Skoda Felicia szerviz epic fail #3 (WIN)

 ( Chain-Q | 2010. szeptember 9., csütörtök - 20:31 )

Aktuális részegyenleg az autóról.

Javítások: ventillátor csere, hőgomba csere, kiegyenlítőtartály-sapka csere, egy rosszul felrakott vízcső megigazítása. Fagyállóval feltöltve (a Porsche Pest sima vizet rakott bele, persze segédanyag azért szerepel a számlán). Voilá, mukodj! Javítási idő: két nap, ebből másfélig várás a ventillátorra, hogy meghozzák. Most a vízhőmérsékletet mintha odaszögelték volna az előírt 90 fok köré. Lájk. Összköltség, munkadíjjal: 16000 Ft.

További probémák: kuplung a végét járja, lánccsere durván ajánlott lenne, az első futóban minden lóg, ami lóghat, hátul sírva kérné a lengéscsillapító cseréjét. És itt-ott egy kis állagmegőrző lakatolás sem ártana már. Tipikus autó, nem dohányzó, női tulajdonostól, annak minden előnyével és hátrányával. Egyébként nekem nagyon kéne. Most, hogy már jócskán mentem vele, másfélszer keresztül a városon, jól megy, és még így, kissé széthullott állapotban is - bár nagyon máshogy és nagyon másért jó, mint a faros Skodák - de tagadhatatlanul Skoda, és kéne. Persze nem a 105 helyett, hanem mellé. Ez van. Majd ha nagyok leszünk.

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.

a csapvíz nem feltétlenül rossz.

Felvízkövesedik, télen szétfagy. Nem feltétlenül rossz, feltéve ha tönkre akarod tenni a kocsit. :P Bár igaz, hogy "vastagabb" mint a fagyálló, így szarul összerakott csöveken sem ereszt ott sokszor, ahol a fagyálló meg igen. Ja és nem eszi meg az alumíniumot, mint a szar, nem hozzá való fagyálló. Egyéb előny? :)

-=- Mire a programozó: "Na és szerintetek ki csinálta a káoszt?" -=-

Ha és amennyiben a hűtőfolyadék fagyáspontja elfogadhatóan alacsony maradt a vizes hígítás hatására, akkor a csapvizes hígítás nem kontár munka. Azt ő nyilván nem látta, hogy végeztek-e fagyáspont ellenőrzést a szervizben, ezért írtam feltételes módban.

A mostani fagyálló adalékot csapvízzel szokás hígítani a gyári előírás szerint, ergo ez nem kontárság.

Én is ledöbbentem, mert én is úgy tudtam, hogy desztillált vizet, felnőttkori nevén ioncserélt vizet raknak a hűtőbe, de nem.

Figyelembe véve, hogy az autót tréler vitte vissza Porsche Pestbe, mivel *elfolyt szinte az egész hűtővíz/folyadék*, ezért nem volt mit higítani csapvízzel. Max. feltölteni azzal. Ennyi.

-=- Mire a programozó: "Na és szerintetek ki csinálta a káoszt?" -=-

ez nem mond ellent a feltételes szerkezetben leírt mondataimnak.

Egy Feliciára felizgulni elég perverz :D Ezek a VW érás Skodák egyáltalán nem tetszenek nekem.
Egy 110R Coupét viszont elfogadnék.
-------------------------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=Qw7LEIDFCX4

Azért az túlzás, hogy felizgultam rá. :) De el tudnám képzelni, hogy van ilyenem (mondjuk különösen egy kombi), és az nekem jó. 110R meg más ligában játszik, azt azért érzed gondolom, az már újkorában is inkább élményautónak készült, semmint melóba járósnak. Egyébként figyelembe véve, hogy mekkora macera üzemben tartani mondjuk egy 105/120-ast már igy 25-30 felé, a 40-et karcolgató 100-asokat végképp, és az ehhez képest meg ritka 110R-hez meg ehhez képest még kell egy jó adag mazochizmus is. Hacsak nem találsz egy patikát, amin csak nüanszokat kell mókolni. Annak ellenére, hogyha hozzámvágnának egy 110R-t, nyilván nem pattanna vissza. :P

-=- Mire a programozó: "Na és szerintetek ki csinálta a káoszt?" -=-