Sziasztok
Történt ma az, hogy kiesett a nadrágzsebemből ebéd közben az iphone-om, és megrepedt a kijelzője.
Normális szék magasságból pottyant le, laminált parkettára.
Vigyáztam rá, ez volt az első esése.
Még van rá 3 hónap garancia, szerintetek van esély rá hogy foglalkozzanak vele valamelyik T-pontban?
- 3486 megtekintés
Hozzászólások
Szerinte a törés nem garanciális hiba... De ne legyen igazam :-/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De a hátlap repedés garanciális, a töltő miatt van. Szanaszét van repedezve hátul. Erre hivatkozva fogom kérni a cserét, a kijelző repedését meg se említem. (főrumokon utánaolvasva ez a megoldás)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hiába garanciális hiba a töltő fölötti repedés, a telefont egy egységként fogja nézni a hivatalos szerviz, és nem érdekli, hogy mi történt előbb: a repedés a hátlapon, vagy a törés a kijelzőn. nem úgy működik, hogy "a kijelző repedését meg se említem". Ha a T-Mobile-tól vetted, bekérik átvizsgálásra és örömmel fogják visszadobni, hogy ez már nem garanciális, mert fizikai behatás miatt történt a repedés.
Egyébként az még garanciálisnak elismert hiba lehet nagyon kis eséllyel, ha csak egyetlen vonalas repedés húzódik végig a kijelzőn, de ez is csak akkor, ha a kifutó végeknél nem látszik semmi egyéb ütési nyom. Azért fogadja el ezt az Apple, mert ezt a fajta törést okozhatja hőkezelési probléma, feszültség is az üvegben.
Remélem valahogy vissza tudod cseréltetni, de őszintén szólva erre nagyon-nagyon kis esélyt látok. Főleg akkor, ha már régen vetted a telefonodat és a gari vége felé jársz.
Visszatérve a repedésre, azt még akkor kellett volna jelezned a szerviznek, amikor megjelent, nem pedig utólag erre hivatkozni, hogy ez garanciális hiba.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
http://ipod.kreative-labs.com/
próbáld meg itt hátha
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem is esett ki a zsebemből. Felugottam és kb. másfél méterről a betonra esett, majd felpattant a térdemig és vissza. Semmi komoly baja sem lett, csak a felső sarka elnyílt egy kicsit. Ki akartam cseréltetni a hátlapot, de mivel a T-Mobile-nál érdemben nem foglalkoztak a kérdéssel magam csináltam meg. Azóta is használom probléma nélkül. Ejtésre nincs garancia, nekem a hátlapot nem akarták cserélni külön. Az egész készüléket cserélték volna 50K-ért.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
[off] http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/8450385.stm
Ez olyan ciki lehetett... :D [/off]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni