A szolgáltatás kezd visszaállni a rendes kerékvágásba az EMEA régióban és Indiában, de a RIM azt jelenleg még nem tudja pontosan megmondani, hogy mikor várható, hogy mindenhol megszűnnek a problémák. Lazaridis szerint korai lenne még azt mondani, hogy a problémák teljesen megszűntek...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 3216 megtekintés
Hozzászólások
Mit erdemel az a bunos, aki ilyen szolgaltatast kozpontosit? :o
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A megspórolt költség 1-1,2%-át, ami szerintem elég lenne nekem is pár évig. Aztán, ha megbotlik a rendszer, felöltenek egy videót, amiben nagyon sajnálják(csak a szemét nézd, olvas, még csak nem is tud őszintén sajnálkozni), majd kennek még egy lekváros kenyeret!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"csak a szemét nézd, olvas"
Ez teljesen természetes.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A RIM erősen lejtmenetben van, így szerintem sokkal többe lesz nekik ez a történet ennél. Azzal a "forradalommal" amely során a teljes gondolkodás, fejlesztési ütem, eszközök, tartalom fogyasztás stb... megváltozott a mobiltelefóniában, azzal sok neves gyártó nem tud mit kezdeni, és az egyik a RIM. Brutális ütemben szorul vissza az üzleti szférába, és hamarosan teljesen elbukja azt a piacot amit ma lakossági fogyasztásnak mondanánk. (tehát a magánemberek tömegeit)
Engem már jóideje az a két kérdés foglalkoztat a BB-vel kapcsolatban, hogy
1. ki vásárolja fel
2. mikor.
--
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szinte gondoltam, hogy lesz valaki okos, aki elkezd itt puffogni, hogy így meg úgy meg amúgy. Te csináltál már olyat, hogy elindítottál egy szolgáltatást valahogy és egyszercsak jött neked a nagy forgalom meg a terheltség és ott áltál, hogy biza ezt át kellene alakítani? Gyanítom, hogy nem.
-- "Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport!" - Cromwell --
-- Sayusi Ando - http://sayusi.hu --
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Founded in 1984" annyira nem johetett hirtelen a terheles :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És mióta van blackberry és ez a szolgáltatás, mert lehet, hogy ők is gombokkal vagy gumicsizmákkal kezdték, nem? ;)
-- "Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport!" - Cromwell --
-- Sayusi Ando - http://sayusi.hu --
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem láttam, idegességében véresre vert térdű, zaklatott embereket, akik a fórumokban p*csáztak volna a szolgáltatás kiesés miatt...biztos csak rossz helyekre járok! Vagy szűkül a piac!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem láttam, idegességében véresre vert térdű, zaklatott embereket
én igen :D
--
Sent from my ezeréves Nokia.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem láttál? Ja? Az más. Akkor semmi probléma sincs.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ahaha, epic
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha kimarad egy google szolgáltatás, még a játszótéren is elsírják magukat a gyerekek...ehhez képest, AZ ÉN környezetemben, nem láttam összetöpörödött BB felhasználókat...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mert a te környezeted a játszótér.... nálunk ez kedd óta téma a cégnél..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
[Flame on]Én nem RIM márkakereskedésben vagyok eladó, hogy ez legyen a téma napokig![Flame off]
*Ha már személyeskedünk
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:)))
Nem, de a kollegam hasznalja lelkesen a BlackBerryjet... gyak arrol el.
Es mikor kihalt a levelezes / sms akkor 'erzekelhetoen' elerhetetlenebb volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt, Londonban, pl. a reggeli újság megírta, hogy komoly gondokat okoz, ugyanis vannak bankok, amik annyira függtek ettől a platformtól, hogy gyakorlatilag a cégen belüli kommunikáció megbénult.
Bizonyára nem minden cég van így felépítve, de látható, hogy elég nagyok közül is vannak, amik meg igen.
G - igen, ők voltak ostobák, hogy egy platformban bíztak ennyire.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt sunbury-ben vihar volt a biliben a "K" cégnél :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Napokig késtek az email-ek, vagy meg sem jöttek...
Volt gáz rendesen.
Eddig is utálta mindenki a cégnél a BB-t, nem tett jót asszem.
---
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kicsit megkesve, de pont most akartam beszurni ugyanezt... :-D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
dobbenetes, hogy "nagy" cegek milyen amator modon epitenek szolgaltatasokat.kb
mintha 20 evvel ezelott jarnank.core switch wtf.
--
zsebHUP-ot használok!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
M$ BPOS al voltak gondok nem egyszer... szóval jah előfordul az ilyen..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mármint egy szolgáltatás akkor nem amatőr, ha az adatai nem mennek át switch-en, vagy mit szerettél volna mondani?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
h nincs "core switch" egy jo elosztott rendszerben? :)
SPOF meg plane.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nyilván új rendszernél könnyű okosnak lenni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nyilvan keves volt 27 ev atrakni a regi architecturat valami modernre... ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
probléma most van vele, nem 27 éve.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
rad se biznek akkor semmit, ha igy allsz hozza. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
valószínűleg nem az új rendszerek bevezetése az egyetlen prioritás a RIM-nél sem.
a bankoknál sem azért futkorásznak még 20 éves mainframe-ek, mert annyira beleszarnak a dolgokba.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kompenzáció is van de a kérdés, hogy a többi szolgáltató mennyire fogja ezt tenni.
"A Vodafone Group Plc. egyiptomi részlege kompenzálja a BlackBerry tulajdonosokat a hét eleji problémákért. Az előzetesen fizető ügyfelek három napig ingyen használhatják a szolgáltatásokat, míg a hónap végén esedékes fizetés esetén 10%-ot levonnak a számla összegéből."
-- "Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport!" - Cromwell --
-- Sayusi Ando - http://sayusi.hu --
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt Magyarországon még nem is volt olyan vészes, az e-mailek kis késéssel, de jöttek.
Ami igazából zavaró, hogy későn, és nem megfelelően kommunikálták hogy náluk van a hiba.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az a kis keses nalam ugy nezett ki, hogy pl delutan fel haromtol este tizig egy kanyi mail nem jott be...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
9gag fun a témában: http://9gag.com/gag/355886
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni