Baker blogja

A hazai internetezési szokásokról

Összedobtam egy űrlapot megpróbálva az internet felhasználási köreire kicsit szélesebben kitérve. Semmi extra, egyszerűen csak érdekelne milyen eredményt dobna, és az volna a lényeg, hogy minél több "belépő szintű" userhez jusson el a link. Tehát képet kapni arról, hogy úgy mégis hányan használnak bizonyos szolgáltatásokat, illetve tudnak azok létezéséről. Igazából az ötlet onnan jött, hogy nem régiben láttam amint egy ismerősöm szépen egyesével nézegette a 25 oldalt, hogy mik az új hírek.

A makulátlan mintanap

Nem régiben az egyik előadás izgalmában hozzám keveredett egy oriflame termékkatalógus. Mondom nézzünk bele, legalább telik az idő. Elkezdtem lapozgatni, és már a második oldalon nem várt mennyiségű wtf halmozódott fel bennem, így segítséget kellett kérnem az egyik közelben tartózkodó nőnemű ismerőstől, hogy ugyan ez meg ez micsoda? Nem is tudom hol kezdjem, de bizony durván megütött a látvány. Annak a rengeteg értelmetlen és fölösleges hülyeség szükségességének az elhitetése azzal a nem is olyan kicsi női fogyasztó társadalommal, szóval durva. És ugye tudjuk, hogy bizony vannak jó páran akik beveszik ezt a reklámot, mert ugye csak jobb lenne minden pillanatban gyönyörűnek lenni, nem? Na ugye! Nos akkor vázolok egy kis termékbemutatót a gyakorlatba ültetve, persze kissé irónikusan, melyek után szerintem senki sem marad kételyek nélkül a termékek fontosságát, illetve szükségszerűségét illetően.

PS3 a toaletten

Meg kell hagyni japán barátaink a Sony-nál bizony nem viccelik el a dolgokat, PS3 az illemhelyen, úgy ahogy azt kell. Az csak természetes, hogy a nappaliban ott figyel a PS3 és HDTV kombinációja, de ezek után már az az apró űr abból is eltűnt aki azt sem tudta, hogy volt benne.