Részletek a kampányoldalon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 3699 megtekintés
Hozzászólások
kampányokra kapott pénz egy része reklámra megy el az tuti
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem vagyok motoros, de ez szerintem reklám nélkül is megállja a helyét.
-.-'
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És maga a kampány egy reklám eszköz is egyben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy sikeres termeknek (mert altalaban ezeket azert nem a szeretet, hanem a profit jegyeben csinaljak) fontos resze a marketing, mert ha nem tudnak rola, akkor nem veszik es abban a volumenben, amit szeretne minden gyarto elerni a selfmarketing nem elegseges.
---
pontscho / fresh!mindworkz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mintha $1000 feletti árat láttam volna a sisakra... Itthon nem lesz túl népszerű (amíg a kínaiak nem "fejlesztenek" sajátot).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tapasztalatlan sisakhasználónak (és nem feltétlenül tapasztalatlan motorosnak) még veszélyes is lehet a látómezőbe vetített sisakkamerás hátsókép. Még veszélyesebb, hogy videó alapján lehet tükrözve és tükrözés nélküli módra is állítani a hátsó kamera képét (a sziklás úton tükrözve, vertikális tengely körül elfordítva, de a motorversenyes résznél már nem tükrözött, "hátranézős" módban látható a hátsó kép).
További különbség, hogy a motorra szeret tükör fix még a sisak-hátsókamera a sisakkal együtt mozog.
Vezetni, pláne nagy sebességnél reflexből kell, gyakorlat nélkül ez még baleset forrása is lehet. Szerintem egy ilyen sisak használata előtt előbb szimulátoron gyakorlatozni kell és csak után felpattanni a motorra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szimulátor? Simán, csak pattints fel a Skullyra egy Oculus Riftet aztán go! :D
__
http://fodi.be
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sőt, továbbmegyek. Tapasztalatlan közlekedőknek a motorozás is veszélyes, nem véletlenül nem lehet 24 év alatt komolyabb motorra (korlátlan "A" kategória) jogosítványt szerezni. Mire ezekre a vasakra hivatalosan felülhetsz, be kéne, hogy nőjön a fejed lágya. Legalábbis azt gondolom, hogy ez járhatott jogszabály alkotójának a fejében, amikor a szabályt leírta.
A sisakkal kapcsolatban az ára mellett továbbra is a tömegével van problémám. A jelenlegi sisakom 1450 gramm és nem nevezném pillekönnyűnek. Az ~ 1790 gramm körüli tömeg már sok lehet hosszabb távon. Ahhoz már kellene egy neck (redneck). Tesztelni kéne. Ennyiért látatlanban nem venném meg.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A tömegével szerintem nem lenne gond, a jelenlegi sisakom is pont ennyi (1786 gramm). Nekem valahogy jobban bejön, ha érzésre is "van anyag" a bukóban :). Eddigi leghosszabb egybefüggő távom 960km volt, a végére nem a nyakam sajgott :D
--
http://eVIR.hu
Elektronikus Vállalatirányítási Információs Rendszer
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindezek mellett, szerintem egy vérprofi motorost is összezavarhat egy ilyen sisak, aminek baleset lehet a vége. Pláne, hogy tükrözött és normál módra is lehet állítani a hátsó képet. Hiába van valakinek 170 feletti IQ-ja, vezetés és nagy sebesség mellett csak az alap beidegzett reflexek működnek, nincs idő logikai feladványokkal bajlódni egy éles kanyar előtt.
Utasszállótó repülő pilótája is húzta már bele dugóhúzóba a gépet csak azért, mert egy kritikus helyzetben összezavarta a vízszintjelző. Szovjetunióban képzett pilóta volt svájci repülőn, és a vízszintjelző pont fordított logikával működik nyugati és keleti repülőkön. A keleti gépeken a horizont fix és a repülő jel fordul el, még a nyugati gépeken a repülő fix és a horizont fordul el. Ezért pont rossz oldalra fordította gépet, lezuhant és mindenki meghalt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ingress -hez tökéletes.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Namost, az a kérdés, hogy a rear-view kamera hány FPS-t tud.
Az autóiparban az elektronikus tükrök szabványa 60FPS.
Az alatt nem biztonságos, mert a gyorsan mozgó cuccok nem látszanak.
A legtöbb kamera az autókban lassú manőverezésre van tervezve.
Ezeknek a srácoknak belefért a költségvetésébe egy megfelelelően gyors cucc?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem tetszik, jó ötlet és biztos lesz rá kereslet (persze nem nálunk :-( )
Egy kis napkollektor a tetejére jó lenne, hogy ne kelljen tölteni. Kiváncsi lennék, hogy miért nem építették be.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Napkollektor?
Vizet melegíteni bukósisakban? :O
(hint: napelem, napkollektor)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meleg kávé, tea szívószálból. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni