jClassicRPG klasszikus RPG új kiadás!

Ismét eljött az idő, új kiadás.

Új dolgok:

"
- Ported to Ardor3D engine, to resolve stability issues
- New buildings (by tidbit)
- New voicpacks (by various contributors)
- Bugfixes
- New secondary terrain added for large view distance
- Corrected Shadow and Depth of Field effect
"

Bejelentés:
http://jcrpg.blogspot.com/2010/05/almost-pristine-release.html

Letöltés:
http://sourceforge.net/apps/mediawiki/javacrpg/index.php?title=Download…
https://sourceforge.net/projects/javacrpg/files/

Hozzászólások

Sokat latom itt a HUP-on a jatekot. Gondoltam megnezem milyen is.
En 5 eve WoW-ozok es sok mas MMO-t is kiprobaltam, ugyhogy ez, mondjuk ugy, nem nekem valo:)

Azert a koltsegvetes/csapat/ar is kulonbozik. :P (WoW-val keveset jatszottam, nem eredeti szerveren. Viszont Aion-ra kepes lennek befizetni ha egesz nap robotolnek es valamifele kikapcsolodas utan neznek. (Mint kereso ember. Igy viszont nem elhetek ekkora luxusban meg szabadabb is meg az eletterem.))

Köszi! Ezek szerint 0 sample módban használható volt a dolog. (Persze hogy 100%-on pörgött a két processzor az kevéssé jó, megpróbálom felderíteni, mi lehet az oka.)
Próbálom tesztelni még több sample-re, egyelőre ATi kártyával tudom tüzetesebben. Köszi a visszajelzést!

az a sample dolog gondolom antialiasing akarna lenni? mert nem csak hogy az fps esett le konstans 1.8-1.9-re akármelyik !=0 sample módban, de viszont még ráadásul nem is volt antialising sem :)
egyébként sokszor leesett az fps 30-40 környékére is, amit a scene bonyolultsága hát nem igazán indokolt :)
ha kell, otthon meg tudom nézni más hardveren és linuxon is, valamint találtam (jópár) apróbb hibát, ha akarod, jelenthetem őket. (pl.: indításkor a főmenü jól néz ki, mivel sötét a háttér. ámde mikor meghalok a játékban és berakja a főmenüt, akkor ugye a háttérben az van, amit éppen láttam legutoljára (mozog rajta az ellenfél, stb.) és ilyenkor látszik, hogy a főmenü betűi alatti árnyékok valójában nem sötétek, hanem átlátszóak. csak kezdéskor ugye sötét háttér volt mögötte, azért nézett ki jól.)

A bejelentéseknek nagyon örülnék, akár ide, s akkor én átveszem a trac-be majd.
Alapvetően ami megfogja az FPS-t alapbeállításokkal az az árnyék és az esetleges DoF effekt, illetve némileg levesz a nagy távolságú másodlagos terep generálása, shadere is.

A sample-t én is tesztelem majd, elképzelhető hogy valami bugra leltél az a3d engine-ben. Köszi!

Szépen fejlődik a dolog. Mikor legutoljára belenéztem, még talán csak farakasok kezdtek el rohangálni benne :)
--
HUP Firefox extension

Igazabol csak futolag neztem ra, nem vagyok egy jatekos ember.
Az elobb ujra elinditottam, ha minden igaz egy karakter tulajdonsagain allitgattam, es egy gombra kattintaskor ezt kaptam: http://pastebin.com/Q50rxL7c
Egyebkent ugy tunik, hogy mukodik, bar nem probalgattam sokaig.

Debian testing, sajat 2.6.33.4-as kernelen, 1.7.5 xorggal, sun java 1.6, fluxbox ablakkezelo, nvidia nvs 140m vga.
--
HUP Firefox extension

Én ha elindítom, akkor egyrészt diavetítés, másrészt az egész képernyőn vízszintes irányban véletlenszerűen zajcsíkok jelennek meg. Compiztól függetlenül is. Gondolom driver hiba (Radeon X1600-asom van). OS: Ubuntu 10.04.

Nekem ennyit sikerult kihozni belole OSX alatt (OSX 10.6.3, pici late 2009 minimaci. Minden beallitast alapon hangytam. Majd megnezem Windowson.

minimaci:jcrpg-20100525a saxus$ ./jClassicRPG.sh
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier expand
INFO:
current directory: "./chars"
pattern: ".*"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier expand
INFO:
current directory: "./chars/20102303-21.05.43.470_ELMO"
pattern: ".*"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier expand
INFO:
current directory: "./chars/20102403-00.26.37.338_ELMARA"
pattern: ".*"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier expand
INFO:
current directory: "./chars/20102405-23.56.27.631_IOLMA"
pattern: ".*"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier expand
INFO:
current directory: "./chars/20102405-23.58.10.734_MNOZZO"
pattern: ".*"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier expand
INFO:
current directory: "./chars/20102405-23.59.55.120_WELLER"
pattern: ".*"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier expand
INFO:
current directory: "./chars/20102503-23.01.09.574_PALMANO"
pattern: ".*"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copy
INFO: source files:
source files in base directory ./chars:
d ./chars/20102303-21.05.43.470_ELMO
f ./chars/20102303-21.05.43.470_ELMO/character.zip
d ./chars/20102403-00.26.37.338_ELMARA
f ./chars/20102403-00.26.37.338_ELMARA/character.zip
d ./chars/20102405-23.56.27.631_IOLMA
f ./chars/20102405-23.56.27.631_IOLMA/character.zip
d ./chars/20102405-23.58.10.734_MNOZZO
f ./chars/20102405-23.58.10.734_MNOZZO/character.zip
d ./chars/20102405-23.59.55.120_WELLER
f ./chars/20102405-23.59.55.120_WELLER/character.zip
d ./chars/20102503-23.01.09.574_PALMANO
f ./chars/20102503-23.01.09.574_PALMANO/character.zip

May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier expand
INFO:
current directory: "./save"
pattern: ".*"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier expand
INFO:
current directory: "./save/game1_20100525-000023.963"
pattern: ".*"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copy
INFO: source files:
source files in base directory ./save:
d ./save/game1_20100525-000023.963
f ./save/game1_20100525-000023.963/desc.txt
f ./save/game1_20100525-000023.963/savegame.zip
f ./save/game1_20100525-000023.963/screen1274738425814.jpg

May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copy
INFO: Creating directory "/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102303-21.05.43.470_ELMO"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copyFile
INFO: Copying file "./chars/20102303-21.05.43.470_ELMO/character.zip" to the following destinations:
/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102303-21.05.43.470_ELMO/character.zip

May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copy
INFO: Creating directory "/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102403-00.26.37.338_ELMARA"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copyFile
INFO: Copying file "./chars/20102403-00.26.37.338_ELMARA/character.zip" to the following destinations:
/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102403-00.26.37.338_ELMARA/character.zip

May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copy
INFO: Creating directory "/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102405-23.56.27.631_IOLMA"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copyFile
INFO: Copying file "./chars/20102405-23.56.27.631_IOLMA/character.zip" to the following destinations:
/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102405-23.56.27.631_IOLMA/character.zip

May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copy
INFO: Creating directory "/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102405-23.58.10.734_MNOZZO"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copyFile
INFO: Copying file "./chars/20102405-23.58.10.734_MNOZZO/character.zip" to the following destinations:
/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102405-23.58.10.734_MNOZZO/character.zip

May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copy
INFO: Creating directory "/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102405-23.59.55.120_WELLER"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copyFile
INFO: Copying file "./chars/20102405-23.59.55.120_WELLER/character.zip" to the following destinations:
/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102405-23.59.55.120_WELLER/character.zip

May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copy
INFO: Creating directory "/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102503-23.01.09.574_PALMANO"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copyFile
INFO: Copying file "./chars/20102503-23.01.09.574_PALMANO/character.zip" to the following destinations:
/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102503-23.01.09.574_PALMANO/character.zip

May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copy
INFO: Creating directory "/Users/saxus/.jclassicrpg/save/game1_20100525-000023.963"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copyFile
INFO: Copying file "./save/game1_20100525-000023.963/desc.txt" to the following destinations:
/Users/saxus/.jclassicrpg/save/game1_20100525-000023.963/desc.txt

May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copyFile
INFO: Copying file "./save/game1_20100525-000023.963/savegame.zip" to the following destinations:
/Users/saxus/.jclassicrpg/save/game1_20100525-000023.963/savegame.zip

May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copyFile
INFO: Copying file "./save/game1_20100525-000023.963/screen1274738425814.jpg" to the following destinations:
/Users/saxus/.jclassicrpg/save/game1_20100525-000023.963/screen1274738425814.jpg

LANGUAGE INIT
# !# ! BUFFER SIZE = 262144 /Users/saxus/Downloads/jcrpg-20100525a/jCRPG-engine/../media/audio/music/fantasy/fantasy_menu.ogg
# !# ! BUFFER SIZE = 262144 /Users/saxus/Downloads/jcrpg-20100525a/jCRPG-engine/../media/audio/music/struggle/combat.ogg
# !# ! BUFFER SIZE = 262144 /Users/saxus/Downloads/jcrpg-20100525a/jCRPG-engine/../media/audio/music/stones/tense.ogg
# !# ! BUFFER SIZE = 262144 /Users/saxus/Downloads/jcrpg-20100525a/jCRPG-engine/../media/audio/music/horizon/leveling.ogg
EOS !!44
EOS !!34
EOS !!26
EOS !!53
EOS !!74
EOS !!12
game1_20100525-000023.963 TEST
switchUIMode true
stop SOURCE IS NULL!
## GET NEXT FREESOURCE STREAMING COUNT = 0
+++ 0
true 0
=========================== USING SOURCE 2432
=========================== SOURCES 32 R: 0
PLAYING...
Loading: net.java.games.input.OSXEnvironmentPlugin
FINISHED FADING main
VOL FADING TO 1.0
0.0 FPS
0.6 FPS
Throwable caught in MainThread - exiting
com.ardor3d.util.Ardor3dException: Already in Orthographic mode.
at com.ardor3d.renderer.lwjgl.LwjglRenderer.setOrtho(LwjglRenderer.java:247)
at com.ardor3d.renderer.queue.OrthoRenderBucket.render(OrthoRenderBucket.java:29)
at com.ardor3d.renderer.queue.RenderQueue.renderBuckets(RenderQueue.java:95)
at com.ardor3d.renderer.lwjgl.LwjglRenderer.renderBuckets(LwjglRenderer.java:151)
at com.ardor3d.renderer.pass.RenderPass.doRender(RenderPass.java:34)
at com.ardor3d.renderer.pass.Pass.renderPass(Pass.java:63)
at com.ardor3d.renderer.pass.BasicPassManager.renderPasses(BasicPassManager.java:68)
at org.jcrpg.threed.J3DCore.renderApp(J3DCore.java:3267)
at org.jcrpg.threed.core.AppBase.renderUnto(AppBase.java:254)
at com.ardor3d.framework.lwjgl.LwjglCanvasRenderer.draw(LwjglCanvasRenderer.java:127)
at com.ardor3d.framework.lwjgl.LwjglCanvas.draw(LwjglCanvas.java:104)
at com.ardor3d.framework.FrameHandler.updateFrame(FrameHandler.java:86)
at org.jcrpg.threed.core.AppBase.run(AppBase.java:135)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:637)

----------------
Lvl86 Troll