- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1526 megtekintés
Hozzászólások
Remélem, a hangja is olyan, mint a régi Ducatiknak. Ha igen, akkor királyság.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megyek a kereskedésbe tesztelni. Kíváncsi vagyok én is.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha nem, a hangon mindig lehet segíteni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
77->150Le
Szerintem a mi korunkban már nem kell betartani a lépéseket. Nem hülye gyerekek vagyunk. Én simán kezdtem volna ezzel. :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem a 821-es?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De az.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt nem értem. Mi a 77 és mi a 150?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Le
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem, de mié?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tipp: a 77 az a ménes létszáma az S2R-ben, a 150 pedig a mostani 1200-es Monsterben
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez értem, de hogy jön ide?
Én egy ~100LE-s Yamahát hajtottam az elmúlt 7 éveben, amit meg tervezek venni, az egy 112LE-s Monster 821, ami meg nem 1200-as :D
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt hittem a Hondát toltad most meg nem aprózód el. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, Yamaha volt. Gondolkodtam a nagyobb motoron, de 1000 ccm körül. 1200 ccm, 150 LE az már olyan erő, ami nem kifejezetten város vagy túrabarát. Én meg leginkább ezekre használnám. Úgyhogy az a 112 LE elég lesz. A fizikai mérete (ülésmagasság, wheelbase) a kérdéses, bár nagyjából akkora mint a Yamaha volt, mivel viszonylag magas vagyok, mindenképpen rá akarok ülni a vétel előtt.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha engedik szerintem próbáld ki mindkettőt.
Pár éve vettem az egyik kollégának egy Ford Rangert akkor a 150 le-t tudtam csak kipróbálni és emiatt megvettem neki a 200Le-t. Igazából nincs különbség köztük csak vontatáskor, szóval felesleges volt az erősebb valamint a fogyasztás is több lett. Szóval hiba volt ez a választás.
Ha motoroznék, akkor a 0-70km/h érdekelne leginkább, nem a vége. Ehhez valószínűleg az erősebb kellene, persze a tévedés joga fenntartva. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Motoron teljesen máshogy működnek a dolgok. A túl sok, hirtelen jövő nyomaték, a túl rövid fokozatok megölik az alacsony sebességtartományban történő motorozás élményét. Sokaknak a 100 LE is sok, bár nem a LE a minden. Ez a motor + 20 nm nyomatékkal többet tud, mint az előző Yamaha-m. Pedig az sem volt egy gyenge vas.
Azzal leginkább az volt a gond, hogy már benne volt a korban és hamarosan költeni kellett volna rá.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogy a költő mire gondolt, azt nem tudom, csak próbálom elemezni a 9 karakterből álló költeményt...
De most, hogy belegondolok, a 9 karakterben van nagybetű, kisbetű, szám meg speciális karakter, szóval lehet, hogy Oregon kolléga csak véletlenül beleírta a jelszavát a kommentbe.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Basszus levert a víz egy pillanatra... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez is szaraz kuplungos, es idegesen jar alapjaraton? Feelingje van az biztos.
____________________
echo crash > /dev/kmem
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://www.ducatigyor.hu/ducati-monster-821-sarga
"Kuplung: Nedves, többtárcsás APTC csúszó, mechanikus kezelés (bowden)"
"es idegesen jar alapjaraton?"
2 hengeres, nyilván nyersebb, mint egy 4 hengeres japán.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ra is kerestem, Totalbike tavaly: "a Ducati is elengedte a száraz kuplungot". Ez kimaradt.
Szeles utat, jo benzint :)
____________________
echo crash > /dev/kmem
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Adnak hozzá svájci kézműves csokoládéval töltött dobozt? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meddig tudsz elmenni árban? Úgy értem meddig nem húzod fel a szemöldököd saját lehetőségeid ismervén?
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez 4,2-ről most akciósan 3,5. Max. 5 guriga szerintem, amit motorra szánok.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem vagyok motoros - sőt, nem is tartom túl ésszerű dolognak (körülöttem lévő karosszéria nélkül) felülni ilyen vadállatokra. Talán túl óvatos vagyok. Ettől persze nagyon tetszik sok gép, viszont egy tömeg-Monsterért meg sokallom a 4M miskát.
Azt hiszem nekem ez kellene, de csak kiállítanám dísznek és bámulnám. Mondjuk ez sem ésszerű dolog ahhahaha. Szerintem ez 6-7-8 miskából meglenne amúgy december körül. Ez inkább való valódi kapuzárási pánikhoz :) természetesen légterelő nélkül, olyan szemüvegben, mint Gibson papa, jah meg sisak nuku nyilván. A szakállad is adott hozzá, csak kicsit le kell laknod magad, hogy kifehéredjen.
Kieg: te mondtad a nagy vaddisznó Mustangot nem is olyan régen. Ez pont illene mellé jeah. Nah mit szólsz, megmondtam mit vegyél muhawhaha! Hiába, más pénzének elköltésében még mindig dobogós vagyok bármely világversenyen.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Nah mit szólsz"
Őőőő, jelenleg nincs szakállam. Valaki a héten éppen 28-nak nézett :D
Mostanában rámentem a kinézet mellett a biztonságra, szóval a Monster mellett szól az elöl-hátul ABS, a kipörgésgátló, a 3 menetfokozat (Sport, Város, Túra) stb. A komolyabb Brembo fékek. Vannak persze sokkal jobbak is, de árban azok sokkal többe kerülnek.
Úgyhogy a típus - bár még nem próbáltam - valószínűleg megvan. A szín még kérdéses, a piros és a sárga közt vacillálok (van még fekete, de az nem tetszik):
https://www.ducatigyor.hu/ducati-monster-821-sarga
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Saját véleményem, hogy a biztonság, és a motorozás nem szoktak együtt járni.
Motorbiciklire kipörgésgátló, ez még rémálmomban sem jött elő. Szerintem ezzel pont a motorozás élménye vész el, az ABS még hagyján, bár annak sem látom értelmét... A motorozás nálam pont arról szól ebben a nagyon leszabályozott világban - ahol folyamatosan megmondják, mit csinálhatsz, és mit nem -, hogy néhány pillanatra élhetek korlátok nélkül is.
A kipörgésgátló, az ABS, és a többi sallang elveszi az élét/értelmét az egésznek. Mi kell még, ide is egy robotpilóta, aki majd csinálja helyettem a gyerekeket, én meg csak a gombot nyomogathatom? ;-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezek kikapcsolható dolgok. A különböző motorvezérlés-beállítás pedig egy ilyen alul-középen nyomatékos, 112 LE-s motornál indokolt lehet. Pl. városban cirkálásnál nem feltétlen jó, ha nagyon direkt jön az erő azonnal. Sport fokozatban ez teljesen ok.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De szép kis Simson :D
De utálom, mikor a házunk ellőtt nyomatnak egy kövér gázt ilyen vackokkal. Városba csak értelmes kipufogóval és zajszűréssel szabadna beengedni nagyobb motorokat. Nem mélyedtem bele, de állítólag van olyan, amin állítható a kipufogórendszer, hogy városban ne zajoljanak annyira, kint meg lehessen teljesítményre hangolni. Ha létezik ilyen városba csak vagy lefolytotott kipufogósat vagy ilyen állíthatót engednék, amit írtam, és ha hangosan használják, lehessen büntetni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gyárilag mindegyik megfelel a normáknak. Hogy utólag a paraszt mennyit módosít rajta, az más kérdés. Bármilyen berhelt vagy műszakilag szar jármű zavaróan zajos tud lenni.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért nem bírságolják akkor széjjel őket? Simán lehetne szivatni a motorosokat ilyen húzások miatt egy kis pénzért. Vagy a Jard nem éri utol őket? :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szoktak mérni kipufogóhangot is néha. Hogy miért nincs több? Nem tudom. Nekem mindig gyári vagy "E" (szabványos) kémény volt a motorjaimon, sosem volt ezzel gondom. Kivéve fiatal koromban, amikor a Simsonomon gokart kémény volt, annak mondjuk cefet hangja volt.
Újabban már nem érdekel annyira hang, annyira nem, hogy profi, zajszűrős füldugóval motorozok hosszabb utakon. Elsősorban a hosszútávon süketítő szélzaj miatt, de szépen kiveszi azt a minimális kipufogóhangot is, ami van.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Engem a kispicsa 50 köbcentis szarok 79687621^3 dB zümmögése jobban zavar. Egy morajló nagymotor mellett simán el tudnék akár még aludni is, a zümikéken zümikéző zümikéket viszont gondolatomban már kilőttem néhányszor.
"S lőn csend, s lőn gondolatim' harmóniája,
S lőn vér és halál arra, aki szerelmes elmémnek hullámait sziklaként megtöri...
...Ezzel a sok vérbuzis üvöltve-zümmögő falujáró miniretekkel."
^^ ehh de fel tudom kúrni magam rajtuk, egy ilyen háromsorost 20mp alatt összerakok miattuk :/ faszom az egészbe.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
inkább hallgatom 10 db Ducati, Harley vagy Guzzi hangját, mint 1 db fűnyírómotoros pizzafutár-mopedét
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kávédaráló :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Túlzott óvatosság itt is ... szerintem nettó vakmerőség közúton motorozni, (akár kicsivel, akár naggyal) még akkor is folyamatos életveszélyben vagy, amikor simán ~100-al suhansz a nyílegyenes töküres főúton, nyáron, napsütésben... Elég egy ijedős őz, és együtt repültök az árokba. De sose legyen így :)
--
arch,ubuntu,windows,android
zbook/elitebook/rpi3/motog4_athene
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Benne van a pakliban, de azt szoktam mondani, hogy kocsinál meg ott van a veszély, hogy beszorulsz a roncsba és nem tudsz kijönni, ha kigyullad. Szóval veszélyes dolgok ezek, lehet jobban veszélyes motorozni, de ez is egy szerelem.
---------------------------
Oszt jónapot!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem értem, hogy miért kell mindig ez a fearmongerkedés. Nyilvánvaló, hogy aki motorra ül, az képben van ezekkel.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni