Utazás külföldre, vonattal, céges ügyben.
Elvira / mávstart regisztráció, jegy kiválasztása, kosárba. Fizetés céges bankkártyával.
... Megkísérelve, mert a retek 3D Secure-ból nem tudok opt-out-olni. Jól van, akkor megcsinálom a regisztrációt. Ezzel elszüttyögök több mint 5 percig, az OTP abortálja a tranzakciót. Anyátok.
Előről az egész. OTP oldalán rutinosan beviszem a 3D Secure jelszót. OTP kiírja, fizetés sikeres, kérjük várjon, amíg visszairányítjuk a kereskedő (== Máv Start) oldalára. Máv Start feljön, "Fizetés sikertelen!"
Felhívom az oldal tetején található 06 40-es telefonszámot, kiválasztom az IVR-ban a hibabejelentést. 14 (tizennégy) perce hallgatom a Négy évszakot. ("MÁVDIREKT telefonos ügyfélszolgálat [] a nap 24 órájában".)