Aztán ott van a Hispania Racing (lol). Egyetlen rohadt métert nem tettek még meg, így fognak rajthoz állni 1 hét múlva. Drukkoljunk, nehogy alkatrészek repüljenek le az autóról. Remélem, hamar kiesnek, a többiek biztonsága érdekében (talán el sem tudnak indulni).
Az lett volna még szép, ha a szerb Garázs GP is indulási jogot kap. De volt vmi olyan terv is, hogy az USF1 indulna, de kihagynák az első 4 versenyt... Röhej!
Vajon végig tudják csinálni az egész szezont? Kétlem.
Jövőre jó lenne visszahozni a régi márkákat, és befejezni ezt a GP2-es szinthez való közeledést.
- Charybdis blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 901 megtekintés
Hozzászólások
ez a minden évben valami idiota új-ság, ami elritja a dolgokat, nekem is mindig szembe jut
Massa... potenciális veszély... repülő alkatrészek... hmm
---
dropbox tárhely igénylés: https://www.dropbox.com/referrals/NTMwMDYwODE5
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
milyen regi markakat?
maskull: ne olvass bulvart:) siman ellehet lenni formula1.com os hirekkel is
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Régi márkák alatt mit értesz?
Amúgy meg a Formar1 a pénzről szól, ha a Bugac-Alsói GP Team meg tudja fizetni Ecclestone-nak a belépőt, akkor indulhat. Akár úgy is, hogy kihagy egy-két futamot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most ha jól tudom változik a pontrendszer? Vagy még nem, csak szó volt róla? (25, 20, ...)?
Vicces, hogy a "rendes" 10, 6, ... rendszert Schumacher miatt változtatták meg 10, 8, ... -ra. Szerintem ennek is köszönhető az, hogy kevesebb az előzés, kevesebb az akció a futamokon. A 2. nem fog 2 pontért kockáztatni. Főleg nem az elején. Inkább hozzon 10 helyett 8-at, de az biztos. De 10 helyett 6. Na az már nem mindegy.
Szerintem a dobogós és a többi pontozását külön kéne választani arányaiban. Dobogós kapjon 25-öt (vagy 30-at), a második 15-öt, a harmadik 5-öt, a maradékon meg osztozzanak a többiek. Így lenne motiváció arra, hogy az első három is harcoljon egymással, ne kivárásra autózzon. Persze a Schumacher érában (remélem megszerzi most a következő VB címét) ez kicsit eldöntött meccs lett volna. Ezért csökkentették a 4 pont különbséget 2-re.
Kiscsapatok? Talán újra feltűnik Zsolti :D 4 mp. lemaradás neki megy körönként, szóval befér a csapatba:) Azt mondjuk nem tudom, hogy a 107%-os szabályt miért törölték el. Illetve de, üzlet. De lehet érdemes lenne visszahozni:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az igaz, hogy az új pontozás nagyon jó ötlet. Így tényleg megéri kockáztatni a dobogóért. Már rég be kellett volna ezt a pontozást vezetni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem felejtsd el,hogy az F1 sport. Ez üzlet,egy méregdrága látványosság,amit(még) jól el lehet adni a különböző TV - csatornáknak. Van akinek megéri részt venni benne,és van aki rájött arra,hogy túl sokba kerül az effajta reklám.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sport helyett inkább afféle technika/megbízhatósági meg taktikai verseny. Attól, hogy valami verseny, még nem lesz sport.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>Szerintem felejtsd el,hogy az F1 sport.
melyik sport sport?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor a haverokkal focizol a réten, jókedvedben, sör-virsli alapon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Massának akkor kellett volna ezt nyilatkoznia, mikor a Sauberrel ment és jócskán le volt maradva az élcsapatoktól... Régen is voltak kis csapatok és nagy lemaradások. Én csak a 107%-os szabályt hiányolom.
Jó hír, hogy az USF1 nem indul. Viszont az egész világ az FIA-n röhög megint. De hát az ő bajuk. Még mindig jobb ez, mint mikor Schumacher unottan végignyert egy szezont.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni