Sziasztok!
Nagyon sok éve, még amikor a régi (szürke-zöld "fapados") weboldaluk volt, leszerződtünk a tárgyban említett céggel mint viszonteladók. Szerettük őket, precízek és gyorsak voltak, lehetett követni melyik rendelt tétel mikor érkezett készletre, mire várhatjuk, stb. Ha minden beérkezett, kevés kivétellel még aznap feladták, másnap nálunk volt. A régi weboldal jó pár éve megszűnt, lett a bestmarkt.hu helyette, itt már aztán minden lett a számítástechnikán kívül, a kenyérpirítótól kezdve a rollerig, de nem zavart, működött minden rendben. Aztán egy bő fél éve elkezdett a kiszállítás nagyon lelassulni. A raktárukra is lassabban érkeztek a termékek és ha be is futott, többször szólni kellett hogy adjátok már fel, szükségünk lenne rá. Körülbekül egy hónapja megjelent a weboldalon hogy a fizikai átvevőpont (üzlet) megszűnik, csak kiszállítás lesz. Minket nagyon nem érintett, elfogadtam. Aztán 1-2 hete vettem észre hogy a termékek zöme eltűnt a weboldalról. Kerestem 4-5 terméket ami tuti volt náluk, nincs találat. A termékkategóriákban alig listázódik pár termék, alig van fent valami, talán 1-2%-a a korábbi kínálatnak. A napokban feladtunk futárral egy garanciás eszközt nekik a szervizbe, visszajön azzal hogy a címzett nem kereste, nem vette át a csomagot. Mi a fene van velük? Tud valaki valamit? Kérdeztem emailben, egyelőre nincs válasz...
- 290 megtekintés
Hozzászólások
Na. Megnyitottam a témát, pár perce jött ez a levél, meglátjuk helyreállnak-e: "Elnézést kérünk a kellemetlenségért! Utánajárunk, hogy mi lehetett a gond, és visszajelzünk rövidesen! A webáruházban átalakulás miatt jelenleg csak a készleten lévő termékek elérhetőek. A következő hetekben ezzel kapcsolatban nem várható változás. Több információval sajnos az ügyfélszolgálaton nem rendelkezem."
Addig is keresek másik szállítót, mert nagyon sok tétel tőlük jött, most meg sem találni őket. :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az, hogy a garanciális szervízszolgáltatásuk de facto nem működik, az nem "kellemetlenség" - az annál jóval több. Bár "kellemetlen" nekik lesz, ha fogyasztóvédelmi panasz kapcsán elkezd a hatóság vizsgálódni, hogy akkor mi a töcs van...
Az, hogy a készleten lévő termékek vannak csak, az lehet valóban költözés/átalakulás miatt is, meg azért is, mert azt a terméket, amit ők "viszonteladnak" valakinek meg kell hiteleznie addig, amíg a végfelhasználó/vásárló ki nem fizeti... És ez ugye egészen más képet fest a dologról... Pláne a garanciális szervíz de facto eltünésével egyszerre...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni