- szz blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2425 megtekintés
Hozzászólások
A 66 hogy jott ki? Ez ilyen combino-metrokocsi oldalankent 6 ajtoval? Vagy a vezetofulket is beleszamoltad?
--
My gold plated butt-plug business is being sued by Apple.
Apparently they have a patent for overpriced crap for arseholes.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
valóban, a második szám nemigen lehet nagyobb 3nál
---
Ubuntu one tárhely: https://one.ubuntu.com/referrals/referee/1503/
Dropbox: http://db.tt/XMk0ssk
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
0-tól indexelsz?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ok, ma láttam, 4 :)
---
Ubuntu one tárhely: https://one.ubuntu.com/referrals/referee/1503/
Dropbox: http://db.tt/XMk0ssk
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Javítom. 1..4 az ajtók száma.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A M3-nál kétszer szerepel a "Deák t:M2-re", az egyik M1 akart lenni, nem?
A nyomtatható formátum pedig lehetne pdf.
Egyébként nem rossz! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Két mozgólépcső van az M2 felé. Az egyik a végén, a másik a közepén. A harmadik pedig a térre, illetve az M1, M2 felé vezet.
-----
A kockás zakók és a mellészabások tekintetében kérdezze meg úri szabóját.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Javítottam. Köszi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erről jut eszembe, észrevettem, hogy mostanság nem "pislog" a metró, mikor beérkezik az állomásra. Mióta van ez így?:) 10-15 évvel ezelőtt még biztos megszakadt a világítás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, tényleg. :-) Most viszont felvillannak szép narancsárga fények (ajtózáródás előtt).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt már valaki más is összegyűjtötte, érdekes módon ott is vannak 6-os számú ajtók :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem állítottam, hogy én szedtem össze az adatokat. :-) Volt egy több éves cetlim valahonnan, és begépeltem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"ha gyakran metrózol" alkalmazás nélkül is tudod, hova kell állni. :)
--
"Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live." John F. Woods
Get dropbox account now!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pontosan.
Amíg metróztam, mindegyiket tudtam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt nehezen hiszem el, hogy mindhárom vonal mindkét irányának összes állomását ilyen pontossággal fejben tartsa valaki. Az ismerteket persze igen, de adódhat helyzet, hogy olyan helyre kell menned, ahol ritkán jársz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk az állomások elég statikusak, így aki tényleg gyakran metrózik és nem csak egy viszonylaton, akkor bőven lehetséges. Például fogalmam sincs hány éve nem jártam a Stadionoknál metróval, de tudom, hogy ott két oldalt megy fel a két lépcsősor, asszem :) Így, ha nem is ajtóra pontosan, de legalább saccra be lehet lőni, hogy hova szálljon az ember.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az M2-n a Pillangónál, az Őrs felé haladó irányban a 3-as kocsi első ajtaja az igazi.
(A kis jegyzékben rosszul szerepel.)
-------------------------------------------------------------------------------
Az életben csak egy dolog a szép, de az épp nem jut eszembe.
Slackware Linux 13.37 | 2.6.39.3-janos
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi, javítom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebbe bele van kalkulálva az is, hogy ezt mások is tudják, emiatt azon a környéken nagyobb a tömeg? :)
pl. Határ útnál kifelé az 1. kocsi eleje eléggé tele szokott lenni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hello!
Nekem van egy jobb receptem hogy hova kell állni de kapcsolatban van a listával is. Megpróbálok a peronon találni valami jelet pl. a Délinél ha az Örs irányába mész és leszálsz a Deákon a 3-as metróhoz akkor a hátső részen a "kaputelefon" elé kell megállni mert akkor a szerelvény ajtaja avval lesz egyvonalba. Kipróbáltam hogy ha régi vagy új metró jön és kb. fél méter pontosan belőhető a dolog és akkor nem kell számolgatni hogy hányadik kocsi hányadik ajtó a frankó. Persze ez a lista is hasznos de aki gyakorló metrózó az általában úgy is fejből nyomja hova kell felszállni hogy jó legyen.
Apró megjegyzés : Ha a 3. metrón a Deákon elöl szálsz le a 2. metró felé akkor az 1.kocsi utolsó(4) ajtaja jobb választás ,mert akkor nyersz pár métert. Sokszor kitapasztaltam már.
Üdv,
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát szerinted az
13 Deák t:M2-re 33 | átírandó
14 Deák t:M2-re 33 | -ra?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hello!
Szerintem igen. Átírandó.
Húú amúgy azt hittem csak én vagyok olyan hülye hogy szeret elsőnek odaérni a mozgólépcsőhöz. Amúgy azért is utazom úgy a metrón hogy centire ki legyen számolva a leszállás helye hogy biztos legyek a "győzelembe".
Üdv,
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Javítottam, kösz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos ez azért nem ilyen egyszerű. Attól is függ, hogy melyik kijáratnál akarsz kimenni. Kőbánya-Kispesten pl. két kijárat van. Ha a vonatokhoz akarsz menni, akkor valóban 1. kocsi, 1. ajtó. De ha a buszokhoz, akkor inkább a 6. kocsi 1. ajtaja a legideálisabb, szerintem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
halál komolyan ezt számolgatjátok? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, mert a mozgólépcsőknél általában dugulás van, és ha elsőként jössz ki, akkor sikeresen elkerülheted.
-------------------------------------------------------------------------------
Az életben csak egy dolog a szép, de az épp nem jut eszembe.
Slackware Linux 13.37 | 2.6.39.3-janos
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így majd a kocsiajtóknál lesz dugulás. :D
--
Ingyenes Ubuntu One tárhely:
https://one.ubuntu.com/referrals/referee/170278/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És van is... Például ha mexikói útra mész M1-el mindenki az első kocsiba száll és megy a nyomorgás. Utolsó tök üres és akár nyugodton le is lehet ülni. A legszebb pedig az, hogyha az első kocsiba nem a nyíló ajtóhoz kerülsz akkor akár lassabban jutsz ki mintha a legutolsó kocsiba szálltál volna.
@@
"You can hide a semi truck in 300 lines of C."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahol triviálisan tudható a leszállás célszerű helye (mert a kocsi vége az), ott nyilván mindenki oda akar nyomulni.
Ezeknek a huncut számpároknak inkább akkor van jelentősége, amikor középtájon érdemes kiszállni. (Nem állítom, hogy egetverő fontosságú a téma, de kéthavonta egyszer van olyan helyzet, hogy eszembe jut: bár tudtam volna, hogy hova érdemes beszállni, hogy gyors legyen a kiszállás... Különösen a vasúti pályaudvaroknál.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni