Inkább nem

Jobb, ha az ember néha elengedi bizonyos dolgokat...

Hozzászólások

Bementünk egy diákigazolvány bemutatásra és szerződésmódosításra. Az előbbit csak személyesen lehet. A sorszám automata nem működött, az ügyfelek tanácstalanul lődörögtek, a dolgozók kínos arccal próbáltak úrrá lenni a káoszon. Volt olyan ügyfél aki aznap már harmadszor volt ott.

15 perc várakozás után végre adott sorszámot az automata. Hívásra az ablakhoz menve, közölték, hogy nem tudnak szerződést módosítani, mert nem megy semmi. Ez a második teljes leállás volt a dolgozó szerint aznap, délelőtt már volt egy. Úgyhogy semmit sem tudtunk elintézni. Csak az időnket rabolták.

--
trey @ gépház

Meg tudom erősíteni. Tegnap ugyanez az egyik szegedi fiókban, de már reggel 8-9 környékén. Türelmetlen, félhangosan elégedetlenkedő ügyfelek everywhere. A dolgozók hülye elrendezésben - mint valami kirakatban, oldalnézetben - az ügyfelek vizslató tekintetének kitéve - az ügyélpult hiányában a személyes szférát óvó bármilyen védővonal nélkül - gondolom szándékosan. Nem lennék Erste dolgozó. Az egyik ügyintéző hívólámpája kikapcsolva. Szépen felöltözött, karakteres arcú fickó. Próbált úgy tenni, mint aki elfoglalt, de szinte Mr. Bean színvonalú szerecsétlenkedésbe fulladt a látványos semmittevése. :)

Mostanság már minimális a kp forgalmam, szinte mindenki bankkártyával fizet nálam, ráadásul már nem is abba a bankba járok.
Egyébként egy 190 cm magas, 150 kg tiszta izom gyilkológép vagyok, egy terminátor. 5 ugyanilyen arc figyel biztos távolságból állig felfegyverezve. Lehet próbálkozni :-)

Ugyan biztos csak egy expert master 16 eves vegrehajtott valahol egy 105; DROP TABLE employees
szeru hacking tamadast. :D

http://karikasostor.hu - Az autentikus zajforrás.