- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 685 megtekintés
Hozzászólások
ugyanitt ujszeru felni elado :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A bal elso kis mosas utan siman nyugdijas konyvtarosnenie volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A gumi is szinte új még.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi marad a Jaguárból, ha feltöltöd árammal? Porsche.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mintha meg soha az eletben lithium akku fel nem robbant, meg nem gyulladt volna.
Az onygilkos audikrol, meg bombikrol nem is beszelve. Jo azok legalabb menet kozben egnek le, amikor van is bennuk valaki.
Amugy elektromost a tesla tud gyartani, mindenki mas csak kapkodik mert jo a love oszt csak lesz valahogy, mert muszaly muszaly muszaj lol
Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ajánlom figyelmedbe: https://www.google.com/search?q=tesla+fire
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bezzeg, ha lecseréled az "esla" substring-et "rabant"- rá, a guglit hozza ki a kis piros tűzoltó trabikat. :)
Azért a bömbi a gyúlékony műanyag kipufogógáz visszavezető rendszerrel nagyobb égés :)
Színes vászon, színes vászon, fúj!
Kérem a Fiátot..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Bezzeg, ha lecseréled az "esla" substring-et "rabant"- rá, a guglit hozza ki a kis piros tűzoltó trabikat. :)
És tényleg! Milyen kis cukik! Most hirtelen rákívántam egy Trabantra, jobb mint egy Tesla vagy egy Jaguár!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mert más meghajtás még soha, de soha nem gyulladt ki. Szerintem itt csak koncentráltabb a figyelem. Gyanítom darabra több bmw égett el autópályán. Az tény, hogy az elektromos alaposabban elég.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg kene írni a volt gazdájának, hátha megvigasztalódik.🤣
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem túl nagy figyelmet kap, ha elektromos ég és keveset, ha nem elektromos.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jo lenne talalni egy elemzest egy komplett auto porra egesenek karosanyag kibocsatasarol.
Erzesre egy elektromos auto 50 normal elegesevel lehet egyensulyban.
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Töltés közben kigyulladt, és porrá égett egy villanyautó Székesfehérváron Több mint öt órán át tartott az oltása, mert az akkumulátor többször újra lángra kapott.
Nagyobb probléma, hogy öt órán keresztül "szórakoztatta" a tűzoltóságot, ami természetesen a mi pénzünkből működik. Ha ez így marad, a jövőben nagyobb tűzoltósági gárdákra lesz szükség.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ilyen helyre oda kell vinni egy bazi nagy tető nélküli konténert, a roncsot belerakni, és feltölteni vízzel, oszt' jónapot :-D :-D Aztán majd ha az egész kóceráj hőmérséklete beállt a környezeti hőmérsékletre (minden visszahűlt teljesen), akkor ki lehet venni az áztatóból a roncsot... Vagy rosszul gondolom...? :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egy ego kocsit emelni nem egyszeru mutatvany, le is szakadhat.
Egyebkent a nemet tuzoltosag iranyelve, hogy a normal auto kigyulladasahoz kirendelt tuzoltoauto mennyisegenek a 6x-osat rendelik ki.
(a 6x az fejbol van, de most nem keresem ki ujra)
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
... rosszul ... :)
alumíniumot, lítiumot, magnéziumot, ezek elcseszett ötvözeteit //amit bármelyik autó is tartalmaz// nem oltasz vízzel, nem lötybölöd, locsolod, nem úsztatod, mert "kigyullad" a víz
...izé bomlik oxigénné, hidrogénné, aztán újra1esül ,//vagy a felszabaduló O2 tovább táplálja az égést// amíg a fém elég forró a vízbontáshoz ... persze mindez kellő hanghatás, gőz és lökéshullámok kíséretében :)
hab, por, homok, nitrogén a +oldás, a CO2 nem jó a forró fém azt is bontja ... szóval a könnyűfémek oltása nem 1szerű, és tényleg hosszú ideig tart
nem mondom, hogy próbáld ki otthon a termitreakciót, és locsold vízzel, //ez elég f@$zság// de van róla bőven videó a neten :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor hogy hűtöd vissza? Mert a gond ott van, hogy a sérült Li-aksi hőt termel, és emiatt gyullad(hat) újra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen, ez az égő könnyűfémmel a gond, ha nagyon beindult, nem lehet megfogni, a környezetet lehet vízzel hűteni, hogy azt ne gyújtsa be ... a fémet + hagyják felügyelet alatt leégni
általában habbal oltható ... , porral lehet próbálkozni, de a 2 dolog 1ütt nem működik, mert a por +töri a hab zárt felszínét, és újra gyullad
célszerű a nagysebességű oltóval //itt 1 Mach felett van a vízcsepp becsapódási sebessége// lerobbantani a lángfelszínt //ez égő forró gázokból áll//, majd habbal teljesen lefedni, aztán reménykedünk ...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor a holland tűzoltók valamit rosszul tudnak...:
https://www.vezess.hu/vezetunk/2019/03/30/hatalmas-kadba-meritve-oltott…
Meg a németek is érdekesen oldják meg:
https://villanyautosok.hu/2021/10/08/ez-lehet-a-megoldas-a-villanyauto-…
Illetve:
https://www.ujotsz.hu/li-ion-es-akkumulatorok-tuzeinek-veszelyei-es-meg…
Szóval igen, speciális oltóanyagot promotál az, akinek van eladó belőle :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
habot látok az összes linkelt fotón :) a kádban is :) //a hab nem víz, vagyis nemcsak víz, a habszerkezet összeroppanása is energiát von el ahogy, kiválik belőle a víz//
ahogy írták elég sokáig kell az effektív oltás után "áztatni" , hogy a lítium visszahűljön, és ne induljon újra ...
a cellába vízinjektálás érdekes, itt is az áramlási sebesség végzi oltáskor a java munkát, mint a nagysebességű oltónál
a zselé is jó ötlet jobban fed, és jobb az energiaelnyelő képessége mint a habnak, viszont disznódrága
idővel biztos lesz a cellákat lehatároló autonóm belső oltórendszer, és igen vizet is fog tartalmazni ... többek között :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A habbal oltott autót rakták a vizes konténerbe folyamatos hűtés céljából, azt a habot látod a víz tetején.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
így van, az oltás után, az éghető, forró vagy izzó anyag //jelen esetben autó// "lefeketítése" 1 tartályban történt +
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez azért lehet, mert egy minden szempontból szuperebbnek eladott technika csetlés-botlásait láthatjuk.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindenképpen para. Már csak az égés hőfoka és ideje is. SOk szerkezetet ez tacsra tehet. Ha a házadban történik egy ilyen, akkor volt egy házad.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
de ha van egy raid1-es ikerházad, hm az ellen az sem véd, hacsak nem tűzfal van közötte.
nincs aláírásom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Statisztika jó volna itt is...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És persze darabra bömösből több van az utakon,ezt ne felejtsd el hozzátenni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kiegos tipusbol nem biztos lasd tobb tesla 3 fogyott mint bmw 3.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy olyan statisztika kéne, hogy mennyi belőle a nem előírás szerint karbantartott (szakszervizben) és mennyi a visszahívásra vissza nem vitt.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mely statisztika az után készült, miután a bmw3-as szériát kettébontották, ez az egyik. A másik, hogy az ilyen leégős autók utasai közül hánynak volt esélye kimenekülni, és hányan égtek benn, mert villany nélkül csak extra trükkökkel nyílnak az ajtók...
Amit a foslákról olvastam, hallottam, nos, ingyen se kéne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://www.tesla.com/no_NO/VehicleSafetyReport
From 2012 – 2020, there has been approximately one Tesla vehicle fire for every 205 million miles traveled.
By comparison, data from the National Fire Protection Association (NFPA) and U.S. Department of Transportation shows that in the United States there
is a vehicle fire for every 19 million miles traveled.
Ez nem darabszamot nez.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, a forrást sajnos elfelejtették belinkelni, pontosan, visszaellenőrizhető módon megjelölni... Mint ahogy azt sem közlik, hogy hányan égtek bent a foslában, mert nem nyitható az ajtó áram nélkül...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://www.nfpa.org//-/media/Files/News-and-Research/Fire-statistics-a… Ez az usa atlag. A sajatjukba meg azt hamisitanak amit akarnak ugye. De gondolom azert kozlik, mert tenyleg ennyivel jobb egyelore. Meg az USA autok atlageletkora 12.1 ev. A teslake meg kevesebb. Tehat siman hihetok a szamok.
Van egy 12V akksi is + van egy nagy akksi. Mind2 meghibasodasa eseten elso ajtokat ki tudod nyitni szokasos modon aram nelkul. Hatsokra meg van sarkadnal/ajtoban manualis vesznyito. Csomagtarton keresztul is ki lehet maszni. Ahhoz is van aram nelkuli nyito. Ezeket auto vasarlasakor elmondjak vagy elkuldik.
Eleg lett volna annyit irnod, hogy felsz az ismeretlen dolgoktol. Ez osztonos allati/emberi reakcio. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ajtónyitás elvileg működik, nemrég jött szembe egy újabb eset, amikor ütközés során kigyulladt a fosla, és nem tudtak belőle sérülten kijutni a benne ülők.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jah vannak hulyek. Van aki meg mikroba teszi a macskat. Van aki egy ajtot nem tud kinyitni :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ennél sajnos sokkal komolyabb a sztori: az első ajtókat sem bentről, sem kintről nem lehetett kinyitni, a holttestek a hátsó ülésen voltak (sérülten másztak át oda(!)), de sajnos a hátsó ajtókat (ugye ott valami eldugott vésznyitó van) sem tudták nyitni, köszönhetően a "biztonságosan eldugott" vésznyitóknak...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg olyan kretenek is vannak neha, akirol ugy kell hidraulikus erovagoval lefejteni a szar benzines tragacsat, annyira ragaszkodik hozza. Persze az is lehet, hogy csak az utkozes miatt deformalodik annyira az auto (hidegalakitas), es emiatt nem nyilik. Felteszem, ebben az esetben is ilyesmi tortenhetett. Fene tudja miert nem tortek ki az ablakot, a fejtamla alja pont erre valo ugye. Ha hatramaszni tudtak, gondolom ez is ment volna. (az mas kerdes, hogy ha a litium kigyullad, akkor gaz van, de ez a benzinessel sem egyszeru, a diesel a legjobb meg ebbol a szempontbol)
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem ilyesmi történt, a szénné égés oka egyértelműen az volt, hogy bentről nem lehetett az ajtókat kinyitni a f@szk@lap megoldások miatt - sem elöl, sem hátul.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehat 5 ajtobol 3 beszorult es 2 nyitasa nem volt ismert az analfabeta tulajnak es ablakot sem tudtak betorni. Furcsa, de nem lehetetlen :)
En sem ertem miert nem fert el a 2 hatso ajton is egy manual/huzalos nyito. Remelem az eset amirol beszelsz, ha igaz, akkor felhivja a figyelmet a problemara es vagy jobban tajekoztatjak irastudatlanokat, hasznalt auto vasarlokat, stb. Vagy raknak egy vesznyitot jobban lathato helyre.
De mivel en tudok olvasni, igy nekem a kovetkezo autom is Tesla lesz, hacsak nem jon ki vmi masik gyarto egy jobb "onvezeto"-vel :)
Meg ez a problema akkor majd jol meglatszik a baleseti es halalozasi statisztikaban es jol megnoveli gondolom. Kivancsi leszek hany vezetett kmenkent van halal, baleset es mi az atlag. Ha szarabb lenne a stat, mint a tobbi autonal, akkor lehet nem veszem meg legkozelebb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehat 5 ajtobol 3 beszorult es 2 nyitasa nem volt ismert az analfabeta tulajnak es ablakot sem tudtak betorni. Furcsa, de nem lehetetlen :)
Egyreszt nem voltal ott, hogy pontosan lasd a szituaciot. Masreszt az akkumulator tuz amikor langrakap, par masodperced van osszesen.
Harmadreszt serulten hatramaszni nem egyszeru.
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"hacsak nem jon ki vmi masik gyarto egy jobb "onvezeto"-vel" - A foslának marketingje van, nem önvezető autója - olvass utána alaposabban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem kell utanaolvasnom, mert en ezt az "onvezetot" hasznalatom ezer+ kmes utakon. Raadasul nekem van tapasztalatom mas auto "onvezetojevel" is ugyan azon az utakon.
Meg en felismerem az idezojelet, szoval az en velemenyem tobbet er :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De, olvass utána, hogy valójában hol tart a fosla, és hol tartanak a többiek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor meg nem vezettel se tobbieket, se teslat :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De a foslát nem is kell vezetni, nemde...? Bár amíg ilyet csinál: https://www.youtube.com/watch?v=jH7YucSeJFo (erről a sw-verzióról downgrade-elni kell az előzőre, amíg nem javítják...) addig de, kell vezetni, és az autopilot nevű dolgát jól elfelejteni. (Jó, autópályán, ahol egy követő tempomat+sávtartó automatika is elég) talán tud jól dolgozni... Egyébként nézz utána pl. a Waymo-nak, hogy hol tart...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az FSD nagyon keves embernek elerheto es amit linkeltel az egy kis hiba ahhoz kepest, amit csinalhat. Van ennel 10x durvabb. De ugye FSD az meg adatgyujtes es tapasztalatszerzes/tanulas fazisaban van es csak par megbizhato ember kapta meg. Annal 10mpre sem lehet elbambulni. Az nem kenyelmi feature most, hanem inkabb erdekes es egyben veszelyes tech cucc, amit onkentesek tanithatnak vezetni.
Nekem az "onvezeto" resze ami elerheto az csak a tempomat+savtarto+automata elozo feature. (FSD-t pont en nem tudnam kihasznalni, mert nem tekergek varosban) Ha vmi masik gyarto kiadna egy hasonloan magabiztos cuccot, addigra Tesla megint lehagyja automata update miatt :)
Waymo es az osszes lidar alapu dolog hosszutavon sztem halott. Rovidtavon meg sokkal jobb onvezetesre egy elore felterkepezett teruleten. Nem is lehet osszemerni FSD vel, annyival pontosabb. Raadasul waymoban van remote assistance, igy taxizasra is sokkal jobb.
Csak remelem, hogy FSD minel harabb kiforr, mert erdekes lehet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehat nem derul ki mi volt es meg tart a feltaras :). Meg elejen azt mondtak, hogy autopilot volt a hibas, kozben nem is lehetett az uton bekapcsolni :)
Annyi biztos, hogy lepadozta es fanak csapta az autot az emberunk, majd meghalt. Majd nem tudta, hogy kell kinyitni az ajtot. Ezt hivjak termeszetes szelekcionak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Attól még az ajtókat nem lehetett nyitni bentről. Egyébként az utascellának frontális ütközés esetén nem igazán lenne szabad olyan mértékben deformálódni, hogy az ajtót ne lehessen nyitni. Illetve de, csak akkor a törésteszten kapna rá mondjuk -1 csillagot, nem többet...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem is. Rakjak is bele torestesztbe, aztan legalabb biztonsagosabb autoink lesznek. Nem vagyok a jo dolgok ellen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem a telefon kocsi rossz, csak rosszul fogod :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
most akkor ez elektromos vagy belső égésű? mindenesetre nagy égés :]
nincs aláírásom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
belső égésű akkumulátor..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni