Hogyan fogok a cégnél elszámolni a nem létező jeggyel?
Magyarország, 2014.
- uid_2716 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2012 megtekintés
Hozzászólások
arra figyelj még, hogy a MÁVdirekt az "kék szám", ezért néha sokkal drágább mobilról hívni, mert az manapság már nem számít mobilos vagy vonalas hívásnak, hanem külön számolják el. just for fun. ;)
(protip: legolcsóbban skyperól a pesti, külföldieknek szánt számukat érdemes felhívni kb. 4Ft/percért)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Hogyan fogok a cégnél elszámolni a nem létező jeggyel?"
Küldtek volna repülővel...
--
Fontos! Ha berágok, nem feltétlen személyed ellen szól...
openSUSE 13.1 x86_64
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Küldtek volna repülővel...
Szoktam repülni is, ha messzebbre kell menni. Utálok repülni. Reptéri taxi nyűg, reptéren hervadozni nyűg, a turistaosztályon nem férek el az ülésben (nem, nem a hasam nem fér el, hanem nem szeretek vállal dörgölőzni, nem szeretek a karfáért birkózni, illetve nem tudom kinyújtani a lábamat -- tudom, küldjenek business class-on :)), nem látni semmit az ablakból, a WC valami tragédia.
Ez most egy rövid, gyors út; a vonat ideális. (Lenne, ha nem a MÁV-tól próbálnám a jegyet beszerezni.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De legalább a jegyet gyorsan megszerzed. ;) és igen, küldjenek business classon, vagy magángéppel. Biztos fussa rá, ha már külföldre kell menni...
--
Fontos! Ha berágok, nem feltétlen személyed ellen szól...
openSUSE 13.1 x86_64
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> küldjenek business classon, vagy magángéppel. Biztos fussa rá, ha már külföldre kell menni...
Kérlek mondd, hogy vicc volt.
Persze baszki, majd a cég hét számjegyért vesz repjegyet, mert nem férsz el, meg amúgy is, úgyis "fussa rá".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A magángépes részben volt a poén. és miértne? ha annyira nagy hely, hogy külfökldre kell a kollégának menni, akkor annak illik megadni a módját. Jobb fényt vet a cégre, ha Ferrari-val állítasz be, Prada öltönyben, mint Suzukival / busszal, és Tesco-s öltönyben.
--
Fontos! Ha berágok, nem feltétlen személyed ellen szól...
openSUSE 13.1 x86_64
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Srácok, most komolyan... ne már.
Attól, hogy a cégnek időről időre kell embert küldeni külföldre, még nem biztos, hogy lesz pénze ilyen luxusra.
A legolcsóbb _használt_ magángép, amit találtam:
4,522 hours
2,684 landings
Entry into service November 28, 2006
$5,650,000
Abban semmi misztikus nincs, ha egy multinál emberek járnak ki a többi leányvállalathoz, de azért beszarnék, ha mondjuk nálunk vennének egy magángépet öt és fél misiért (USD).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az Intelnel olcsobb, hogy privat gepekkel szallitjak az embereket orszagon belul. odamesz, megmutatod a belepokartyad, felszallsz (ha van hely), es elvisz. ingyen. ha van hely. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na ja, mondjuk ahol akkora a forgalom, ott akár meg is érheti, de ott sem azért van így megoldva, hogy ne kelljen szegény dolgozóknak economy-n senyvedni. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
en nagyon utalom az economyt, de egy par Zurich - Hong Kong/NYC/Atlanta ut utan (konkretan kb 5db) megvan egy business upgrade a swissnel. kene valami jobb pontgyujto program...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oke, hogy privat gep, de sajat, vagy lizing vagy szolgaltatast vesznek berbe? Mert abbol, hogy van ceges jarat, nem kovetkezik, hogy a ceg tulajdona a repulogep.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
7 szamjegy mi? EUR? ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát az má' főleg a magángép kategória. De amúgy mostanában fogok repülni egyet, kb. 450k forint lesz oda vissza, economy-n. BC-n már bele sem merek gondolni. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egész sok cég van, ahol külföldre kell menni, de nem pazarlunk biznisz klasszra.
Az nagyon depends on, akkor éri meg, mikor mondjuk érkezés után azonnal, vagy mondjuk másnap reggel kell business embereknek mondjuk sales prezit tartani, hogy a drága idejű munkatárs ne mosottszarként nézzen ki, vagy kelljen neki kimenni economyn nyomorogva két nappal korábban.
A hetekre érkező integrátor már nyugodtan lehet gyűrött hétfőn reggel :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Illetve hát sokszor ugye az ügyfél fizeti a kiküldött ember költségeit.
Az ügyfélnek kell egy (vagy több) ember, de náluk sem csak úgy terem a pénz, tehát olyan megállapodást köt, hogy pl. az ember fapadossal utazzon és olcsó szállodában lakjon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
14 (tizennégy) perce hallgatom a Négy évszakot.
arra celoztak, hogy ha felhivod oket nyaron, akkor tavasszal mar kapcsolni is tudnak... :-)
--
"A politikat, gazdasagot es a tobbi felsorolt faszsagot leszarom, amig engem nem erint (nem erint)" (bviktor)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Írtam nekik emailt is. Az automatikus válasz azzal biztatott, hogy 1 hónapon belül kaphatok választ embertől is, amennyiben a megkeresésem olyan jellegű, hogy választ igényel.
Ez valami vicc?...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, ez egy állami cég, illetve igen, az egesz magyar allam egy krva szar vicc
--
Live free, or I f'ing kill you.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én még mindig remélem, hogy komoly, mert viccnek durva lenne.
-=- Mire a programozó: "Na és szerintetek ki csinálta a káoszt?" -=-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha kapsz jegyet, akkor kapsz számlát, tehát van mit elszámolni.
ha nem kapsz jegyet, akkor a pénz visszakerül a kártyára, nem kell elszámolni semmivel.
Egyszerű :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha nem kapsz jegyet, akkor a pénz visszakerül a kártyára
Neked legyen igazad... Ezt én azonban még ellenőrizni sem tudom (céges kártya, a mögöttes számlához nem férek hozzá), mehetek rinyálni a pénzügyre.
Komolyan mondom, hotelfoglalás, repjegyvásárlás, nemzetközi buszjegyvásárlás (külföldi cégnél persze), konferencia-regisztráció; mindenkinél megy minden, mint az ágybavizelés. Vonatjegyet venni a MÁV-nál, na az nem.
1996-97-ben Németországban egy 14 ezres lakosságú kisvárosban (NRW) annyiból állt megvennem a vonatjegyet Hegyeshalomig, hogy azt mondtam: "nach Hegyeshalom, bitte". A DB embere benyomta a gépbe, fizettem, kinyomtatta, kalap.
Ennek a jegynek a tükörképe itthon vásárolva, a Keleti nemzetközi jegypénztárában (Budapest, cca. 2M lakos) 20 percet vett igénybe. A vasutas hölgy 5 db, egyenként ránézésre 12 kilós könyvből bogarászta össze a vonatokat, és papírra írta ki a szakaszonkénti árakat. Ja, és többe is került.
Közel 20 év eltelt, és annyit sikerült fejlődnünk, hogy most már a neten is szophatunk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-dupla-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kollegam pont most jart ugy, hogy a mav levonta, de jegye nem volt. nem tudom a vegen hogy szamolta el..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ilyesmit miert te kell intezzed es nem a ceg?
--
FeZo
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha az IBM/Oracle(Sun)/Google-nel magadnak kell foglalnod, akkor szeritnem ez inkabb az atlag, mint a kivetel...
de ezert van a ceges hitelkartya.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Multi cégben melózok, nálunk van direkt Travel Request oldal, amit kitöltünk, hogy honnan hova mikor, mivel, milyen legyen a szállás (ügyfélhez közel, reptérhez közel, reggeli, vacsora, cigi, parkoló, stb), elküldjük a formot, és fél óra / óra múlva küldik a hotel foglalást, és a digitális repjegyet.
Ez azért jó, mert így egy csomó pénzt megspórol a cég, kézben tartja a költségeket, és nekünk sincs ezzel gondunk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kiváló megoldás! like a megálmodónak. :)
--
Fontos! Ha berágok, nem feltétlen személyed ellen szól...
openSUSE 13.1 x86_64
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze előtte a felettes automatikusan kap egy megerősítő-mailt.
Ugyanígy formban működik a könyvrendelés is. Beirod, hogy mit szeretnél, esetleg ISBN számot, vagy amazon linket, felettes megerősíti a link megnyitásával, és már automatikusan a te munkahelyedre kapod a könyvet, nem a központba. Másik opció, hogy otthonra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Frissítés...
A kártya mögötti számlát megnézték a pénzügyön, nem volt terhelés. Egyáltalán nem értem, mi történt; az OTP oldala határozottan sikeres fizetést jelzett.
Akárhogy is, ma elzarándokoltam a Keletibe, ahol a nemzetközi jegypénztáron személyesen megvettem a jegyet. Mindössze 35 várakozó volt előttem a sorszám húzásakor (rá volt nyomtatva a cetlire). Az ügyfelek azonban (önkéntes alapon) két sorba kerülnek, amelyek közül az egyiknek magasabb a prioritása -- ha azt a gombot nyomod meg, hogy "2 órán belül indul a vonatom", akkor előbb hívnak.
Természetesen nem hazudtam (nem két órán belül indult a vonatom), így a kezdeti 35-ön túl még egy csomó utast elém soroltak (néhányan nyilván fülllentettek is). Sokan feladták a várakozást és leléptek, így "mindössze" 45 percet kellett várnom.
A szűk teremben tömeg volt, alig volt ülőhely; a dögmelegben mindenkiről folyt a víz. A mennyezetben van légkondi, de természetesen nem kapcsolták be (az pénzbe kerül b+!). A terem ajtajait az elhelyezett feliratok szerint csukva kell(ett volna) tartani.
Az ügyfélhívó rendszer hangjelzése lényegében észrevehetetlen volt a tömeg kevert nyelvű karattyolása közepette. A hangzavarban szintén képtelenség volt érteni, amit az ügyfélszolgálatosok mondtak, ugyanis a hangjukat felerősítő mikrofonok / hangfalak nem működtek, vagy csak túl halkan (nem tudom, miért számítottam bármi másra), a páncélüvegen pedig nincs rés. Lényegében nem volt utas, aki ne kérdezett volna vissza minden második mondat után.
Az ügyfélhívó kijelzője is gagyi: fizikailag kicsi és halovány (nem igazán jól látható), mindössze két sor fér el rajta (miközben kilenc ügyfélszolgálati ablak van), de szerencsére a szoftver e kettő sort sem használja ki, ugyanis a legutóbb hívott szám is eltűnik róla 10-20 másodperc után, és csak az virít rajta, hogy "húzzon számot".
(A kilenc ablakból egyébként csak kb. hat működött.)
Végül sorra kerülve csupán 5-8 percbe került, míg a vasutas hölgy egy gyűrött, egérrágta paksamétából kézzel rámásolta a menetjegyemre az adatokat. (Igaz, ami igaz, a helyjegyeket már számítógéppel választotta és nyomtatta.) Azért ment minden ilyen gördülékenyen, mert itthon a webshopban ismét összeállítottam a kosarat, és (fizetés helyett) kinyomtattam; így lényegében nem kellett beszélgetnünk, minden adat rajta volt az általam beadott papíron.
(Mellékszál: a hab a tortán azok a ránézésre balkáni, Bécsbe tartó komák voltak, akik kezükben a sorszámmal nem értették az ügyfélhívó működését. Mire sorra kerültek, már legalább öten tettek kísérletet arra, hogy elmagyarázzák nekik. Amikor feljött a számuk, végül én zavartam őket az ablakukhoz. Üres szemmel nézték a sorszámukon és az ügyfélhívón az azonos számot. Szerintem analfabéták voltak.)
Ha legközelebb vonattal akarok utazni külföldre (== közelre), és nem fog menni a netes jegyvásárlás, marad a busz. Ugyan tovább tart az út és kényelmetlenebb is, a jegyvásárlás viszont 2 perc (az üzemeltető természetesen nem magyar); ezzel a MÁV-os tortúrával már a busz felé billen a mérleg.
Az ügyfélszolgálatosok egyébként széthajtották magukat, úgyhogy minden tiszteletem az övék. A biztonsági emberek is kifejezetten segítőkészek voltak. Aki viszont az informatikai rendszerért felel, az menjen inkább a sóhivatalba.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nekem is volt hasonló esetem (mondjuk én csak miskolcig vettem jegyet :D)
jegy kosár > fizetés ok @ otp > fizetés nem ok @ mav start
az volt a kifogás, hogy ez csak zárolja a számlán lévő összeget és ha minden oké akkor le is emeli, ha valami nem okés akkor x órán felül a zárolást feloldják.
vettem másik jegyet, mire pár nappal később ránéztem a számlára már feloldották az összeget.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni