A vogl immár támogatja az Unreal Engine 4-et is

 ( trey | 2014. április 6., vasárnap - 13:39 )

A Vogl immár támogatja az Unreal Engine 4-et

A Valve egyik alkalmazottja nemrég bejelentette, hogy vogl néven nyílt forrású, linuxos (később várhatóan portolják Windowsra és OS X-re is) OpenGL debugger/tracer eszközt fejleszt. A projekt vezetője, Rich Geldreich tegnapelőtt arról írt blogjában, hogy rendkívül izgatottak lettek az Epic Games azon bejelentésétől, hogy portolják az Unreal Engine 4-et Linuxra. Annyira, hogy gyakorlatilag azonnal dobtak mindent és csak azzal foglalkoztak, hogy a vogl mihamarabb támogassa az UE4-et. Természetesen van még vele munka, de a kezdeti kód már a GitHub-on.

Részletek itt.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

"UE4's OpenGL renderer is the most advanced we've worked with so far."

Milyen sportszerű kijelentés.

--
trey @ gépház

Bárhogy is, ezek igen csak jó hírek, azt hiszem. :) A Windowstól függetlenedni nekem sajnos nagyon nehéz, mert pl Photoshop ugye nincs Linuxra, a GIMP meg bármennyire is jó, sajnos nem ér fel vele tudásban/kezelhetőségben. Meg a játékok terén is van hová fejlődni. A legnagyobb fájdalmam, hogy bár van sok emulátor is pingvinre, pl PS1, PS2, Gamecube, ezek Windowson jobban futnak, kevesebb buggal, mert arra koncentrálnak a fejlesztők. De azért akkor is tök jó azt olvasni, hogy egy ilyen neves engine-t portolnak linuxra is, ráadásul a Valve is rácuppan. :) Van jövő a pingvinben, na!