Nem régiben az egyik előadás izgalmában hozzám keveredett egy oriflame termékkatalógus. Mondom nézzünk bele, legalább telik az idő. Elkezdtem lapozgatni, és már a második oldalon nem várt mennyiségű wtf halmozódott fel bennem, így segítséget kellett kérnem az egyik közelben tartózkodó nőnemű ismerőstől, hogy ugyan ez meg ez micsoda? Nem is tudom hol kezdjem, de bizony durván megütött a látvány. Annak a rengeteg értelmetlen és fölösleges hülyeség szükségességének az elhitetése azzal a nem is olyan kicsi női fogyasztó társadalommal, szóval durva. És ugye tudjuk, hogy bizony vannak jó páran akik beveszik ezt a reklámot, mert ugye csak jobb lenne minden pillanatban gyönyörűnek lenni, nem? Na ugye! Nos akkor vázolok egy kis termékbemutatót a gyakorlatba ültetve, persze kissé irónikusan, melyek után szerintem senki sem marad kételyek nélkül a termékek fontosságát, illetve szükségszerűségét illetően.