Elnézést kért a RIM alapítója a Blackberry felhasználóktól a szolgáltatáskiesés miatt

A Blackberry tulajdonosok világszerte észlelhették a héten, hogy valami nincs rendben a szolgáltatással. A gondok a hét elején kezdődtek egy core switch hibával, amely a RIM infrastruktúrájában található. Volt backup switch, de az átterhelődés a backup-ra nem úgy zajlott le, ahogy azt korábban kitesztelték.
A hálózati eszköz meghibásodása miatt nagy mennyiségű adat gyűlt fel, amelyet a cég folyamatosan igyekezett feldolgozni és próbálta a szolgáltatást mielőbb visszaállítani. Előbb az EMEA régióban akadozott a szolgáltatás, majd később már Ázsiában, Észak- és Dél-Amerikában is problémákra panaszkodtak az ügyfelek.
A Research in Motion (RIM) alapítója, Mike Lazaridis ma videóüzenetben kért elnézést a globális szolgáltatáskiesés miatt:

A szolgáltatás kezd visszaállni a rendes kerékvágásba az EMEA régióban és Indiában, de a RIM azt jelenleg még nem tudja pontosan megmondani, hogy mikor várható, hogy mindenhol megszűnnek a problémák. Lazaridis szerint korai lenne még azt mondani, hogy a problémák teljesen megszűntek...

Hozzászólások

Mit erdemel az a bunos, aki ilyen szolgaltatast kozpontosit? :o

A RIM erősen lejtmenetben van, így szerintem sokkal többe lesz nekik ez a történet ennél. Azzal a "forradalommal" amely során a teljes gondolkodás, fejlesztési ütem, eszközök, tartalom fogyasztás stb... megváltozott a mobiltelefóniában, azzal sok neves gyártó nem tud mit kezdeni, és az egyik a RIM. Brutális ütemben szorul vissza az üzleti szférába, és hamarosan teljesen elbukja azt a piacot amit ma lakossági fogyasztásnak mondanánk. (tehát a magánemberek tömegeit)
Engem már jóideje az a két kérdés foglalkoztat a BB-vel kapcsolatban, hogy
1. ki vásárolja fel
2. mikor.

--

Szinte gondoltam, hogy lesz valaki okos, aki elkezd itt puffogni, hogy így meg úgy meg amúgy. Te csináltál már olyat, hogy elindítottál egy szolgáltatást valahogy és egyszercsak jött neked a nagy forgalom meg a terheltség és ott áltál, hogy biza ezt át kellene alakítani? Gyanítom, hogy nem.

-- "Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport!" - Cromwell --
-- Sayusi Ando - http://sayusi.hu --

Nem láttam, idegességében véresre vert térdű, zaklatott embereket, akik a fórumokban p*csáztak volna a szolgáltatás kiesés miatt...biztos csak rossz helyekre járok! Vagy szűkül a piac!

Itt, Londonban, pl. a reggeli újság megírta, hogy komoly gondokat okoz, ugyanis vannak bankok, amik annyira függtek ettől a platformtól, hogy gyakorlatilag a cégen belüli kommunikáció megbénult.

Bizonyára nem minden cég van így felépítve, de látható, hogy elég nagyok közül is vannak, amik meg igen.

G - igen, ők voltak ostobák, hogy egy platformban bíztak ennyire.

dobbenetes, hogy "nagy" cegek milyen amator modon epitenek szolgaltatasokat.kb
mintha 20 evvel ezelott jarnank.core switch wtf.
--
zsebHUP-ot használok!

Kompenzáció is van de a kérdés, hogy a többi szolgáltató mennyire fogja ezt tenni.
"A Vodafone Group Plc. egyiptomi részlege kompenzálja a BlackBerry tulajdonosokat a hét eleji problémákért. Az előzetesen fizető ügyfelek három napig ingyen használhatják a szolgáltatásokat, míg a hónap végén esedékes fizetés esetén 10%-ot levonnak a számla összegéből."

-- "Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport!" - Cromwell --
-- Sayusi Ando - http://sayusi.hu --

Itt Magyarországon még nem is volt olyan vészes, az e-mailek kis késéssel, de jöttek.
Ami igazából zavaró, hogy későn, és nem megfelelően kommunikálták hogy náluk van a hiba.