldje vissza a terméket, akkor megkapja a 100%-ot. :) Kész.

>>: sys-admin.hu :<<