half-life és 1.6 a steamen.

Tegnap este a Half-life1 és a Counter-Strike 1.6 megjelent a megvásárolható játékok között.
A Half-life1 jelen pillanatban már a 7. az eladási listán.
Felteszem hamarosan a kiegészítői is portolásra kerülnek.

Hozzászólások

Hát ezt is megértük.

----------------------------------------------------------
"One should strive to achieve; not sit in bitter regret."
www.xonotic.org

Ezek szerint elég gyorsan kiléptek a beta-ból. Majd este megnézem, hogy a textúrák még mindig ugrálnak-e nálam.

Én a Black Mesa Sourcet tolom, érdemes. :)

És van OSX-re is. o/

----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™

Már a CS:Source is ott van a a vásárolható játékok között! :-)

kíváncsi leszek mennyire lesz egyszerű portolni a modomat rá:)

igazából nem is mod, mert nem egy új játék, hanem egy library ami a rendering részbe lövi magát (sdk-t használva hook-ok kerülnek bizonyos funkciókra).
Ebből is már a második verzió születik (az első csak HD textúra betöltését és shaderek használatát toldotta bele a jelenlegi engine-be illetve néhány post process effektet (ssao, bloom, light shafts)).
Amit most írok az már az egész rendering pipeline lecserélése (a forward pipeline-t cserélem deferred shading-re), illetve jópár extra gyorsítás került bele (frame buffer, vertex buffer, hardware skinning), illetve egy halom extra effekt (SSDO, Volumetric light, Parallax mapping, 3d skybox/procedural clouds, real time shadows). Ahol megtartották a mapban az információkat, ott az eredeti lightmap data elvetésre került és helyette real time fények vannak.
Ebben az a jó, hogy bármelyik mod-hoz hozzá lehet csapni, nem szükséges semmilyen módosítás a modelleken/mapokon (eredetileg egy anticheat rendszernek indult a fejlesztés saját 1.6 szerverhez, aztán a próbálkozások miatt kinőtte magát:)).

meg nem erheto el sehol, sajnos a v1-nek van egy alap hibaja (mapvaltasnal bebugzik) igy az nem kerult release-re.
A v2 meg messze nincs kesz;) Elvileg mindennel működnie kell (leszámítva azokat a modokat, amik hasonlóan beletákolnak az eredeti engine-be, de ezek száma igen ritka)

v1-rol video: http://www.youtube.com/watch?v=gI-Ff5xnQV4
ez meg ilyen hibrid (még deferred rendering nélkül):
relief mapping: http://mcsiv.hu/relief3.jpg
nuke (3d skybox/procedural clouds/ssao/bloom) : http://mcsiv.hu/nuke.jpg

Sajnos a szabadidő hiányát sokminden.. khöm... szóval igen, tervezem befejezni (a v2 elég jól áll ezzel a dologgal).
Az utolsó dolog amit implementálnom kell (a v.0.0.1 -es verzióhoz), az a lightmap-ek normális kezelése.
Sajnos elég sokat szívok a real-time fényekkel (főleg a shadow mapping okoz elég sok fejfájást, így a global illumination is csak félmegoldásként létezik), így meg a lightmap még nem helyettesíthető normálisan.

Kivancsi lennek i965-el linuxon v windowson fut e jobban :)

Engem épp az foglal le, hogy a hétvége óta már a Skyrim is elérhető a régiónkban. Csak legyen vége a februárnak! :)
--
"Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live." John F. Woods

Get dropbox account now!