Telenor és a spam^H^H^H "titkosítási beállítások"

Senki sem szeret spam-et kapni. Főleg nem SMS-ben, főleg nem akkor, ha az a készülékről egy másikra van továbbítva (gyk.: pénzébe is kerül). Kikapcsoltatni hogy lehet? Az egyik Telenor partner szerint náluk nem, de a MyTelenor weboldalon! Nézzük az "alapértelmezett" (egyébként senki által nem kért, sőt a szerződéskötéskor kihangsúlyozottan nem kért) beállításokat:

MyTelenor spam beállítások #1
Ahogy volt "gyárilag" a szerződéskötés után...

MyTelenor spam beállítások #2
Ahogy én szeretném. Módosítás, elmentés után. Senkit ne tévesszen meg a "A beállításokat sikeresen elmentettük, rendszereinkben 72 órán belül kerülnek aktualizálásra!" szöveg!

MyTelenor spam beállítások #3
Újraellenőrzés után (közben eltelhet bármennyi idő, akár 72 óra, 172 óra stb.) semmi változás....

A weboldalról:

"Az alábbi nyilatkozatokat a Telenor bármelyik ügyfélkapcsolati csatornáján (online, telefonon, személyesen), sikeres ügyfél-azonosítást követően módosíthatja, illetőleg visszavonhatja."

Személyesen, weboldalon keresztül nem sikerült. A következő kör a telefonos ügyfélszolgálat lesz. Ha azután sincs változás, akkor keresek egy felügyeleti szervet, hatóságot....

PS1: Az már csak a hab a tortán, hogy a spam-et a titkosítási beállítások menüpontba rejtették el.
PS2: Sem Firefoxszal, nem Chrome-mal, sem IE-vel nem lehet módosítani.

Hozzászólások

Vajon a Telekomnak van e hasonló felülete. Naponta jön +3630888xxxx telefonszámról idióta reklám sms + tegnap délelőtt REJTETT SZÁMRÓL telemarketinges keresett akcióval.

Természetesen szerződéskötéskor minden formában tiltást kértem hasonló tevékenységre.

Esetleg aki tud webes felületet ilyen beállításhoz jelezze kérem szépen.

Nekem nem megy, bejelentkezés után csak egy tájékoztatóboldal fogad. "Az online ügyintézés egy, az önkiszolgáló felületeinket érintő elhúzódó fejlesztés miatt sajnos nem érhető el". Már régóta nem megy, de a szöveg új, ne panaszkodjak, hogy nem foglalkoznak vele.

Kerestek a múlt héten telefonon, hogy hosszabbítsam meg a lejárt hűségidejű szolgáltatásokat, aztán amikor abban maradtunk, hogy talán majd később, és nem, nem gond befáradni a T-pontba, és valahogy szóba került a nem működő online ügyfélszolgálat is, akkor elejtett a hölgy egy olyan megjegyzést, hogy majd akkor ha bemegyek, és hosszabbítok, akkor át fogok kerülni az új rendszerbe és jó lesz. Azóta sem mentem be, úgyhogy nem tudom... egyelőre megbízhatóan nem működik se az online, se az app.

Igen, t. k. ezért viszlát nekik nálam.

ez hol van a mytelenoron belul?

--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!

Engem szeretnek meg sem kérdezni, hogy mit szeretnék. Elveszi a papírokat, kattingat, gépel kicsit, aztán adja a SIM kártyát. Némelyik ügyintéző szerintem azt hiszi, hogy az átlagember nem tudja eldönteni mi a jó neki (vagy attól fél, hogy két mondatban össze kell foglalnia hogy mit jelent, ha ne adj Isten a kedves júzer visszakérdez). Lehet itt is elment a füle mellett a jóembernek, amit mondtál neki és megszokásból bekattingatta, amit be szokott.
Sajnos lesújtó véleménnyel vagyok az _összes_ szolgáltatóval kapcsolatban. Egyikükkel van egy fél éve húzódó ügy, amivel lehet bíróságra vonulok. Bárcsak belépne a Digi (vagy bármely más negyedik tag - az államot leszámítva) erre a piacra is. Talán felkorbácsolná az állóvizet.

Én is a falra mászok az SMS-eiktől. Küldenek egyet, ami valójában 3 üzenetne*SZÖVEGRÉSZ HIÁNYZIK*