- skrionius blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 999 megtekintés
Hozzászólások
Sokat latom itt a HUP-on a jatekot. Gondoltam megnezem milyen is.
En 5 eve WoW-ozok es sok mas MMO-t is kiprobaltam, ugyhogy ez, mondjuk ugy, nem nekem valo:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azert a koltsegvetes/csapat/ar is kulonbozik. :P (WoW-val keveset jatszottam, nem eredeti szerveren. Viszont Aion-ra kepes lennek befizetni ha egesz nap robotolnek es valamifele kikapcsolodas utan neznek. (Mint kereso ember. Igy viszont nem elhetek ekkora luxusban meg szabadabb is meg az eletterem.))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezek szerint futott? Milyen konfigon? A legújabb release-t próbáltad? Valami technikai megjegyzés, probléma?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
intel c2d e8500, 8gb ram, vista x64, java 1.6.0-20, 1024x768, 24bpp, 0samples, windowed, lwjgl -> 60fps, cpu 100% mindkét mag.
ugyanez 2 samples-el -> 1,9fps + 100%cpu, és használhatatlanul lassú, már a menü sem érzékeli a kattintásokat stb.
otthon majd jobban kipróbálom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen videókártyán fut-ez? Operációs rendszer?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a videókártyát kihagytam tényleg, geforce 9600gt/512m, az oprendszert írtam: vista x64 (business)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi! Ezek szerint 0 sample módban használható volt a dolog. (Persze hogy 100%-on pörgött a két processzor az kevéssé jó, megpróbálom felderíteni, mi lehet az oka.)
Próbálom tesztelni még több sample-re, egyelőre ATi kártyával tudom tüzetesebben. Köszi a visszajelzést!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az a sample dolog gondolom antialiasing akarna lenni? mert nem csak hogy az fps esett le konstans 1.8-1.9-re akármelyik !=0 sample módban, de viszont még ráadásul nem is volt antialising sem :)
egyébként sokszor leesett az fps 30-40 környékére is, amit a scene bonyolultsága hát nem igazán indokolt :)
ha kell, otthon meg tudom nézni más hardveren és linuxon is, valamint találtam (jópár) apróbb hibát, ha akarod, jelenthetem őket. (pl.: indításkor a főmenü jól néz ki, mivel sötét a háttér. ámde mikor meghalok a játékban és berakja a főmenüt, akkor ugye a háttérben az van, amit éppen láttam legutoljára (mozog rajta az ellenfél, stb.) és ilyenkor látszik, hogy a főmenü betűi alatti árnyékok valójában nem sötétek, hanem átlátszóak. csak kezdéskor ugye sötét háttér volt mögötte, azért nézett ki jól.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A bejelentéseknek nagyon örülnék, akár ide, s akkor én átveszem a trac-be majd.
Alapvetően ami megfogja az FPS-t alapbeállításokkal az az árnyék és az esetleges DoF effekt, illetve némileg levesz a nagy távolságú másodlagos terep generálása, shadere is.
A sample-t én is tesztelem majd, elképzelhető hogy valami bugra leltél az a3d engine-ben. Köszi!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
itthon nem tudtam reprodukálni.
viszont itt kevesebb az fps, pedig erősebb a kártya.
phenom II x4 940, 3ghz. 4 magból 2 fullon pörög, 3gb ram (látszik a 4-ből), win7 home premium 32bit, geforce 9800gt oc, java 1.6.0-20. 50-60 fps (néha felmegy 100-ig pillanatokra)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-- dupla
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szépen fejlődik a dolog. Mikor legutoljára belenéztem, még talán csak farakasok kezdtek el rohangálni benne :)
--
HUP Firefox extension
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tesztelted esetleg? Érdekelne, hogy milyen sikerrel, milyen hardver/oprendszer. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kiprobalom en is aztan beszamolok. :)
FPS: 40-60
Gep:
Q6600 CPU (ebbol 2 mag 100%-on volt mas miatt)
8gb ddr2 ram
nx8600gts videokartya
Win7 x64
(A betutipust lelehetne cserelni mert pl harc kozben nagyon zavaro elolvasni a dolgokat.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igazabol csak futolag neztem ra, nem vagyok egy jatekos ember.
Az elobb ujra elinditottam, ha minden igaz egy karakter tulajdonsagain allitgattam, es egy gombra kattintaskor ezt kaptam: http://pastebin.com/Q50rxL7c
Egyebkent ugy tunik, hogy mukodik, bar nem probalgattam sokaig.
Debian testing, sajat 2.6.33.4-as kernelen, 1.7.5 xorggal, sun java 1.6, fluxbox ablakkezelo, nvidia nvs 140m vga.
--
HUP Firefox extension
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi! Nagyon hasznos ez a log. Megnézem majd! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én ha elindítom, akkor egyrészt diavetítés, másrészt az egész képernyőn vízszintes irányban véletlenszerűen zajcsíkok jelennek meg. Compiztól függetlenül is. Gondolom driver hiba (Radeon X1600-asom van). OS: Ubuntu 10.04.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szia! Ajánlom a jCRPG-engine könyvtárban található jcrpg-lowest-debug.sh indítását, akkor sok shader nincs beüzemelve, lehet elfutna rendesen. Viszonylag jól skálázhatóak a beállítások az Options menüben is. Köszi a tesztet!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A gond az, hogy ezek a csíkok a következő X restartig ott maradnak.
Majd kipróbálom a lowest-debug.sh-t is, hátha úgy jó lesz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem ennyit sikerult kihozni belole OSX alatt (OSX 10.6.3, pici late 2009 minimaci. Minden beallitast alapon hangytam. Majd megnezem Windowson.
minimaci:jcrpg-20100525a saxus$ ./jClassicRPG.sh
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier expand
INFO:
current directory: "./chars"
pattern: ".*"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier expand
INFO:
current directory: "./chars/20102303-21.05.43.470_ELMO"
pattern: ".*"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier expand
INFO:
current directory: "./chars/20102403-00.26.37.338_ELMARA"
pattern: ".*"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier expand
INFO:
current directory: "./chars/20102405-23.56.27.631_IOLMA"
pattern: ".*"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier expand
INFO:
current directory: "./chars/20102405-23.58.10.734_MNOZZO"
pattern: ".*"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier expand
INFO:
current directory: "./chars/20102405-23.59.55.120_WELLER"
pattern: ".*"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier expand
INFO:
current directory: "./chars/20102503-23.01.09.574_PALMANO"
pattern: ".*"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copy
INFO: source files:
source files in base directory ./chars:
d ./chars/20102303-21.05.43.470_ELMO
f ./chars/20102303-21.05.43.470_ELMO/character.zip
d ./chars/20102403-00.26.37.338_ELMARA
f ./chars/20102403-00.26.37.338_ELMARA/character.zip
d ./chars/20102405-23.56.27.631_IOLMA
f ./chars/20102405-23.56.27.631_IOLMA/character.zip
d ./chars/20102405-23.58.10.734_MNOZZO
f ./chars/20102405-23.58.10.734_MNOZZO/character.zip
d ./chars/20102405-23.59.55.120_WELLER
f ./chars/20102405-23.59.55.120_WELLER/character.zip
d ./chars/20102503-23.01.09.574_PALMANO
f ./chars/20102503-23.01.09.574_PALMANO/character.zip
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier expand
INFO:
current directory: "./save"
pattern: ".*"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier expand
INFO:
current directory: "./save/game1_20100525-000023.963"
pattern: ".*"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copy
INFO: source files:
source files in base directory ./save:
d ./save/game1_20100525-000023.963
f ./save/game1_20100525-000023.963/desc.txt
f ./save/game1_20100525-000023.963/savegame.zip
f ./save/game1_20100525-000023.963/screen1274738425814.jpg
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copy
INFO: Creating directory "/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102303-21.05.43.470_ELMO"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copyFile
INFO: Copying file "./chars/20102303-21.05.43.470_ELMO/character.zip" to the following destinations:
/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102303-21.05.43.470_ELMO/character.zip
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copy
INFO: Creating directory "/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102403-00.26.37.338_ELMARA"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copyFile
INFO: Copying file "./chars/20102403-00.26.37.338_ELMARA/character.zip" to the following destinations:
/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102403-00.26.37.338_ELMARA/character.zip
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copy
INFO: Creating directory "/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102405-23.56.27.631_IOLMA"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copyFile
INFO: Copying file "./chars/20102405-23.56.27.631_IOLMA/character.zip" to the following destinations:
/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102405-23.56.27.631_IOLMA/character.zip
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copy
INFO: Creating directory "/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102405-23.58.10.734_MNOZZO"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copyFile
INFO: Copying file "./chars/20102405-23.58.10.734_MNOZZO/character.zip" to the following destinations:
/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102405-23.58.10.734_MNOZZO/character.zip
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copy
INFO: Creating directory "/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102405-23.59.55.120_WELLER"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copyFile
INFO: Copying file "./chars/20102405-23.59.55.120_WELLER/character.zip" to the following destinations:
/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102405-23.59.55.120_WELLER/character.zip
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copy
INFO: Creating directory "/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102503-23.01.09.574_PALMANO"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copyFile
INFO: Copying file "./chars/20102503-23.01.09.574_PALMANO/character.zip" to the following destinations:
/Users/saxus/.jclassicrpg/chars/20102503-23.01.09.574_PALMANO/character.zip
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copy
INFO: Creating directory "/Users/saxus/.jclassicrpg/save/game1_20100525-000023.963"
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copyFile
INFO: Copying file "./save/game1_20100525-000023.963/desc.txt" to the following destinations:
/Users/saxus/.jclassicrpg/save/game1_20100525-000023.963/desc.txt
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copyFile
INFO: Copying file "./save/game1_20100525-000023.963/savegame.zip" to the following destinations:
/Users/saxus/.jclassicrpg/save/game1_20100525-000023.963/savegame.zip
May 29, 2010 3:58:12 AM ch.fhnw.filecopier.FileCopier copyFile
INFO: Copying file "./save/game1_20100525-000023.963/screen1274738425814.jpg" to the following destinations:
/Users/saxus/.jclassicrpg/save/game1_20100525-000023.963/screen1274738425814.jpg
LANGUAGE INIT
# !# ! BUFFER SIZE = 262144 /Users/saxus/Downloads/jcrpg-20100525a/jCRPG-engine/../media/audio/music/fantasy/fantasy_menu.ogg
# !# ! BUFFER SIZE = 262144 /Users/saxus/Downloads/jcrpg-20100525a/jCRPG-engine/../media/audio/music/struggle/combat.ogg
# !# ! BUFFER SIZE = 262144 /Users/saxus/Downloads/jcrpg-20100525a/jCRPG-engine/../media/audio/music/stones/tense.ogg
# !# ! BUFFER SIZE = 262144 /Users/saxus/Downloads/jcrpg-20100525a/jCRPG-engine/../media/audio/music/horizon/leveling.ogg
EOS !!44
EOS !!34
EOS !!26
EOS !!53
EOS !!74
EOS !!12
game1_20100525-000023.963 TEST
switchUIMode true
stop SOURCE IS NULL!
## GET NEXT FREESOURCE STREAMING COUNT = 0
+++ 0
true 0
=========================== USING SOURCE 2432
=========================== SOURCES 32 R: 0
PLAYING...
Loading: net.java.games.input.OSXEnvironmentPlugin
FINISHED FADING main
VOL FADING TO 1.0
0.0 FPS
0.6 FPS
Throwable caught in MainThread - exiting
com.ardor3d.util.Ardor3dException: Already in Orthographic mode.
at com.ardor3d.renderer.lwjgl.LwjglRenderer.setOrtho(LwjglRenderer.java:247)
at com.ardor3d.renderer.queue.OrthoRenderBucket.render(OrthoRenderBucket.java:29)
at com.ardor3d.renderer.queue.RenderQueue.renderBuckets(RenderQueue.java:95)
at com.ardor3d.renderer.lwjgl.LwjglRenderer.renderBuckets(LwjglRenderer.java:151)
at com.ardor3d.renderer.pass.RenderPass.doRender(RenderPass.java:34)
at com.ardor3d.renderer.pass.Pass.renderPass(Pass.java:63)
at com.ardor3d.renderer.pass.BasicPassManager.renderPasses(BasicPassManager.java:68)
at org.jcrpg.threed.J3DCore.renderApp(J3DCore.java:3267)
at org.jcrpg.threed.core.AppBase.renderUnto(AppBase.java:254)
at com.ardor3d.framework.lwjgl.LwjglCanvasRenderer.draw(LwjglCanvasRenderer.java:127)
at com.ardor3d.framework.lwjgl.LwjglCanvas.draw(LwjglCanvas.java:104)
at com.ardor3d.framework.FrameHandler.updateFrame(FrameHandler.java:86)
at org.jcrpg.threed.core.AppBase.run(AppBase.java:135)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:637)
----------------
Lvl86 Troll
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos OSX alatt más is belefutott ebbe a dologba. Köszi a tesztet, próbáljuk megoldani!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na a fixek megvannak. Még egy dolog van hátra, és lesz fixpack és új release, remélhetőleg MacOS-en is jó lesz! Legalábbis egy SVN-ből tesztelő segítőkész embernek megy épp most. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni