azert annyira arnyalnam a kepet, hogy legutobb mikor a kiralyi ablakhoz kellett jaruljak szemelyesen a szemelyem igazolasara plasztikkartyat keszittetni, akkor az onlany idopontfoglalas epp tetszhalott allapotban volt, a folyamat sikeresen meghiusult jellegu hibakat dobalva. telefonon kellett vegul foglalnom, ami summa netto 1.5X annyi idobe telt, mint maga az ugyintezes, meg ugy is, hogy a foglalt idoben marhara nem hivtak oda egy ablakhoz sem (megyei jogu varos, tobb szint, tobb tucat ablakkal), raadasul kb. vegig tikkelt kicsit a szemem, mert a tajekoztato kijelzon, ahol azt mutogatjak, melyik szam hova vandoroljek, az ora szarul jart :)
szoval ja, mukodnek a dolgok, de, hogy azt mondjam flottul, attol meg igencsak messze jarunk :)
az ilyen rutin dolgokkal nem is szokott gond lenni, de ha mar egyvalamid van, ahol az ugyentezonek tobb dolga lenne, mint X-elgetni egy formot, vagy tenyleges problemat megoldani, ott csuklobol elojon a "hogyan ne" es nem a megoldas fele terelodik a dolog, hanem a user szivatasa iranyaba. furan van ertelmezve az itthoni hivatalokban (nemcsak kormanyablak, altalanossagban) a kozSZOLGAlat. :)