- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 4118 megtekintés
Hozzászólások
Úgy látom senki nem kommentálja. Mutassa már meg valaki ennek a szánalmas baromnak a HP tegnapi sajtóbejelentését [www.hup.hu].
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pedig igaza van. Más kérdés, hogy az OpenBSD speciális eszköz, míg a Linux disztrók nagy része általános célú.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
pont tegnap olvastam válaszát a múltkori interjúra, ahol Linus hasonlította egymáshoz a BSD-ket és a Linuxot.
ott - azon túl, hogy semmi érdemlegeset nem mondott, a vele együtt beszélő NetBSD-s csóka nagyságrenddel több infot adott - kerek perec kijelentette hogy soha nem futtatott Linuxot.
és ez így hogy?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
norcrys-t, a szakértőt hallottuk :-)
Az az érdekes, hogy pár nappal ezelőtt egy interjúban azt mondta, hogy fogalma sincs a Linuxról, mert nem használja, most meg kiderül, hogy sz@r:
"NF: Do you think the BSD project you work on is better technically for some or all uses than GNU/Linux (in general)?
Theo de Raadt: I don't know. I have never run Linux."
Vicces.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
idézet a cikkből (nem de Raadt úr mondta, hanem a cikkíró):
"Sour grapes? Maybe. Linux is immensely more popular than all of the open source BSD versions. " itt a kulcs, azt hiszem...
eh, utálom ezt a mentalitást... -_- azon túl, hogy valaki nem Microsoft cuccokat használ, annyira ízlés dolga az egész...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
bocs wrote:
> ott - azon túl, hogy semmi érdemlegeset nem mondott, a vele együtt beszélő
> NetBSD-s csóka nagyságrenddel több infot adott - kerek perec kijelentette
> hogy soha nem futtatott Linuxot.
> és ez így hogy?
Végigolvasta a teljes forrást. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A tegnapi interjuban is megdobbentoen gyenge volt az urge, de ez a kijelentes...kemeny minosites. Na persze nem a linuxnak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Lok Technologies, a San Jose, Calif.-based maker of networking gear, started out using Linux in its equipment but switched to OpenBSD four years ago after company founder Simon Lok, who holds a doctorate in computer science, took a close look at the Linux source code.
"You know what I found? Right in the kernel, in the heart of the operating system, I found a developer's comment that said, 'Does this belong here?' "Lok says. "What kind of confidence does that inspire? Right then I knew it was time to switch.""
Es ehhez miert kellet neki doktori cim? Kulonben nem ertette volna meg a kommentet?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kicsit Deja-Vu érzésem van (Chain-Q tudni fogja miről van szó), mert bár itt szerencsére nem arról van szó, hogy adott egy OS irány, s minden követője ilyen elfogult lenne, s érvek nélkül csak úgy belelövi a nagyvilágba, hogy egy másik OS *****, hanem egyelőre csak egy ember beszél ilyen stílusban.
Sosem szerettem az ilyen hozzáállást, mert ha nem használja, minek alkot valamiről véleményt, ha nem tud érveket felsorolni, minek beszél arról, hogy milyen, és ha meg már véleményt alkot, akkor segítse jobbá tenni, s ne hőbölögjön atrról, hogy ez meg az milyen rossz benne.
Vagy segítse, hogy fejlődjön, vagy szépen csinálgassa a saját OS-t, s ne alkosson véleményt másról, mert csak nagymértékű emberi butaságát hangoztatja ezzel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogy ebreszt bizalmat a Linux, kedves Doktor Ur? Ugy hogy a vilag ket legnagyobb teljesitmenyu szuperszamitogepe ezt futtatja. Meg ugy, hogy az SGI Altix, ami a vilag egyik legjobban skalazodo architekturaja, ezt futtatja. Vagy hogy a Cray Opteronra epulo brutalisan koltseghatekony HPC gepe ezt hasznalja operacios rendszerkent. Ehhez kepest -kedves Doktor ur - Teljesen lenyegtelen problema, hogy milyen komment van a kernel kodjaban. Ha beteszem ezt a sort a BSD-be, akkor is valtanak? Vissza kellene adni azt a Doktori Cimet Doktor Ur, ha ilyen szinten tetszik allni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Andrei wrote:
> Hogy ebreszt bizalmat a Linux, kedves Doktor Ur? Ugy hogy a vilag ket
> Ha beteszem ezt a sort a BSD-be, akkor is valtanak? Vissza kellene adni azt
> a Doktori Cimet Doktor Ur, ha ilyen szinten tetszik allni.
"Linux has never been about quality. There are so many parts of the
system that are just these cheap little hacks, and it happens to run."
Linux 2.6.11.12:
egrep -ri
"(minor|bizarre|added|add|special|this|slight|temporary|cheep|cheap|ugly|big|small|dirty|brutal|speed|cheezy|evil|nice|gruesome|major|quick|another|gross|bogus|compliance|light|disgusting|efficiency)
hack" linux-2.6.11.12 | wc -l
124
du -hs linux-2.6.11.12
207M linux-2.6.11.12
OpenBSD 3.7:
egrep -ri
"(minor|bizarre|added|add|special|this|slight|temporary|cheep|cheap|ugly|big|small|dirty|brutal|speed|cheezy|evil|nice|gruesome|major|quick|another|gross|bogus|compliance|light|disgusting|efficiency)
hack" sys | wc -l
83
du -hs sys/
81M sys/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Linux tele van szeméttel. Ez tény. Más kérdés, hogy melyik általános célu oprendszer nincs tele.... Ezért van a patch, hibajavítás, meg néha csak a káromkodás, ha nem műxik valami, nem úgy, ahogy kéne, stb.
Az OpenBSD állítólag (!) jobban megrágott csont. De nem igazán általános célú, még ha mondjuk tudok rá X-et is rakni, de minek?
Magyarul, a Linux nem sz@r, ez tényleg túlzás, de valóban itt-ott kicsit nemtörődöm a fejlesztés, csak gyorsan tegyük bele, hadd menjen. Bár a Debiant elnézve, Theo biztos nem mindegyik Linuxra gondolt, amikor a gyorsaságra célzott...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ugyan már, nem kell fennakadni, csak OpenBSD reklám :-)
még ha elég gyenge is...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát a fenti szavakból db/MB több van az OBSDben :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem beszelve arrol, hogy ezt a "szart" futtatjak az otthoni ARM processzoros wireless hozzaferesi pontjaim, a notebookom, az asztali gepem, es meglepetes.... az asztali DVD/DivX lejatszom is. Azert megneznem a pofajat de Raadt-nak, amikor kiderul, hogy az otthoni DVD lejatszojaban Linux muzsikal, aztan kiderul, hogy megis hasznal Linuxot.
Egyebkent nem allit igazat, amikor azt allitja, hogy soha nem hasznalt Linuxot, mert ugy tudom, hogy az OpenBSD/zaurus port a mai napig ugy bootol be a Sharp gepeken, hogy egy Linux huzza be:
"Supporting the Zaurus C3000
Support for Sharp's Zaurus C3000 was first added in OpenBSD 3.7 by Dale Rahn. A tiny little $800 PDA, the ARM-based Zaurus C3000 has a 4GB hard drive and 64 MB of RAM. It currently uses Linux as a boot loader because there currently isn't a BSD licensed open source flash filesystem. This does allow the device to be easily dual booted into either OpenBSD or Linux."
Ugyhogy Theo, shut up, and hack!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Bár a Debiant elnézve, Theo biztos nem mindegyik Linuxra gondolt, amikor a gyorsaságra célzott...
Talan nem kene osszekeverni a Linuxot (kernel) a Linuxra epulo disztribuciokkal?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
norcrys wrote:
> Az OpenBSD állítólag (!) jobban megrágott csont. De nem igazán általános
> célú, még ha mondjuk tudok rá X-et is rakni, de minek?
De miért lenne az? Az OpenBSD esetében is ugyanaz van, csak kisebb
méretekben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajna Theo stílusa igen érdekes, sosem tudom eldönteni hogy genetikailag ilyen, vagy csak az Obsd "sikere" szállt a fejébe... ;) Én szeretem az Obsd-t és a linuxot is, de Theo csak akkor szólhat egy szót is, ha majd az Obsd felnő a linux szintjére és népszerűségére, és akkor nem lesz olyan "*****", mint most a linux...
Szerintem az egész Obsd projekt javára válna ha kicsit nyitnának a nagyvilág felé, és nem mindig az elveiket hangoztatva dobnának el megoldásokat (lásd binary driverek). A Google nyári programozós felhívásából is kimaradtak, miközben sok nagy projekt beszállt, mert ők láttak benne fantáziát. Kicsit jobban kinyithatnák a projektet, ha ésszel csinálnák, akkor ez nem menne a fejlesztés minőségének és céljainak rovására. Szerintem. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>Talan nem kene osszekeverni a Linuxot (kernel) a Linuxra epulo disztribuciokkal?
Szerintem a kernellel van főleg gáz. Amit Simon Lok talált az különösen durva:
"You know what I found? Right in the kernel, in the heart of the operating system, I found a developer's comment that said, 'Does this belong here?' "Lok says. "What kind of confidence does that inspire? Right then I knew it was time to switch."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom mia gaz es mi nem, es csak annyit mondtam a hozzaszolonak, h nem kene osszekeverni a Linuxot, ami egy kernel, a Debiannal, ami egy operacios rendszer.
Mi is a kulonlegesen durva ebben? Hany ilyet mutassak neked mas projektekben? OpenSolaris cikkbol (lasd feljebb):
"Oops, did not find this signature, so we must advance on the next signature in the SUA and hope to God that it is in the susp format, or we get hosed"
"God help us all if someone changes how lex works,"
"Oh God, what an ugly pile of architecture,"
"This function is truly horrid," "We try opening the device, then severely abuse the GEOMETRY->flags field to pass a file descriptor to biosdisk. Thank God nobody's looking at this comment, or my reputation would be ruined."
Ezek alapjan kellene megitelni egy projektet?
Keressek neked _barmelyik_ OS forrasaban szornyu dolgokat?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hm, azt hittem nem ilyen elterjedtek az ehhez hasonló kommentek. Csak hát egy kernel hackertől elvárás lenne, hogy tudja mit csinál éppen. Mind Linux, mind BSD meg Solaris, stb. alatt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tudja mit csinal, epp ezert irja oda kommentbe, hogy ez nem tul szep megoldas, meg nem tutibiztos, de jobb otlete nem volt, es ha masnak van, akkor javitsa ki.
Na erre valok ezek a kommentek. Szerintem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te fejlesztettel mar eltedben? Esetleg vegeztel mar barmilyen kreativ munkat?
Te ugye meg semmit sem dolgoztal at, es mindig a legelso valtozat sikerul tokeletesre. Ugye soha nincsenek ketsegeid affelol, hogy azt amit csinalsz, azt esetleg lehetne mashogy/jobban?
Az baj, ha vki belekommentezi ezt a forrasba?
Szoval a forrast konkretan nem kritizalta, csak egy kommentet, ami ki tudja mihez tartozik.
Miert nem a megoldast pellengerezte ki az illeto? Tan nem ertette volna meg? Tan nem lett volna jobb otlete? Talan megsem trivialis, hogy az adott dolog hova is kellene, hogy tartozzon? Talan vki masnak az lesz, ha megtalalja a forrasban, plane ha felhivjak ra a figyelmet. (Ld. meg Linus fejlesztesi filozofiaja) Vagy vannak olyan szempontok, amik miatt oda tartozott, es masok miatt esetleg mashol jobb helye lett volna? Kategorizaltal mar valaha? Gondoltal mar egymasnak ellentmondo tervezesi elvek es szempontok prioritasara?
Szoval, ha vmi durva, akkor az a hulyeseg, amivel vki kiemeli, hogy dr.xy szamitastechnikai zseni talalt egy tobbmillio soros szoftverben egy kommentet, ami nem tetszett, es ez alapjan valtott egy masik tobbmilio soros szoftverre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Javaslom, hogy keress barmelyik kernelforrasban az XXX-re, vagy FIXME-re. Azzal jelzik, hogy mit kene javitani. Aztan lepodj meg, hogy hany szaz ilyet talalsz barmelyik OS vagy nyilt forrasu program forraskodjaban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt tudom, hogy ezek jelentik az incomplete részeket, de ez a részlet ami a cikkben volt ez kis homályra utal szerintem. Az más, hogyha vki tudatában van, hogy még nincs kész amit csinált, vagy keresni kell egy jobb megoldást.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> de ez a részlet ami a cikkben volt ez kis homályra utal szerintem.
Kiragadott reszletbol azt hozok ki amit akarok (btw. az a dr. Lopikula melyik verzio, melyik filejarol is beszel?). Homaly kell? FreeBSD kernelforras:
/usr/src/sys/pci/if_sis.c
* stored backwards (the LSB is really the MSB,
* and so on) so you have to reverse them in order
* to get the MAC address into the form we want.
* Why? Who the hell knows.
Most akkor legyek troll, mint a faszi?
"Oo, a FreeBSD fejlesztoknek fogalmuk sincs mit miert csinalnak. Oo, jo pelda erre a fenti idezet, amely homalyra utal..."
Errol ennyit... De ha gondolod kereshetunk mas OS-ekben is...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az az érdekes, hogy pár nappal ezelőtt egy interjúban azt mondta, hogy fogalma sincs a Linuxról, mert nem használja, most meg kiderül, hogy sz@r
Végülis ahoz nem feltétlenül kell használni, hogy véleményt mondj róla...
Ilyen alapon akkor Hitlerről se mondhatsz véleményt amíg nem ölsz meg pármillió embert? ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Es Theonak van Zaurus C3000-je?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Latom nem birtad ki... belekotottel a leglenyegtelenebb reszebe szokas szerint...
Feltetelezem van:
``Theo wanted something he could use at the local bar to just be online," Dale noted. "'Here, make it work', he told me." The C860 didn't have a hard drive, but Dale got it working when Theo offered him the newer C3000 with a hard drive as a reward for making it work.''
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A komment arra utal, hogy a SiS kartyaban az EEPROM nem szabvanyos formaban tarolja a MAC cimet, erthetetlen okokbol. Talalj valami jobbat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Latom ocsem az olvasassal es a megertessel bajok vannak. Arrol beszeltem eddig (olvassal mar felfele), hogy semmit nem jelentenek ezek a megjegyzesek. Pont azt bizonygatom, hogy nincs osszefugges az ilyen megjegyzesek, es az OS minosege kozott.
De hogy megertsd te is:
En allitom azt, hogy ha egy developer ilyesmit ir be, az nem jelenti azt, hogy nem tudja mint csinal. Kiragadva a kornyezetebol, bele lehet magyarazni barmit.
Sajnalom, h hianyoztal az iskolabol a szovegertelmezes oran :-(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erdekes, kabe 10 percenkent valtozik a velemenyed vagy tenyleg szarul fogalmazol. Latom te viszont nem hianyoztal a ``kreativ szovegertes'' oran;P De sebaj, te szajtod, trollkodj nyugodtan.
Jah es csak hogy te is ertsd, mert latom az angol nem erosseged: kicsit mas az, amikor egy fejleszto nem biztos abban, hogy az altala lekodolt algoritmus helyes, meg az, amikor egy obscure hw feature-t kell workaroundolni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te kotottel bele abba, hogy igenis hasznal Linuxot (havonta kb 30 mp erejeig gondolom, amig bebootol az OpenBSD-je). Theo tenyleg biztosan ugy gondolta, hogy meg fenykepen sem latott Linuxot soha, sot most hall rola eloszor.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem valtozik a velemenyem. Ket lehetoseg van, vagy en nem tudok irni, vagy te nem tudsz olvasni.
Most tenyleg elbeszelunk a dolog mellett vagy szandekosan nem akarod megerteni. Olvass a szamrol:
Mondom kiragadva valamit a szovegkornyezetebol, barmit el lehet ferditeni. Ennyi volt a lenyege a mondandonak. Csak a bold szovegre koncentralj, semmi masra. En is el tudom olvasni mi van folotte irva.
Btw: te lattad azt a konkret kornyezetet annak amirol a Linux kernelben szo van? Mutasd mar meg legyszives, hadd nezzem meg, hogy nem-e egy random (mint altalam) troll modon kiragadott valamirol van szo.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Majd ha a kritikajat - ha jogos, ha nem - meg tudja fogalmazni szalonkepesen fogalmazni, kevesebben fognak belekotni a mondandojaba.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt nem errol van szo, hanem az elveirol. Gorcsosen ragaszkodik az elveihez, kozben pedig itt, ott kisebb-nagyobb engedmenyeket tesz attol fuggoen, hogy neki eppen mi jonne jol.
Ha ***** a Linux akkor ne hasznalja.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hunger írta:
> Végülis ahoz nem feltétlenül kell használni, hogy véleményt mondj róla...
>
> Ilyen alapon akkor Hitlerről se mondhatsz véleményt amíg nem ölsz meg
> pármillió embert? ;)
Ez a példa két helyen sántít.
1. IMHO (s egyáltalán nem akarom védeni) Hitler sem S.K. ölt meg
pármillió embert, max. utasítást adott rá (bizonyos történészek szerint
csak sugallt, de ez messzire vezet).
2. A fenti példában sem használod Hitlert.
Ezek javíthatók, ha azt mondod: Hitler sem mondhat véleményt a gázkamra
vs. sorozatlövés témában, amíg csak a sorozatlövést alkalmaz(tat).
Arról nem is beszélve, hogy OS-ek között (általában) nem erkölcsi alapon
választ az ember. (Bár ahogy én tudom, Hitler sem erkölcsi, hanem inkább
gazdasági/hatékonysági szempontból használta(tta) a gázkamrát.)
Ja meg mintha lemaradt volna egy smiley: én addig nem mondom egy
Ferrariról (de egy kis Polskiról se), hogy szar kocsi, amíg nem
használtam. Azt mondhatom, hogy csillog-villog, meg szemmel láthatólag
jól gyorsul, meg dicsérhetem, de nem mondanék róla rosszat - hacsak
nincs valami okom rá (megvették a véleményemet, havertól így hallottam,
stb.). De ez már etika... Szerintem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Kicsit Deja-Vu érzésem van (Chain-Q tudni fogja miről van szó), "
:)) Igazad van. Szerintem Theo-tol tanulta a ChainQ a "jomodort". ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Chip, szerintem te megint kavarsz ;-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az arca nagyon durva kezd lenni az openbsd meg egyre jobban csúszik meg... Theo várunk a földön!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eeen? :) Nezd meg ChainQ-t mit kavar az amiga.hu-n. ;) Olyan rendszerrol nyilatkozik/mond velemenyt amit meg sosem hasznalt. :D Deja-vu? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja meg mintha lemaradt volna egy smiley
Honnan? ;)
A példával szokás szerint nem a teljes párhuzamot akartam érzékeltetni, hanem azt, hogy bárki bármiről mondhat véleményt, attól még nyilván nem biztos, hogy igaza van. Azért viszont nem lehet kérdőre vonni, hogy miért mondd valamiről véleményt amit nem is próbált ki. Lehet rajta bosszankodni, fejre is állhat akinek ez nem tetszik, de mindenki arról és olyan véleményt mondhat amilyet csak akar...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szanalmasak vagytok :) Ahogy olvastam a kommenteket kb
3 embert talaltam aki szerintem latott mar linux kernel forraskodot es openbsd forraskodot is. Arrol nem is beszelve hogy hany ember hasznalja mindkettot eles kornyezetben es nem csak otthoni jatszadozasra. Na mind1 ez most lenyegtelen. Szerencsere OpenBSD sohasem fogja feladni az elveit es pont ezert szeretik a felhasznaloi. Akinek nem tetszik hasznaljon mast. Who gives a shit? Mindenkinek joga van azt a szart hasznalni amit akar. Meg itt mondta valaki, hogy ez most reklam. Reklam a francokat. A Forbes magazin a hackathon alatt kereste meg Theot es nem pedig forditva, csakugy mint a Canadian TV. Es Theon sem csodalkozom, hogy neha mar kicsit tul kemeny kommenteket ir valamirol amikor a heten tizedjere kerdezik tole ugyanazt. Nekem is a faszom ki lenne mar vele. Errol orakat lehetne beszelni, de most ertem haza es budos vagyok mert a MAV szerelvenyei *tisztak* fonleg 35C melegben....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Szerencsere OpenBSD sohasem fogja feladni az elveit [...]
de megvalositani sem. csak egy mai pelda:
"I think our code quality is higher, just because that's really a big focus for us," De Raadt says.
erre fel mit lat az ember: http://marc.theaimsgroup.com/?t=111831789700001&r=1&w=2
nem tom az elmult par honapban ez mar hanyadik remote TCP/IP stack bug, de eleg ciki ;-).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"If the Linux people actually cared about Quality, as we do, they would
not have had as many localhost kernel security holes in the last year.
How many is it... 20 so far?"
http://marc.theaimsgroup.com/?l=openbsd-misc&m=111902578006133&w=2
OpenBSD nagyon ügyel a localhost kernel security problémákra, ezért csak remote kernel problémák vannak... ;DDD
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Mutasd mar meg legyszives
Ahogy nezem a Slashdoton mar megtettek. Lefuttattam en is:
trey@foobar:/usr/src $ uname -s
FreeBSD
trey@foobar:/usr/src $ cd sys/
trey@foobar:/usr/src/sys $ find . -name *.c -or -name *.h -exec grep "belong here" {} ;
* XXX doesn't really belong here I guess...
* This doesn't really belong here, but I can't think of a better
* XXX doesn't really belong here I guess...
* XXX FIXME: probably does not belong here
* XXX FIXME: probably does not belong here
/* XXX FIXME this does not belong here */
* XXX these don't really belong here; but for now they're
trey@foobar:/usr/src/sys $
trey@alderaan:/usr/src/linux-2.6.12-rc6 $ uname -s
Linux
trey@alderaan:/usr/src/linux-2.6.12-rc6 $ find . -name *.c -exec grep "belong here" {} ;
if we don't belong here... */
/* This does not belong here, but locally generated errors need it if connection
* I think these routines belong here because they're not yet really hardware
/* nothing. lockup detection does not belong here */
/* nothing. lockup detection does not belong here */
* this stuff doesn't really belong here..
mb(); /* nothing. lockup detection does not belong here */;
* I think these routines belong here because they're not yet really hardware
* I think these routines belong here because they're not yet really hardware
* First some stuff that does not belong here:
* KG: This was in DATAOUT. Does it also belong here?
* - remove allow_modeset (acornfb idea does not belong here)
/* FIXME: This doesn't belong here... */
trey@alderaan:/usr/src/linux-2.6.12-rc6 $
Majd alkalomadtan magyarazza meg valaki nekem, hogy ebbol hogyan jon ki, hogy melyik OS jobb, es hogy az egyikrol azonnal valtani kell a masikra. Plane hogyan derul ki ez egy dr. Lofaxnak. Erdekelne....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindenkinek joga van azt a szart hasznalni amit akar.
Na ebben egyetértünk! Mind a kettő *****... ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Micskó Gábor wrote:
>>Mutasd mar meg legyszives
>
>
> Ahogy nezem a Slashdoton mar megtettek. Lefuttattam en is:
>
> trey@foobar:/usr/src $ uname -s
>
> FreeBSD
>
> trey@foobar:/usr/src $ cd sys/
>
> trey@foobar:/usr/src/sys $ find . -name *.c -or -name *.h -exec grep
> "belong here" {} ;
>
> * XXX doesn't really belong here I guess...
>
> * This doesn't really belong here, but I can't think of a better
>
> * XXX doesn't really belong here I guess...
>
> * XXX FIXME: probably does not belong here
>
> * XXX FIXME: probably does not belong here
>
> /* XXX FIXME this does not belong here */
>
> * XXX these don't really belong here; but for now they're
>
> trey@foobar:/usr/src/sys $
>
> trey@alderaan:/usr/src/linux-2.6.12-rc6 $ uname -s
>
> Linux
>
> trey@alderaan:/usr/src/linux-2.6.12-rc6 $ find . -name *.c -exec grep
> "belong here" {} ;
>
> if we don't belong here... */
>
> /* This does not belong here, but locally generated errors need it if
> connection
>
> * I think these routines belong here because they're not yet really
> hardware
>
> /* nothing. lockup detection does not belong here */
>
> /* nothing. lockup detection does not belong here */
>
> * this stuff doesn't really belong here..
>
> mb(); /* nothing. lockup detection does not belong here
> */;
>
> * I think these routines belong here because they're not yet really
> hardware
>
> * I think these routines belong here because they're not yet really
> hardware
>
> * First some stuff that does not belong here:
>
> * KG: This was in DATAOUT. Does it also belong here?
>
> * - remove allow_modeset (acornfb idea does not belong here)
>
> /* FIXME: This doesn't belong here... */
>
> trey@alderaan:/usr/src/linux-2.6.12-rc6 $
>
> Majd alkalomadtan magyarazza meg valaki nekem, hogy ebbol hogyan jon ki,
> hogy melyik OS jobb, es hogy az egyikrol azonnal valtani kell a masikra.
> Plane hogyan derul ki ez egy dr. Lofaxnak. Erdekelne....
>
Sehogy! Nehany ******* elkezde ezt a baromsagot,mert eppen unatkozott
vagy csak kotekedni volt kedve. Ilyenre nem kell reagalni. Thuglife
osszefoglalta a lenyeget. Legyenek benne ilyen szavak engem nem
zavar,atlag embert meg rohattul nem erdekli. A fejlesztok meg nem veszik
komolyan. Az emberek is karomkodnak amikor beszelnek. Igy megitelni egy
kod minoseget,az nem normalis. Szerintem :-) Persze,hogy az
opensolaris-bol kivettek,hiszen nagy felhajtas volt,ezert nem is lett
volna jo kiadni tele karomkodassal. Mindent alaposan atneztek,ebbol csak
ez derul ki. Felesleges flame az egesz!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen. Igy gondolom en is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miert is adtad at a PaX fejleszteset?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
vegulis nem adtam at, forward portok erejeig csinalom tovabb (ahogy az idom engedi). de ez most hogy is jon ide?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
es ezt ki kerdezte?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En is szeretlek, cuncimokuci... De ha a fentiekkel megvadolsz, akkor ezuton uzenem: mindenki soprogessen talan a sajat hazatajan, OK? Lenne mit neked is...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni