Ahogy én szeretném. Módosítás, elmentés után. Senkit ne tévesszen meg a "A beállításokat sikeresen elmentettük, rendszereinkben 72 órán belül kerülnek aktualizálásra!" szöveg!
Újraellenőrzés után (közben eltelhet bármennyi idő, akár 72 óra, 172 óra stb.) semmi változás....
A weboldalról:
"Az alábbi nyilatkozatokat a Telenor bármelyik ügyfélkapcsolati csatornáján (online, telefonon, személyesen), sikeres ügyfél-azonosítást követően módosíthatja, illetőleg visszavonhatja."
Személyesen, weboldalon keresztül nem sikerült. A következő kör a telefonos ügyfélszolgálat lesz. Ha azután sincs változás, akkor keresek egy felügyeleti szervet, hatóságot....
PS1: Az már csak a hab a tortán, hogy a spam-et a titkosítási beállítások menüpontba rejtették el.
PS2: Sem Firefoxszal, nem Chrome-mal, sem IE-vel nem lehet módosítani.
- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1392 megtekintés
Hozzászólások
Vajon a Telekomnak van e hasonló felülete. Naponta jön +3630888xxxx telefonszámról idióta reklám sms + tegnap délelőtt REJTETT SZÁMRÓL telemarketinges keresett akcióval.
Természetesen szerződéskötéskor minden formában tiltást kértem hasonló tevékenységre.
Esetleg aki tud webes felületet ilyen beállításhoz jelezze kérem szépen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Apropó Telekom. A t-home.hu online felületet már megcsinálták?
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Telekom alkalmazást használom. Azt is csak ritkán. Amikor utoljára néztem (talán vasárnap), akkor ment mind a kettő.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És valóban, az már "működik". Az internet forgalom lekérdezésekor kiírja, hogy nincs olyan szolgáltatásom, amihez adatforgalmi adatot tudna megjeleníteni :D
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most próbáltam ki. Web és alkalmazás is megy. Lehet kivétel vagyok. :)
Mellesleg megtaláltam a "Titkosítás"-t és meg van rendelve ez a "szolgáltatás". Csak telefonkönyv és tudakozó szinten magyarázzák a hasznát. Vajon hol lehet megnézni marketinges szinten?!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem nem megy, bejelentkezés után csak egy tájékoztatóboldal fogad. "Az online ügyintézés egy, az önkiszolgáló felületeinket érintő elhúzódó fejlesztés miatt sajnos nem érhető el". Már régóta nem megy, de a szöveg új, ne panaszkodjak, hogy nem foglalkoznak vele.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kerestek a múlt héten telefonon, hogy hosszabbítsam meg a lejárt hűségidejű szolgáltatásokat, aztán amikor abban maradtunk, hogy talán majd később, és nem, nem gond befáradni a T-pontba, és valahogy szóba került a nem működő online ügyfélszolgálat is, akkor elejtett a hölgy egy olyan megjegyzést, hogy majd akkor ha bemegyek, és hosszabbítok, akkor át fogok kerülni az új rendszerbe és jó lesz. Azóta sem mentem be, úgyhogy nem tudom... egyelőre megbízhatóan nem működik se az online, se az app.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, t. k. ezért viszlát nekik nálam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez hol van a mytelenoron belul?
--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát ez az! Eldugták mi?
Telefonszámok -> bal oldali menüsor alja "Titkosítási beállítások"
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem tíz éve is ott volt.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tök mindegy, hogy hol volt 10 éve, ha értelmetlen helyen volt.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Telenor. Majd megszokod, mennyire nem számítasz.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Engem szeretnek meg sem kérdezni, hogy mit szeretnék. Elveszi a papírokat, kattingat, gépel kicsit, aztán adja a SIM kártyát. Némelyik ügyintéző szerintem azt hiszi, hogy az átlagember nem tudja eldönteni mi a jó neki (vagy attól fél, hogy két mondatban össze kell foglalnia hogy mit jelent, ha ne adj Isten a kedves júzer visszakérdez). Lehet itt is elment a füle mellett a jóembernek, amit mondtál neki és megszokásból bekattingatta, amit be szokott.
Sajnos lesújtó véleménnyel vagyok az _összes_ szolgáltatóval kapcsolatban. Egyikükkel van egy fél éve húzódó ügy, amivel lehet bíróságra vonulok. Bárcsak belépne a Digi (vagy bármely más negyedik tag - az államot leszámítva) erre a piacra is. Talán felkorbácsolná az állóvizet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Lehet itt is elment a füle mellett a jóembernek, amit mondtál neki és megszokásból bekattingatta, amit be szokott."
Az lehet. Még el is nézem. De azt, hogy utólag sem személyesen, sem interneten keresztül nem lehet kikapcsol(tat)ni, azt már nem nagyon.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem vagyok ilyen elnéző. Én fizetek, ergo ők vannak értem és nem fordítva. Ha én azt mondom, hogy X dolgot akarok, akkor ne Y-t kapjak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is a falra mászok az SMS-eiktől. Küldenek egyet, ami valójában 3 üzenetne*SZÖVEGRÉSZ HIÁNYZIK*
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
*SZÖVEGRÉSZ HIÁNYZIK*k felel meg. Pedig nem haladja meg a 160 karaktert, még az ékezetes betű*SZÖVEGRÉSZ HIÁNYZIK*
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
*SZÖVEGRÉSZ HIÁNYZIK*kkel sem. :C
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LOL
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni