Hello,
Szükségünk lenne egy egyszerű ámde okos CRM rendszerre ;)
Nem kell, hogy mindent tudjon, elsősorban az üzleti helyzeteket, megkereséseket, ajánlatokat szeretnénk rendszerbe foglalni. Jó lenne free, de ehhez nem fűzök nagy reményt.
Ne hostolt legyen, majd én letelepítem ahova kell.
Illetve tudjon magyarul.
Érdekelnének a tapasztalatok, vélemények. Ki mit használ, stb.
- 5410 megtekintés
Hozzászólások
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
sourceforge-n láttam pár megoldást erre, esetleg ott próbáld.
opencrx -> smartphone (szifon, android) kompatibilitás, outlook-ba beépülés stb. egész jól néz ki.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
opencrx -> nem tud magyarul. Perzsául igen, de magyarul nem :(.
Jól néz ki, sokat tud az látszik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyílt, ha egyébként tetszik, csináljátok meg a magyarítást, oszt akkor fogja tudni.
Nem hinném, hogy nagyobb meló a magyarítás, mint írni egy újat from scratch.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát olyat találni, ami magyarul is tud nem lesz egyszerű. A vitgert elég jól lehet használni, fordítani viszont rettenetesen lehet. (tudod te is fordítani, de az nem kevés idő)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt hiszem, hogy van hozzá magyar nyelv is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezzel futok egy kört..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
sugarCRM
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
MiniCRM? (magyar fejlesztés)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az havi elüfizus emlékeim szerint, ill. a feltöltött adatbázis nem a te tulajdonod..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De lehet róla saját biztonsági mentést készíteni. Én felhő buzi vagyok, saját szerverre telepítendő cuccal nem szórakoznék. KKV-knak sokkal jobb a felhő-alapú alkalmazás.
Ez a MiniCRM olyanokat tud, amikkel külföldi konkurenseket köröz le:
-Integráció magyar szabályok szerinti e-számlázóval, tehát nem kell, hogy duplikált adatokat tarts fenn
-Nem lehet belőle törölni: minden a lomtárba kerül, minden kattintás naplózva van, és bármit vissza lehet vonni; pontosan látod, mit csinált a munkatársad
-Nem engedi exportálni az adatokat a munkatársaidnak
-Korlátlan email küldés, de időzítve is, pl. menjen ki egy 7 részes email sorozat, a feliratkozás dátumához képest relatívan; nem kell hozzá semmit konfigurálni; nem kell hozzá külső alkalmazás; vicces, amikor egy CRM még emailt sem tud küldeni, vagy hozzá kell hegeszteni egy külső alkalmazást, amivel persze nem teljesen kompatibilis, mire jó egy ilyen CRM?
-SMS küldés, változókat is be lehet szúrni a szövegbe.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
cloud never, ami nem nálad van, az nem a tiéd (még ha azt hiszed is róla hogy az.). Jogosultságkezelést minden crm-rendszer tud, így az adat export is ennek megfelelően lehetséges, avagy nem.
A korlátlan email küldésről csak annyit, hogy hallottam olyan esetről minicrm-mel kapcsolatban hogy a cég az adatbázis feltöltés mozzanata után használni is szerette volna a rendszert marketing-célra (reklám levél), de a rendszer tulajdonosa beintett neki (most más kérdés hogy ez nyilván csak a címzett engedélyével lehetséges, csak ezt előre kell tisztázni).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még jó, hogy beint, senkinek nem hiányzik, hogy a szerver ip címe feketelistára kerüljön.
Ha egyértelműen tiszta email listát töltesz fel a minicrm-re, akkor minden további nélkül használhatod levélküldésre. De ezt előre tisztázni kell a tulajjal a félreértések elkerülése végett.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ezt mondom, ezt előre kell tisztázni!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"egyértelműen tiszta email listát"
És ki fogja ellenőrizni, hogy "egyértelműen tiszta"-e?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kb. 3 éve használom a sugarcrm ingyenes verzióját (community edition). Szerintem elég jó, ami nekem hiányzik belőle az, hogy nincs (igazi jó) gmail és google calendar integráció meg mobil kliense.
Tettem egy kis kitérőt vTiger felé is, megvettem az iPhone kliensét, de végül is visszatértem a sugarcrm-hez. Szerintem megbízható és elég jó rendszer, van benne tömeges levélküldés is, ami már akár egyszerűbb marketing feladatokra is megfelelő.
---
SAP Business One ...START! - SAP Business One Portál - SAP Business One Blog - SAP Business One a Facebook-on
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha már feljött a téma... a Tine 2.0 rendszert használja valaki élesben? Ha igen, akkor mennyire van megelégedve vele? Egy ideje már próbálgatom és elég szimpatikus, egyszerű, átlátható, kellemes felület, de nekem elég lassúnak tűnik. Egyéb tapasztalatok?
Üdv: Zoli
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valaki aki aktívan használ ilyen rendszereket tudna felvilágosítást adni, hogy pontosan mire is jók ezek, mi az általános funkcionalitásuk?
Sokat hallottam már róluk, de még nem igazán volt módomban ismerkedni velük, és lehet akár hasznos is lehetne a használatuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyilván csak vállalkozásoknak kell ilyen.
Első körben nyilván tudod tartani az összes ügyfeled, beszállítód, ügyvéded, könyvelőd, partnered bármilyen adatát. Továbbá dokumentumokat (szerződések, árajánlatok, képek stb.) tudsz hozzájuk feltölteni.
A weboldaladba ágyazott űrlapokon megadott adatok egyből bekerülhetnek a CRM-be.
Több felhasználó is tudja egyszerre használni a rendszert, saját felhasználónévvel, jelszóval. Jogosultságokat tudsz kiadni. Minden esemény naplózva van, tehát a felhasználód nem tud kárt tenni, mert minden visszavonható.
Tömeges emailt tudsz küldeni változókkal, pl. Kedves %%firstname%%! Kedves József!-re változik az éles emailben. De tudsz időzített emaileket is küldeni, pl. feliratkozás dátumától számítva 7 napon keresztül kiküldesz minden nap egy emailt. De a jobbak SMS-t is küldenek tömegesen.
Tudod kezelni az értékesítési folyamatokhoz tartozó státuszokat. Nyilván ehhez tudni kell értékesíteni, ismerni kell a marketinget legalább alapszinten. Pl. ilyen státuszok lehetnek, hogy hírlevél feliratkozó, érdeklődő, árajánlatot kért, demo hozzáférést kért, első vevő, visszatérő vevő, VIP vevő, nem vevő. És adott ügyfél automatikusan tud mozogni a státuszok között, minden státuszhoz automatikusan kimenő email üzeneteket lehet rendelni.
Aztán tudsz teendőket kiadni a kollégáknak, látod a teendő állapotát. A naptár funkció megmutatja az adott havi összes teendőt és az állapotukat.
A CRM-en belül tudsz e-számlákat kiállítani, a már kiállított számlák állapotát ellenőrizni.
Esetleg az ügyfélszolgálati hibajegyeket is tudod kezelni a CRM-ben belül.
API segítségével külső programokkal tudod összekapcsolni.
Mindenről készíthető a CRM-ben statisztika, grafikon (pl. hogy adott értékesítő hányszor jelentkezett be, milyen sikerességgel dolgozott, adott hónapban hány új ügyfelet szereztél, átlagosan hány napig tartasz meg egy vevőt, honnan és milyen arányban találtak rá az új vevők a honlapodra stb.).
Egyszóval egy jó CRM segítségével mindent egy helyen látsz, és felszámolod a káoszt. Ha tényleg jó a CRM, akkor akár nem lesz szükséged más rendszerre egyáltalán, még email kliensre sem, és mivel minden adat egyszer tárolódik egy helyen, így nincsen duplikáció.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na és ezt a magyar fejlesztésű CRM-et ismeri valaki? http://www.opteamus.com
A leírás alapján nagyon sok mindent tud.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az OPTEAMUS rendszernek a klasszikus CRM funkciókon kívül ( ügykezelés, feladatkezelés, értesítések, leválogatás, listázás, statisztikázás, körlevelezés, számlázás, email és naptár integráció, api, stb) integrált dokumentumkezelője, a magyar ragozást ismerő automatikus indexelője és keresője van, és nagyon erős csapatmunka támogatása hozzászólásokkal, alertekkel, naptárral, masszív jogosultsági rendszerrel. Nem az exceltáblára emlékeztet, sokkal inkább egy olyan facebook/google klónra, ami CRM jellegű ügyfél-adatokkal dolgozik. Minden böngészővel és mobil eszközről használható.
Filozófiájában is különbözik más rendszerektől. Amíg azok szigorúan ÜGY/OPPORTUNITY orientáltan működnek mind az adatrögzítést, mind a a visszakeresést, mind a funkciókat illetően, az Opteamus bármilyen adat kezelésére képes. Kódolás nélkül pusztán setuppal az Opteamus tetszőleges fajta adatokat tud kezelni: pár nap munkával lehetne belőle esküvőszervező-, fuvarozó-, sajtófigyelő-, szerkesztőségi-, vagy katonai rendszer is. Közepes vállalkozásokig bezárólag végül is szinte ERP (vállalatirányítási) rendszerként használható.
Külön izgalmas, hogy az Opteamuson nem csak az adatszerkezet és az értékkészletek, de a skin, a megjelenés, a biztonsági rendszer, szóval szinte minden testreszabható, tweetelhető.
Választhatóan táveléréses havidíjas (cloud, asp), vagy öröklicences helyileg telepített.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogyne lenne...
hosszú percekig böngésztem az oldalt, de semmi utalást még megközelítőleg sem találtam arra, hogy milyen díjakkal lehet számolni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A távszolgáltatott Opteamus CRM havidíja felhasználónként 8.000 HUF + 25% ÁFA listaáron. A licencelés named user rendszerű.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Októberig ingyen: Office 365 - SharePoint 2010
--
http://www.naszta.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
OpenERP esetleg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni