Új kollégákat keres a Rackforest! (x)

 ( hup | 2019. június 11., kedd - 12:17 )

Érdekel a technológia világa, de ugyanakkor emberközpontú munkahelyet keresel? Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő, szerverbérléssel, üzemeltetéssel és hosztinggal foglalkozó cége, a RackForest Kft. Rendszermérnök és Hoszting Operátor/ügyfélszolgálatos munkakörbe keresi új kollegáit Budapest szívében található irodájukba.

A cég tulajdonosai azzal az elhatározással alapították meg a RackForestet, hogy Magyarországon is elérhető legyen olyan professzionális szolgáltatás a szerverbérlés, -üzemeltetés és hoszting piacon, amely a legmodernebb eszközök, infrastruktúra előnyeit kihasználva, árait megfizethető szinten tartja, miközben világméretű cégekre jellemző stabil, megbízható szolgáltatást nyújt.

RENDSZERMÉRNÖK

Feladataid lesznek: Linux alapú szerverek, és az ezen futó alkalmazások telepítése, üzemeltetése, Szolgáltatás kiesés minimalizálása, hibaelhárítás

Technológiák/szoftverek, amikben fontos, hogy járatos legyél:

  • Apache, Nginx
  • Php
  • Mysql
  • Postfix / Exim

Előnyt jelent:

  • KVM Virtualizáció / Proxmox ismeret
  • Nagios / Zabbix ismeret
  • Clusterelt alkalmazásüzemeltetési tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés alkalmazotti jogviszonyban
  • Sokrétű feladatkör, kreatív légkör
  • Jó hangulat
  • Stabil háttér, hosszú távú biztos munkahely
  • Hosszútávú és stabil szakmai perspektíva

HOSZTING OPERÁTOR/ÜGYFÉLSZOLGÁLATOS

Fontos, hogy a fenti értékek neked is fontosak legyenek és rendelkezz az alábbi tulajdonságokkal:

  • Informatikai cégnél szerzett ügyfélszolgálati tapasztalat,
  • Jártasság ügyfél kérések megválaszolásában, mind e-mailben, mind telefonon, mind ticketing rendszeren keresztül,
  • Ügyfél központú gondolkodás, kiváló kommunikációs készség

Ha szívesen vennél részt ügyfél problémák megoldásában, egy növekvő cég építésében, TÉGED KERESÜNK!

Örülünk, ha van:

  • Domain, szerver, tárhely, VPS ismereted,
  • Szerver szerelési tapasztalatod,
  • Közép vagy felsőfokú végzettséged,
  • Műszaki érdeklődésed,
  • Szakmai tapasztalatod,
  • Beszélsz angolul,
  • Képes vagy az önálló munkavégzésre, de
  • Szívesen dolgozol egy kis csapat tagjaként is

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés alkalmazotti jogviszonyban
  • Sokrétű feladatkör, kreatív légkör
  • Jó hangulat
  • Stabil háttér, hosszú távú biztos munkahely
  • Hosszútávú és stabil szakmai perspektíva

Amennyiben az állások felkeltették az érdeklődésed, küldd el nekem az Önéletrajzod a kmosko.judit@rackforest.hu email címre.

(A RackForest megbízásából készített anyag.)

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

Itt lakik a HUP is! Meg én is használom őket, nagyon versenyképes szolgáltatásaik vannak!

én is ott lakok, igaz csak egy kis oldallal.

--
GPLv3-as hozzászólás.

Nagyon nyitott, korrekt hozzáállás, komoly szakmai kihívások - hosszabb távra terveznek az emberrel - igaz, 7x24 heti rotációban van rendszermérnököknél is, és bizony nem sok időd van felvenni a telefont, mielőtt a második vonalnál csörög. Ez az, ami miatt én már nem vállalnám :-/

Evekkel korabban leveztem (volna) veluk szakmai temarol, ha valaszoltak volna. Remelem, azota valtozott a mentalitas :)

Ticket száma megvan? :)

(Gondolom nyitottál. Azért kérdezem, mert nekem mindegyik ticketre jött eddig válasz :)

--
trey @ gépház

Vagy csak egy wannabe customer elso probalkozasa volt ticket nelkul.

Mivel tudom mi az a support, nem dobok követ senkire, aki ignorálja a nem hivatalos support csatornán érkező hibabejelentéseket, változáskezelés kéréseket stb. Nem véletlen van a support csatorna.

--
trey @ gépház

Egyebkent nem tudjuk, hogy support request volt-e.

"Evekkel korabban leveztem (volna) veluk szakmai temarol, ha valaszoltak volna. Remelem, azota valtozott a mentalitas :)"

Ennyit tudunk. Egy szo nem volt arrol, hogy a kollega "hibabejelentéseket, változáskezelés kéréseket stb." akart-e kuldeni.

+1

Tűkön ülve várom a választ én is!

--
trey @ gépház

Ez anno baratkozo megkereses volt (lett volna), egy konferencia utan, ugyanis ok is csinaltak Ceph-et.

Ja, tehát nem ügyfelük voltál, csak csetelni szerettél volna? Ha erre nem volt érzekésük, mint szolgáltató, ezt azért nem róhatod a szemükre.

--
trey @ gépház

Ezen logika menten, akkor eleve tok felesleges lett volna kimenni a Rackforestnek eloadni/kiallitani egy konferencian, ha utana ugysem foglalkoznak a potencialis erdeklodokkel. Ha szetosztogatod a nevjegykartyadat, benne van a pakliban, hogy valaki felhiv.

Valszeg amugy nem ez tortent, hanem csak siman elfelejtodott az egytrillio masik email kozott.

(btw pont a Rackforest szellemi elodjenel vezettek korbe a DC-ben, mert egy konferencian odasetaltam, es megkerdeztem, meg lehet-e nezni belulrol)

Ha már nem a konkrét ügyről, akkor én is általánosságban:

Más elbeszélgetni potenciális leendő ügyféllel a szolgáltatásokról és azok technikai hátteréről és más elbeszélgetni random érdeklődőt (konf. junkies, biztos ismered a fajtáját, az a minden ingyenes stuffot begyűjtő bármilyen témában) arról, hogy hogyan kell valamit összehackelni.

--
trey @ gépház

Ez igaz. Nyilvan, wyx leveleben barmi lehetett.

Mondjuk nem feltetlenul bolcs dolog egy leendo ugyfelet ne adj isten egy uj partnert meg azelott leirni ,hogy megtudjuk mit szeretne. Az ugyfelek nem csak ugy teremnek. Ha en erdeklodok valahol es nem kapok valaszt akkor az elgondolkodtato abbol a szempontbol, hogy milyen lesz ott a support ahol meg azt sem akarjak ,hogy odamenjek es fizessek valamiert? Eddig meg a legalja cegek is el szoktak jutni aztan vagy leszarnak kesobb vagy nem mikor mar fizetsz.

Ez sales, presales dolga (előszűrés). Azzal ritkán beszélsz a Ceph storage rejtelmeiről.

--
trey @ gépház

A konkret reszletek nelkul ez mar csak fingreszeles :D Mondjuk nem szep bedobni ilyet konkretumok nelkul mert az hasonlo fejtegeteseket indit el amibol eleg hamar teves kovetkezteteseket lehet levonni. De hat a Hupuk mar csak ilyenek :D

Ja, minthogy, hogy "írtam, de nem válaszoltak". Kinek írt? Mit? Milyen kontaktra? Jól írta a címet? Nem pattant vissza? Stb. stb.

--
trey @ gépház

Sracok, nem kell mindjart forensic problemat csinalni ebbol.
Ez eleg regen volt, nyilvan nem keresem meg az emailemet egy kettovel ezelotti levelezo rendszerunkbol..de lenyegeben akkor kezdtek el Ceph-el foglalkozni, ugy emlexem, egy konferencian meg is szolitottak (nevjegykarit is adtam talan), ugyanis ott eloadtam valamit.

Gondoltam akkor meg, irok nekik egy levelet, tudtam volna par dologban segiteni, de aztan nem reagaltak.
Ennyi.

Nyilvan ez nem mond el semmit a mai cegrol, de anno egy kicsit furcsa volt.

Kb. egy hónapja oda költöztettem a honlapom, nemrégen írtak egy emailt, hogy remélik, minden rendben, stb., és bármi van, írjak. Megírtam, hogy a FreeBSD ISO-t frissíteni kellene, mert mivel nem támogatott verziójú van, így a normál szerver nem jó, abban egy "archive"-könyvtárt kell kézzel beállítani. Néhány nap múlva (hétvégén írtam, gondolom, nem az iso-csere a fő prioritás) köszönték, és írták, hogy cserélték.

Pont így voltam kb én is. :)
Én Zentyal képfájlt szerettem volna elérni a legújabb kiadást. Írtam nekik, hogy van annál frissebb mint ami az elérhető képfájlok között szerepel. Megköszönték, megigérték, hogy a legfrissebbet elérhetővé teszik.
Szerintem pár óra sem telt el, már készen is voltak vele, sőt ami plusz pozitív dolog, hogy rá is kérdeztek, hogy megfelelően elérhető-e? Vagyis, hogy tudom-e már használni.

Bármilyen dologban kértem segítséget, mindig szinte azonnal válaszoltak, és megoldottak eddig mindent. Voltam már pár helyen, de nekem eddig az a véleményem, hogy számukra igenis kiemelt minden ügyfél. :)

ezt én is érzem náluk. szóval remélem jó supportossal bővül a csapat! :D

:)