Lövések érzékeltetése játék közben?

Címkék

A Massachusetts állambeli Waltham adott otthont az IEEE Haptics Symposium rendezvénynek, ahol egy olyan számítógépes játékokhoz tervezett mellényt mutattak be, amely képes érzékeltetni a játékos számára a virtuális harc közben becsapódó lövedékeket és egyéb behatásokat. A konferencia résztvevői a Pennsylvania Egyetem "Tactile Gaming Vest" kiegészítőjét tesztelhették a Half-Life 2 névre hallgató klasszikussal. Elektromágneses aktuátorok helyezkednek el a mellkasi részen, a vállakon és a hátrészen, továbbá speciális motorok a lapockán. Ezek biztosítják az sérülések érezhetővé tételét. A vezérlés képes a különböző irányból érkező lövések megfelelő helyen való leképezésére. A mellény által keltett érzés hasonló a paintballozás közben érezhető találatokhoz, de (szerencsére) nem üt akkorát. A részletek itt olvashatók.

Hozzászólások

Na egy ilyenben letolni egy Modern Warfare 2-t egy délután alatt Veteran módban :D

--
trey @ gépház

instant get :D
--
Én TUDOM, hogy igazam van. És ha nincs is, akkor is NEKEM van igazam, mert én vagyok az Admin. Ennyi!

Már volt korábban is hasonló találmány, de nem nagyon terjedt el (vagy csak nem tudok róla, mivel nem vagyok hc gamer), lásd: http://index.hu/tech/2009/09/21/call_of_duty_nagy_mellennyel/.

Bár ha ez rúg akkorát, mint egy ló, vérpistikéék hamarabb letennék a virtuális pisztolyt és kimennének a szabadba focizni :-)

--
In every life we have some trouble
When you worry you make it double
Don't worry, be happy

Ebben mi az ujdonsag? Elte LAN 3-on paran mar kiprobalhattak egy itthonit.

--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!

jelentkezzen katonanak es nezze meg igazabol milyen, aki ilyenre vagyik...

--
NetBSD - Simplicity is prerequisite for reliability

Tenyleg van ember, aki ezt egy _jatek_ kozben at akarja elni? Beteg ;) Mar varom az idot, amikor egy instagib meccs kozben talalatot kapok es a jatek kellekekent magamra huzott melleny/ing/nagykabat/micisapka/stb "eljatsza" amint szenne egek, vagy amikor a zold bio blob a fejemre cuppan es lemarja a boromet, vagy amikor egy sarkon befordulva eppen osszeborzolja a fogaimat egy raketa ;)

The Running Man "gameboxlive" javaslatom:

kis fülke dupla hosszú futópaddal

menekülő ember alapdíjas
- hogy ne legyen könnyű dolga: keményfedelű windows kézikönyvvel fut
(RWFM - Run With F..d Manual)

üldöző ember feláras, - eszköz: "kilencfarkú macska" bőrszíjból
(praktikusan rövid és kellemetlen)

ajtók zárva amíg a játékidő tart.

szemben kukkolószék alapdíjas, de ha felárat fizet valaki azért, hogy érezze azt amit lát, - akkor mögé állhat egy üldöző ember klón, dupla felárért (mert neki nem kell futnia).

az átlátszó fülkét körülvevő szobában nézők alapdíjért kukkolhatnak, de csak akkor, ha már voltak menekülő ember vagy feláras kukkoló státuszban.

Tiszta 3D-Live mozi! :-)

Jó, jó, csak keveslem - azért előfordulnak ágyéklövések is...

Mennyi erőlködés azért, hogy az emberek megtanulják értékelni a békét...

Már csak egy légzsák hiányzik hozzá, ami jó erősen arconb@sz, amikor rádugrik egy headcrab, vagy headshotot kapsz.
Csak hogy teljes legyen az "élvezet"...
----------------------------
3dfx FOREVER

"Tenyleg van ember, aki ezt egy _jatek_ kozben at akarja elni? Beteg ;) "

+1
Akinek ilyen eszközre van igénye az már szerintem se normális. :-)

> A vezérlés képes a különböző irányból érkező lövések megfelelő helyen való leképezésére.
szerintem ennek a funkcionak van leginkabb haszna a jatek soran. legalabbis amikor en utoljara fps-sel jatszottam, meg korbe kellett nezni, hogy honnan is lottek meg az embert.

sbalazs.

Ugyan még sose lőttek meg, de a valóságban a mechanikai sokk szerintem akkora, hogy az ütés (lövés) irányát senki nem érzi.

Anno az AASF-ben olyan pontos volt a sztereó "3d", hogy a fenyők mögött sompolygó ellent is elég könnyen megnyuvasztottam. Fura, de se a MW2 se a BC2 nem tudja ez (igaz a BC2-ben akkora a hangzavar, hogy az a csoda, hogy ha hall valamit az ember).