Az igazi Rolex F1

 ( trey | 2019. március 31., vasárnap - 9:17 )

Vad találgatás: Alonso kiült egy évre játszani, valljuk be, nem is megy neki rosszul. Ha a McLaren képes ütőképes autót csinálni a kalandozásai alatt, ami esetleg esélyes lehet a dobogóra, vissza fog ülni. Valószínűsítem, az eredeti terv is ez volt. Addig hadd játsszanak a fiatalok. A hétvégi futam után marad tesztelni a McLaren-t. A hivatalos kommunikáció az, hogy a Pirelli-nek, de szerintem inkább egy "nézzük, hol tartunk" ránézés ez. Meglátjuk! Addig is Fred, irány a triple crown!

PS: Egyébként, jó a Honda! :D

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Jobb mind eddig, de 1 év múlva beérni ezzel a Ferrarit és Mercedest... Nem hiszem.

A Mercedes nem gyorsabb, mint a Ferrari, viszont már megint az van mint tavaly, hogy sokkal stabilabb a Mercedes. Ha tartják ezt a stabil formát, akkor pont emiatt, a Ferrari akár kicsi hibái miatt is, megint világbajnokok lesznek. Hamiltonnak viszont figyelnie kell Botas-ra, nehogy úgy járjon, mint Rosberggel, amikor Rosberg nagyon elkapta a fonalat és egész évben végig összeszedett volt és világbajnok lett. Bottas is most kezd magára találni, én Hamilton helyében legjobban Bottas-tól tartanék...

Vettel viszont bajban van, folytatja a tavalyi évben elkövetett hibáit, Leclerc az előző versenyen is megelőzhette volna ha hagyják neki, most pedig 2 hellyel is előtte végzett, de motorhiba nélkül 4 hellyel is verte volna. A Ferrari eleve nem esélyes a szuper stabil Mercedes ellen ennyi hibával, hiába gyorsak. De még ha magára is talál a Ferrari, Vettel akkor sem esélyes ilyen formában a vb-re, mert Leclerc-et is meg kéne még vernie.

Aki még nagy bajban van, az Gasly, szerintem nagyon gyengén megy, Red Bullban ül de a Toro Rossókkal versenyzik a pályán. Ha így folytatja, év közben be fogják cserélni egy másik pilótára (Albon?).

Erre a Bottas sztorira nem fogadnek, o sajnos egy senki.

Korabban irtam valamikor a teli szunetben, hogy Leclerc nagyon zavarni fogja Multi21-et. Helyesbitek: felidoben mar fel is falja. Amugy a multiretek megpordulese szerintem a Mercedes (aktualisan) jobb oldali hatso legterelesetol is kovetkezett be, ami ugyebar naluk az elso szarnnyal is hangsulyosan fugg ossze hiszen elviszik a levegot az elso kerektol a megfelelo szelre-fel.

Albon - Gasly csere. Bingo, ugyanerre gondoltam kozben. Meg ket ilyen futam es csak arra fognak varni, hogy latvanyosat hibazzon. A Red Bullbol feltunoen egypilotas csapat lett ami gondolom amugy nem celjuk :)

Ui eleg jo futam volt, ezt a Leclercet sajnalom. Jah valamikor azt is mondtam, hogy hasonlit Verstappenre csak kevesbe gyerekes. Egy kicsit most ezt is fokoznam, csak nem tudom hogyan.

--
Vortex Rikers NC114-85EKLS

Ferrari: szarok vagyunk, srófoljuk fel a motort 30%-kal, aztán lesz ami lesz. Lett is. Égés. Ha nem jön a safety, még ez sem lett volna.

--
trey @ gépház

Jep. Ebbol adodoan a kovetkezo 1-2 versenyen fullra jaratott tempora nem szamitok. Tehat biztos dobogot meg veletlenul sem tippelnek, jelenleg meg tippre sem lennenek jok nalam.

--
Vortex Rikers NC114-85EKLS

És ezt láthattuk a Renaultól is. :D

Bottas vezeti a pontversenyt, szerintem sem jobb Hamiltonnál, de oda kell figyelnie Hamiltonnak, ez biztos. Nehogy úgy járjon, mint Rosberggel.

Leclerc még csak most kezdi megszokni a kocsit, ráadásul szerintem még javulni is fog az év során, szóval Vettelnek egyrészt nem kéne többet hibáznia, másrészt még javulnia is kéne tempóban.

Raikönnen meg szerintem kifejezetten jól megy, hogy felszabadult a nyomás alól.

Amikor Rozalia ev vegi nyertes lett annyi tortent, hogy picit kivetelesebb figyelmet kapott a csapaton belul, mint Hamilton. Jah, meg ev elejen lazan megkapta Hamilton technikai gardajat a szereloktol kezdve :D

Ezzel egyutt apuci picifiakent mar gyermekkoraban versenyzoi tappal etetve, es aputol meg Shumachertol tanulva a fentiek mar elegek voltak ahhoz, hogy *5* ponttal tobbre vigye annal aki nem aranykanallal a seggeben szuletett. Az komoly, illetve annyira megsem.

Nehez nem fikaznom, de vegtere nem is szamit: futamok utan eleg volt barhol csak a nezok fikazasat es fujjolasat es kifutyoleset hallgatni. Haat nem o volt a sorozat marketingarca :)

--
Vortex Rikers NC114-85EKLS

Emlékszem mikor Vettel kisírta magát a RedBulltól, mert a szerződésében volt egy záradék, hogy kiléphet, ha nincs top3-ban. Amikor írták, nem gondoltak rá, hogy a másik pilóta verni fogja, mert a másik kocsijuk harmadik helyen volt. Már vártam, hogy a Ferrrarinál is elkenjék a száját. Nyert 4 vb-t a kocsi miatt értékelhető csapaton belüli konkurencia hiányában, de nincs ott a legjobb pilóták között, Ferrari nagyott hibázott, amikor a német hisztikirályra cserélték Alonsot.

Mai nap vicce:

FP1: Ferrari 1-2
FP2: Ferrari 1-2
FP3: Ferrari 1-2
Q1: Ferrari 1-2
Q2: Ferrari 1-2
Q3: Ferrari 1-2

Race: Mercedes 1-2

(A verseny előtt mondtam a gyereknek, hogy ebből Ferrari betli lesz, Hamilton fog nyerni. Tippmixen meg kellett volna tenni.)

--
trey @ gépház

Szép ez a sport: https://index.hu/sport/forma1/2019/04/02/leclerc_csapatsorrend_bahrein_vettel_ferrari/

Simán el tudom képzelni azt a verziót, hogy a csapat szívatta meg Leclerc-et, amiért nem hajtotta végre a korábbi csapatutasítást. A Ferrarikra nem jellemzö, hogy úgy romlanak el, hogy 40 km/h-val belassulnak. Inkább pukkan a motor, a kocsi meg megy a kavicságyba.

A remote management csodákra képes.

--
robyboy

Nem, mert elég nagy anyagi veszteséget programoztak volna maguknak *szándékosan* ráadásul Multi21 önszopatása után nagyon kellett volna a dobogó teteje. Szerintem még akkor is kellett volna nekik, ha az ördög vezeti a kocsit. Dehát beszopták, ahogy kell.

--
Vortex Rikers NC114-85EKLS

Lehet megkapják a veszteséget a Mercitöl a kulisszák mögött. "Van az a pénz", amitöl a motor 40-el lassabban megy...

Bocs, de kurva sötéten látom ezt a sportágat.

--
robyboy

Hülyeség. A Mercedes is abból a pénzből tudna csak osztogatni, amit a Ferrari is megnyerhet magának, ha jól megy az autójuk.

Nem csak az F1-böl élnek egyébként...

--
robyboy

Hővisszanyerő pukkant, ha nincs biztonsági autó a végén, akkor az üzemanyaga is kifogyott volna a végére.

És mi erre a bizonyíték? Most komolyan. Azzal etetnek, amivel akarnak.

--
robyboy