figyelmeztetés

Mi ez?
Aprilis 1.? Scam?

Tisztelt Számítógép Felhasználó!

Detektáltuk, hogy Ön a Microsoft Corporation operációs rendszerét hamis kóddal használja.
Ezért kérjük, maradéktalanul fejezze be törvénytelen tevékenységét, termékünk jogtalan használatát.
Kapcsolja ki a számítógépét és lépjen kapcsolatba legközelebbi ügyfélszolgálatunkkal 24 órán belül.
Ha ezt nem teszi meg, kénytelenek leszünk büntetőeljárást indítani Ön ellen.
Reméljük, együttműködik velünk!

--
Üdvözlettel,
Microsoft Corporation mailto: sales@microsoft.com

De akkor miert magyarul, (egy magyarnak), egy gmailes cimre.

Hozzászólások

ide a fejlécssorokkal is...

(az, hogy ez magyarul van, kicsit túlzás:) )

Delivered-To: toroltem
Received: by 10.204.15.137 with SMTP id k9cs939bka;
Thu, 1 Apr 2010 08:58:54 -0700 (PDT)
Received: by 10.87.68.26 with SMTP id v26mr2302002fgk.40.1270137527350;
Thu, 01 Apr 2010 08:58:47 -0700 (PDT)
Return-Path:
Received: from mail.pyrotherm.co.yu ([93.92.248.227])
by mx.google.com with ESMTP id 10si18804866fxm.3.2010.04.01.08.58.46;
Thu, 01 Apr 2010 08:58:47 -0700 (PDT)
Received-SPF: softfail (google.com: domain of transitioning sales@microsoft.com does not designate 93.92.248.227 as permitted sender) client-ip=93.92.248.227;
Authentication-Results: mx.google.com; spf=softfail (google.com: domain of transitioning sales@microsoft.com does not designate 93.92.248.227 as permitted sender) smtp.mail=sales@microsoft.com
Received: from localhost (unknown [127.0.0.1])
by mail.pyrotherm.co.yu (Postfix) with ESMTP id B9ABC1DC22C;
Thu, 1 Apr 2010 15:36:01 +0000 (UTC)
Received: from mail.pyrotherm.co.yu ([127.0.0.1])
by localhost (index.pyrotherm.co.yu [127.0.0.1]) (amavisd-new, port 10024)
with ESMTP id 10530-06; Thu, 1 Apr 2010 17:35:57 +0200 (CEST)
Received: from bsaftpz-070f571 (unknown [212.200.41.9])
by mail.pyrotherm.co.yu (Postfix) with ESMTP id 616EF1DC02B;
Thu, 1 Apr 2010 17:35:56 +0200 (CEST)
Date: Thu, 1 Apr 2010 17:58:38 +0200
From: Microsoft Corporation
X-Mailer: Voyager (v4.0.38) Professional
Reply-To: Microsoft Corporation
X-Priority: 3 (Normal)
Message-ID: <549586547.20100401175838@microsoft.com>
X-Confirm-Reading-To: sales@microsoft.com
Disposition-Notification-To: sales@microsoft.com
Return-Receipt-To: sales@microsoft.com
Subject: =?windows-1250?Q?Figyelmeztet=E9s?=
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/html; charset=windows-1250
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
To: undisclosed-recipients:;
X-Virus-Scanned: amavisd-new at pyrotherm.co.yu

De tényleg hamis kóddal használod? Mert ha nem, akkor mi a probléma? Ignore.

--
trey @ gépház

Feltételezem nem lopott a Windows. Ez esetben lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal és tegye fel ezt a kérdést nekik. Egyrészt ha fake a levél, akkor az ott ki fog derülni. A Microsoft meg kivizsgálja, hogy ki bohóckodik a nevében. Ha nem fake, akkor kérdezze meg, hogy honnan van az e-mail cím. Ha nem tudnak erre elfogadható magyarázatot adni, perelje be őket.

Ha a Windows lopott és az üzenet fake, akkor keressen a barátai/haragosai közt, hogy ki tréfálhatta meg. Ha a Windows lopott, a levél nem fake, akkor is keressen a haragosai közt, hogy ki jelenthette fel.

--
trey @ gépház

:)
biztos meg akarták viccelni a MS ügyfélszolgálatot. vagy csak Téged.

esetleg egy ádáz microsoft sales-manager találomra küldi ezeket, hátha megnöveli az eladásokat :)

----------------
...jönnek a gépek, a szemükben nincs harag...

Ugye Te azokat a leveleket is továbbküldöd amik arról szólnak, hogy Bill Gates most osztja szét a vagyonát és minden továbbított levél után 1200 € üti a markodat? :))))

Nem lopott. MSDNAA egyetemi. Ettol meg trojai lehet benne (:)). De nem találok semmi ilyet. Itt nem is a windows eredetisege a fo kerdes, hanem honnan jon a tipp a magyar szovegu levelhez. Persze valoszinusege lehet, es tobb milliot kikuldhettek arab nyelvteruletre is. Nyilvan eddig is jott tobbszaz spam gmailre, de azokat vagy kiszuri vagy olvasas nelkul kitorlom.
Egyebkent visszakuldtem a sales@ms-nek. Ez jott:

Hello,
Thank you for contacting Microsoft Customer Service.
At this time, we are only able to respond using the English language. If you are seeking assistance with a Microsoft product that was purchased outside of North America, please contact your local subsidiary directly for assistance.
Please note that our Support Professionals are only trained to troubleshoot issues with North American versions of our products whereas the Support Professionals at the local Microsoft subsidiaries are trained to troubleshoot issues with localized versions of our software and can assist you in your own language.
To locate the contact options for your region please click the following link then select the appropriate product. http://support.microsoft.com/selectindex/?target=assistance
Thank you,
Nic
Microsoft Customer Service Representative …. I’m a PC and I run Windows® 7

If you have any feedback about your Online Customer Service experience, please send it to my manager, Maureen Vasayllaje, by clicking the link below. Please be sure to include the name of my manager in the subject field.http://go.microsoft.com/?linkid=9685406