Kozma Andras 737-es szimulatora

Korabban mar jartam a HighFly szimulatoraban, most sikerult ezt is meglesni, repulni vele.

A vizualis resz kicsit gyengebb (1 kivetito elol, 2 monitor oldalt) itt mint a HighFly-ban (ahol korbe vagy veve projektorokkal) de a hardware egyertelmuen jobb. Aki kicsit is rep fanatikus, azt kell mondjam, hogy kotelezo legalabb egyszer, de inkabb tobbszor kiprobalni. Azert tobbszor, mert elsore az ember azt sem tudja hova nyuljon, merre nezzen. Masodjara mar kicsit otthonosabban mozog benne az ember, mar nem izgul azon, hogy azert mert keresi az adott dolgot a panelon, maris hosszu masodperceket veszit. Ami leszallasnal igen kellemetlen tud lenni, foleg ha a futomu karjat keresi az ember. Marpedig elsore keresi, akarmennyire is tudod, hogy hol van, es annal ellere, hogy mekkora es mennyire log ki a muszerfalbol.

Hozzászólások

Nagyon komoly.

Telefonos videónak itt megvolt az az előnye, hogy rángatózott a kép. Néha olyan érzésem volt tőle, mintha egy igazi pilótafülkében készült volna a felvétel.

Szervusz !

Felszálláskor legalább V2-ig tartsd a kezed a gázkaron, mert ha meg kell szakítani a felszállást (rejected take-off), ne akkor kapkodj(atok) a gázkar után.
Több olyan mozgóképanyagot láttam, ahol mindkét pilóta keze a gázkaron volt.
RTO-t is illik bekapcsolni.
A magam részéről a Navigation Displayt nem "rose" módban jelenítem meg; profik is csak akkor, ha az elhagyási vagy megközelítési eljárás nagyon kanyargós.

Háy György Kapitány Úrnak nagyon jó oktató DVD-i kaphatóak magyar nyelven - Magyarországon.

charlie-sierra-zulu

Koszi! Ismet egy hasznos kis infomorzsa :)

Igazabol nem utvonalrepulesek voltak ezek, hanem csak iskolakorozesek, gyakorlasok :) Egy utvonalrep volt az elejen, az nincs megorokitve, ott meg siman megbiztunk az FSX butasagaban es az A/T-ban.

Kovetkezore utvonalrep is lesz, tervezzuk hogy valahogy begyakoroljuk a multicrew eljarasokat is, es egymast tenyleg segitve, nem autodidakta modon csinaljuk majd a dolgokat :)

mike-india-sierra ;)

--
x-plane :: hu