Minecraft 1.8...

...avagy hogyan csesszük szét néhány ember több hónapos munkáját.

Hozzászólások

A szar kockás grafikát kijavították már? oO

Számdékosan ilyen, de egyébként van millió egy high res mod hozzá. Ha meg arra gondolsz, hogy miért 1x1x1 m-s kockából kell _építkezni_, akkor inkább nem kommentálom a hozzászólásod.

Viszont most inkább azzal van bajom, hogy ez az új csodálatos, fényrendszer - amely valóban sokkal jobban néz ki, mint az előző - behozott magával dinamikus ködöt is, így lent a föld alatt kb. az orromig nem lehet ellátni, amely határozottan hátrányos, ha mondjuk Orzammart próbálja meg valaki megépíteni...

----------------
Lvl86 Troll

helyesen "munkajat"

--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability

"...avagy hogyan csesszük szét néhány ember több hónapos munkáját."

nem értem :(

ha arra gondolsz hogy hogy eddigi "pályák" amiket csináltál vagy szerverek akkor ugye van van convert....bár a szervereknél nem biztos hgy így van :S mindenestre nekem bejön az új pöcs.

Nem trolkodni akarok sorry ha így jön le :S de tényleg nem értem !

Most úgy van a ködrendszer, hogy ha van feletted valami és minél mélyebben vagy, akkor annál kisebb a látótáv. Értsd: van egy nagyobbacska 150x150x40 méteres városunk a föld alatt egészen le a bedrock szinttől. a közepén állva alig látszik a széle, így meg szar az egész, mert értelmét veszti.

De van egy másik építményünk, ott is vicces. Babylon 5-ből az Omega osztályú romboló kb. 2:5 arányban, amely 800x300 méteres területen épül. Itt ki van kapva szinte teljesen a talaj (adminoktól kaptunk erre egy kis toolt), gyakorlatilag csak a legalsó bedrock réteg van. Ha a hajó alatt végigsétálok akkor azt látom, hogy teljesen jó a látótáv, majd ahogy bemegyek alá, néhol 2(!!!!) méterre lemegy a látótáv.

Ha gondolod, huncraft.net, keresd Orzammar-t vagy a Banhammer alját. (kék, piros nevű emberek oda tudnak vinni, előbbiek modok, utóbbiak adminok, bár szerintem a többiek is odanavigálnak).

----------------
Lvl86 Troll