- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 842 megtekintés
Hozzászólások
Ha a pillanatnyi fogyasztás a 4.8 / 2 henger, annál én sokkal jobbra gondolnék, vagy csak nem értek valamit.
Ui a távolságjelző jelez, miközben fotózol. Ha az a piros alul az. Nem vágom az Audi jeleket, nekem csak részben azonos.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem ilyen tempónál kb 10 l / 6 henger. Ez most rosszabbnak vagy jobbnak számít?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
85-nél 10 liter pillanatnyi fogyasztás az nekem horror. Nem baj, csak horror. Pályatempónál, vagy picit felette mennyi az annyi? 15 megvan? Nyilván mindennek ára van, gondolom nem egy proliautó a katalógus aljáról, amiről írsz.
Nekem 4 hengerrel 85-nél 3.8-4.2, 6. sebességben.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak tipp, mert nem mutat pillanatnyit. Sőt, szerintem ennél kevesebb lesz, mert 12 átlag jön ki országúti fogyasztásra, meg lassú pályatempóra. 130 környékén már kezd szomjas lenni, innentől a 15 literes fogyasztás lesz átlagban. A fránya légellenállás...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi ez xc90?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez milyen V6? Nekem V6-al (2 tonna 260 lo) 10 volt az atlagom a teljes futasidore. Szoval csak siman 85-os temponal a 10 az semmikeppen nem jo.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem V6 :) Sor6, 3.2 liter, 2 tonna, állandó összkerék. Nem egy áramvonalas jószág. Ráadásul automata és benzines :)
A 10l csak tipp, mert nem mutat pillanatnyi fogyasztást, de országúton kb 12 liter jön ki, meg könnyedebb pályázásnál is. Városban nem megy 15 alá, egyszer 20 is összejött télen, tisztán ovi-suli ingázással...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha a pillanatnyi fogyasztás
Az ott átlagfogyasztás. 100 kilométterre vetítve.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tolhatnal par ezer kilometerenkent egy atlagot. A mokusmotoroknak az orszagut meg a nyugis autopalya tempo a legjobb terep.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha el nem felejtem. Hozzátartozik, hogy nem nyomtam neki. Kérték, hogy az első 1500-2000 km-en óvatosabban és a Sport módot ne kapcsoljam még be.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én meg az hallottam / mondták, hogy 2000 alatt és 3000 felett ne is legyen a fordulatszámmérő bejáratás alatt :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak egy tanacs:
A gyari olajcsere periodust felejtsd el.
2k-nal olaj ledob utana 10K/1ev amelyik elobb jon csereljed az olajat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>A gyari olajcsere periodust felejtsd el.
Pedig nem viccbol van az sem kitalalva. Ha a specifikacionak megfelelo (a gyar altal ajanlott) olajat toltesz bele es az ajanlott intervallumot nem leped at, akkor csak folosleges kornyezetterheles a gyakori csere - a motor varhato futasteljesitmenyet nem fogja befolyasolni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azert azt vagod, hogy az ilyen 20-30K olajcsere periodusok viccnek is rosszak?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
🥱
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze, persze. Aztén majd borítsd szét a mocidat 100k km után, és el fogsz szörnyedni. Nagyon max a 15ekm periódusnak, bármit is írnak. Váltó olaj pedig max 60ekm/4 év. Bármilyen váltóban, igen, abban is, ahol a gyár szerint "élettartamra" van töltve.
De ez csak egy jó tanács. Ha szeretsz könyékig zsebbe nyúlni, milliós moci felújításba belenézni, akkor kövesd csak a gyári periódust.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2k-nal olaj ledob
ez a modern motoroknál (~15 éve) egy teljesen felesleges népszokás :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azert kell generalozni sokszor 80K kilometer megtetele utan nemelyiket ugye? A fizikat nem nagyon lehet kicselezni es ha nincs megfelelo kenes akkor hullik szerte szana minden.
Az olajcsere filleres dolog a motorgeneral millios tetel (hala a modern motoroknak)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
10k kilométer megtétele után is teszel fel egy átlag fogyasztás képet?
Vagy akár 5k után. :)
Kíváncsi vagyok mennyi az átlag, semmi troll vagy ilyesmi. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sok. 10 eve is elment a joszag 4.0-4.2 korul compu szerint. Ferfi ember nem buszkelkedik azzal ami kicsi.
Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sztem volt valami teszt a németeknél talán egy diesel audival 10+ éve, hogy a hegyeken keresztül is 3.x liter volt az átlagfogyasztás 60km/h átlagsebességgel. Most nem találom sehol sem, de nekem ez rémlik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sok.
Persze. Az 1.2-es Polo többet fogyasztott. 1.5, 150 LE, klímával, Győr-Balatonlelle Fehérvár felé menve, fele M7-en, 5 liter körül. Ne bohóckodjunk, hogy sok.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem sok de semmi extra plane autopalyan.
Ha igy marad 10K -ig akkor az jo fogyasztasnak mondhato.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem elég annyi, hogy "nem sok". Nem várok többet, főleg olyan gázreakciók és gyorsulás mellett, amit ez tol.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Biztos a bejáratás miatt ilyen sok (kinek mi a sok :) ), mert én egy nem hibrid sima benzines turbóssal 4,7-es átlagot produkálok ilyen tempóval, most van az autóban 20k km (igaz nem 150, csak 140 LE, ellenben kombi). Pont a hetekben történt. Szóval nem tudom, én mondjuk olyan kereken 4 litert várnék ha már csak 2 henger zakatol és még hibrid is. De amúgy meg szerintem ez is bőven jó. Jó autózást :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A cím alapján már majdnem irigykedni kezdtem, hogy a Balatonon vagy az Adrián lógatod a pélót egy jachton :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Inkább az olajhomersekletet figyeld a fogyasztás helyett....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én egy ideig nézegettem, aztán annyira idegesített néha, hogy inkább eltekertem onnan :)
Nem való az semmire.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pedig szerintem van. Amíg nincs üzemi homerseklet (kb 70-80 C) addig nem tolod a padlonak a pedalt....főleg ezeknél a modern turbós sz@roknal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
85-nél 23 métert tesz meg az autó másodpercenként, biztos, hogy vezetés közben kell fotózni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sávkövetés aktív, távolságjelzés aktív, tempomat talán adaptív. Nem MR, és vélhetően nem 50-es zónán belüli attrakció. Csak árnyalásképp, hiszen nem Wartburgokban ülünk már.
Ui az sem biztos, hogy a vezető fotózta.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem Wartburgokban ülünk már
De attól még baj esetén csak te leszel a felelős :)
Ui az sem biztos, hogy a vezető fotózta.
Valakinek látszik a keze a tükröződésen, a kormány karimája között, és tartja a telefont. Biztos hátulról valaki előre nyúlt :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A ~10 éves megane 3-asom is kb ennyit eszik (1.5 dci)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Benzines vs fos dízeles.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugyanezt egy kispolszki is hozza ;-)
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ablakklímával :D 80 hm/h végsebességgel. Egy papír kasznival, amivel ha nekimentél bárminek, instant halál. A többi stimmel. Mármint, az is gurult az úton.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1904.04.08.
RIP Jákub.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem házmester úr!
(2) A gépkocsi vezetője menet közben kézben tartott mobil rádiótelefont nem használhat. A kétkerekű, továbbá gépkocsinak nem minősülő háromkerekű jármű vezetője menet közben - ideértve a forgalmi okból történő megállást is - kézben tartott mobil rádiótelefont nem használhat.
Arról mint mond a TK, hogy kormányon levő két kézzel fényképezőgépet megtámasztva képet készít? Mert ebben az esetben a rádiótelefon nem rádiótelefon, hanem fényképező. Hiszen a kutya sem beszél rajta. A törvényalkotó azt akarta ezzel lefedni, hogy a telefonon beszélő, a telefon másik végén levőt hallgató, ne terelje el a figyelmét, mert bizonyított, hogy a baleset nem abból származik, hogy fog valamit a kezében, hanem abból, hogy a gondolatai máshol járnak.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2019-es 1.2 szívó benzin swift, ha lenne gusztusom tartani a fix 85-öt, akkor szerintem 3-3.5L körul enne. A 60ekm átlaga egyébként 4.3L úgy, h tartom a forgalom tempóját, igaz, nem is tiprom neki.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Határeset. :) De ilyen tempónál az insigniám is benéz 5L alá, az mondjuk 2.0 dízel. Viszont 1600kg üresen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni