glGenBuffers betöltési hiba

Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy miért nem tudok lefordítani egy kis alap opengl progit.
A hiba a következő:implicit declaration of function glGenBuffers.
és még persze az összes többi buffer-es függvényre. A gl.h be van töltve, ugyanis minden más működik, sőt régi ogl-es progik amiket írtam, azok is fordulnak rendesen.
kis keresés után megtaláltam a glext.h-ban a függvényt, és elvileg ezt a headert betölti a gl.h, de mégsem találja.
Google-ben nem sok mindent találtam, de ha valaki tud franciául:Itt lehet van valami használható.

Hozzászólások

érdemben nem tudok hozzászólni, de a franciát le lehet fordíttatni angolra: íme

Néhány függvény feltételes blokkban van a glext.h-ban, lehet, hogy ezért nem látod.

Én a glew keretrendszert használom arra, hogy a kiterjesztésként adott függvényeket is betöltsem:

http://glew.sourceforge.net/

Használni ennyi, hogy mikor már van OGL kontextusod:

err = glewInit();

Majd így használod a kiterjesztés függvényeket:

if(glGenBuffers){glGenBuffers(...);}