IT biztonsági szakmai napot tart végfelhasználóknak a biztributor február 24-én (x)

Címkék

Az esettanulmányos jellegű konferencián a WiFi-biztonságról, az adatszivárgás megelőzéséről (DLP), a hatékony webtartalom- és e-mailszűrésről, a webkettes oldalakon fellelhető rések és támadó alkalmazások elleni védelemről, az iPhone, az Android és a tabletek adatbiztonsági szempontból kockázatos használatáról is szó esik majd.

A rendezvényen olyan piacvezető IT biztonsági gyártók termékeivel ismerkedhetnek meg az érdeklődők, mint az Aruba, a Cyber-Ark, a Fortinet, a Gemalto, a GFI vagy a Websense.

Jelentkezésért és a program megtekintéséért kattints a biztributor online felületére!

(A HUP a rendezvény médiatámogatója)

Hozzászólások

Sikerült az IDG Open Source Conferenciával egy napra tenni! :(
c

OFF: nem ez az első ilyen, de most megírom. Engem érdekelne a dolog, rá is kattintanék, de az adverticum (több okból és több helyen is) blokkolva van, szóval ezt (és a többi ilyet) most nem fogom megnézni.
Csak azért tettem szóvá, mert szerintem nem csak én vagyok így, ide eléggé hozzáértő emberek járnak, és ez eléggé rontja a marketingkampány hatékonyságát. Ha direkt link lenne simán átkattintanék, regisztrálnék, stb.

Ez esetben tanulja meg az adverticum külön domainen (vagy legalább külön hoszton) kezelni a reklám bannereit és az ilyen kattintásszámláló ugróoldalait. Így az erre érzékenyek csak a reklám bannerjeiket szűrnék, a normálisabb hirdetéseket pedig lenne esélyük megnézni egy kattintás után.

Egyrészről nem hiszem, hogy egy ilyen portálon, mint a HUP ez rétegigény. Itt fokozottabban érzékenyek a látogatók a durva reklámokra, ezért is nincsenek - nagyon helyesen - villogó, nagy, flash óriásbannerek és hasonlók. Viszont annak a tervezési hibának a következtében, hogy ugyanazon hoszton (ad.adverticum.net) találhatóak a reklámbannerek és az egyszerű kattintásszámlálók, amely itt is hivatkozva van, kiesnek azok az érdeklődők is, akik ugyan kattintanának a jelenlegi hirdetésre, de az ugyanezen hoszton kiszolgált reklámbannerek miatt nem jutnak tovább az ugróoldalon, mert - akár közvetlenül a vállalati web proxy szerveren - szűrve van az adverticum címe, mint reklám oldal.

Gyakorlatilag az összes valamirevaló anti-ad listában szerepel az ad.adverticum.net cím. Ha a kattintásszámláló ugróoldalukat nem ugyanezen a címen hosztolnák, hanem egy másikon - technikailag mellesleg ezt szinte semmiből se tart kivitelezni -, akkor azok az érdeklődők, akik ugyan a kép és flash alapú reklám bannereket kiszűrik (akár önszántukból, akár azért, mert a céges policy ezt szabályozza), ezeken a hirdetéseket még képesek lennének megtekinteni.

Egy (kizárólag) kattintásszámláló ugróoldalt nem tesznek feketelistára, mert nem zavar senkit, viszont egy ugyanazon címen lévő reklám banner kiszolgálót igen. Ezért célszerű különválasztani a kettőt...

> feherlistazni a click.prm-et? Ha mar valoban vallalati kornyezetrol beszelunk...

Ha már valóban (nagy)vállalati környezetről beszélünk, akkor reménytelen. Nagy cégnél nem kis meló kideríteni, hogy kinek kéne szólni. Ha esetleg mégis kiderül, akkor küldesz az illetőnek egy email-t, és ... Nagy valószínűséggel nem fog történni semmi. Megpróbálod még kétszer, és eltelt 1 hónap. Ha még ezután is érdekel, ... De nem, már nem érdekel. :-)

Pontosan, nem kell túlragozni: azaz sehol sincs fehérlistán az ad.adverticum.net/click.prm (sok helyen nincs is fehérlistázás), ellenben ad-blokkoló feketelistán a legtöbb helyen szerepel az ad.adverticum.net cím, önmagában.

Úgyhogy valóban felesleges túlragoznod, más hosztra/domainra kellene áttenniük a kattintásszámláló szolgáltatásukat és pont.

Bocsanat, de felreertettuk egymast. Milyen ad-blokkolo az, amelyikbe nem lehet tenni kiveteleket? Komolyan erdekel.

más hosztra/domainra kellene áttenniük a kattintásszámláló szolgáltatásukat és pont.

Hja, kerem, ha "[...] es pont", akkor az mas. Ugyan valoban megtehetik, de kivancsi vagyok, mire jut az adverticum vezerkara a 'Rezegjen-e a terdunk, hogy Hunger nem tud rank kattintani?' dilemma kapcsan:

A) Sir, yes, sir!
B) WTF is Hunger???

Te melyiket latod sanszosabbnak?

HF*P portal - politika, flame és offtopic huppereknek szabadon!

Engem ugyan nem érdekel az adverticum vezérkara, se a te torz elképzelésed a vállalatok informatikáinak működéséről és az emberek hirdetés megtekintési vágyairól, de mint látható nem én indítottam a szálat, ergo nem csak nekem tűnt fel egyedül, hogy problémába ütközhet egyeseknek a hirdetés megtekintése.

Részemről aztán nagyon egyszerűen meg van oldva a dolog - és ahogy kiolvastam a thread nyitó emberke részéről is -, mert nem nézem meg a hirdetést, még ha adott esetben érdekelne is.

Ennek ellenére leírtam, hogy hogyan lehetne megoldani ezt a problémát véglegesen az adverticum részéről - ugyanis ha nem fogtad volna fel, akkor nem engem érint a probléma, hanem az adverticum ügyfelét, akiknek nem tudnak normális kattintásszámláló ugróoldalt nyújtani, így azok elesnek jópár érdeklődőtől -. Az pedig hogy te milyen hülyeségeket próbálsz belemagyarázni nem igazán érdekel. Úgyhogy kímélj. kthxbye

Hat, ha hulyesegeket is beszelek (noha ez nem nyert bizonyitast), akkor se cserelnek veled, ha egy apro dolog ennyire fel tud zaklatni. Kuldok is neked egy almodozos, kimelo, nyugi zenet. Van benne vizcsobogas es nagybogo is...

http://www.youtube.com/watch?v=UL8hVFaJSNw

HF*P portal - politika, flame és offtopic huppereknek szabadon!

Nyilván, hiszen ha te a GTS-nél rendszergazdaként betudod állítani fehérlistába click.prm-et, akkor az minden más cégnél, minden dolgozó számára is így kell hogy működjön és olyan hely nem létezik, ahol egy ilyen jellegű beavatkozás többszintű vezetői engedélyeztetést igényel, amelyiket aztán dobják valahol félúton a "kérelem szükségessége" és a "policy módosítás kockázata" ellenőrzések között...

> másrészt nonszensz, hogy reklámkiszolgáló a blokkolók igényit bármilyen formában kielégítse.

Le vagy maradva, a reklámblokkolók igényei már ki vannak elégítve; ami nincs kielégítve, az a kattintásszámlálós, átirányítós weboldalak _tulajdonosainak_ az igényei. Mert ugye ők azok, akik lemaradnak némi nézettségről, a domain név rossz megválasztása miatt.