- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1708 megtekintés
Hozzászólások
Van még olyan játék, ami nem a Kickstarter-en köt ki, a fejlesztésre a leendő felhasználóktól tarhálva a pénzt?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyon sok van. De amik a KS-en kötnek ki, azok általában azok a rétegjátékok, amire mondjuk egy kiadótól már az életben nem fogsz tudni fejlesztési költséget tarhálni, mert túl kockázatosnak találják a kiadását.
A játékosoknak meg mindegy, hogy a Steamen, vagy a KS veszi meg a játékot, így még pluszban ott a tudat, hogy "részese volt" a fejlesztésnek.
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Továbbra is azt mondom, mint máskor, a Kickstarter kapcsán: ha nem megy önerőből (kiadóval, vagy egyéb módon), akkor ne csinálják meg a játékot, de ne a potenciális felhasználókat akarják lehúzni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor küzdj ellene így: ne használd, ne foglalkozz vele. Ennyi. Ez csak nem olyan nehéz? :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Senki nem húz le senkit, mivel megkapod a perköket. Előfinanszírozol, ennyi. Miért ne csinálnák meg, ha igény van rá, és az emberek hajlandóak előfinanszírozni? Ha nem jó az ötlet, akkor sikertelen lesz a KS kampány, ha viszont igény van rá, akkor összedobják rá a pénzt és mindenki jól jár. A készítők megvalósíthatták amit akartak, a játékosok meg megkapták a játékot, amivel szerettek volna játszani. Tényleg nem értem, hogy miért fáj ez pár embernek.
Egyébként hasonó évek óta működik az indie játék scene-en (pre-alpha release), csak most csináltak ehhez egy (illetve több) gyűjtőportált. Egyszer tényleg kíváncsi lennék a megmagyarázható (értsd: objektív) érvekre, hogy mi ezzel a baj!
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudok neked objektíven válaszolni, tekintve, hogy szubjektív eredetű a nemtetszésem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az más.
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kicsit Might and Magic jellege van supermariós beütéssel. Nem lett szaporább a pulzusom tőle.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tetszik!
---
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azért a jelen linuxos játékkínálat mellet ez egy üde színfolt lenne. szerintem az artwork nagyon hangulatos. kérdés el készül e.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Grafikailag "túlvállalta" magát, ha nincs erőforrásom normális modelleket csinálni normális mozgással, akkor nem akarok csilivili 3D grafikát, hanem maradok az egyszerűbb stílusnál.
Amikor megláttam, hogy Chris Taylor, mondom ő csak maradjon az RTS-nél, az nagyon jól ment neki.
----
India delenda est.
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tisztára gamemag lesz a HUP-ból lol.
Egyébként meg ez az a projekt, amit csináljon meg azt meglátjuk milyen lesz. Grimrockot is csak 2-en csinálták azt mekkora siker lett. Régi eobosok jól eltudnak vele szórakozni.
--
GPLv3-as hozzászólás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gamemag offtopic-szálat folytatva:
ettől nem félek. Mindig van egy aktuális témakör, amiből több a cikk (gondolom épp mi érdekesebb treynek), ez azért változik.
Meg tudtommal te is küldhetsz be tartalmat, ha másra vágysz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ráadásul szerintem ez nem csak a játékokról szól, hanem a kickstarterről is legalább annyira. gondolom, majd lesznek hírek arról is hogy mi lett a további sorsa ezeknek a projekteknek. mert most még nagyon korai szakaszban vagyunk, nincsenek még nagy elkészült projektek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni