Pofára ejtett iPhone

Ma délben ugrálok a hóbuckák közt, mire valami kipottyan a zsebemből. Nini, egy iPhone. Szépen pattogott a sarkain, majd a hátlapjára érkezve megállapodott. Felveszem, nézem, működik. A lehalkító gombjára esett és az afelett levő sarokra. Kissé szétnyílt az oldala. A kijelzőnek semmi baja. Elballagok a szervizbe, hogy pattintsák már össze, nyilván egyszerűen szét kell szedni, vissza kell igazgatni a belét, oszt' jól van.

A jó T-Mobile szervizben vártam vagy 1 órát. Rám kerül a sor, mutatom a muksónak mi a bánat van.

- Hajaj, nem olyan egyszerű ez.
- Mi nem egyszerű?
- Nem garanciális hiba.
- Tudom. Ettől még meg lehetne javíttatni?
- Nem. Az Apple nem engedi.
- WTF?
- Az Apple nem engedi, hogy itthon szervizeljék.
- Akkor mi van most? Egy prémium készüléket nem tudnak javítani?
- Nem. Csak kompletten cserélni. Ennyi meg annyi forint.
- Tegyük fel, hogy elreped egy hátlap. Azt sem tudják kicserélni?
- Nem. Csak az egész készüléket.
- Akku probléma?
- Teljes csere.
- Köszi, majd megfontolom.

Hazajöttem, google://iphone 3g disassembly

Videót megnézem, két csavar ki az aljából (nyilván már úgysem garos), tapadókorong a kijelzőre. Leszedem a kijelzőt, két szalagkábel kiakaszt, alatta egy másik szintén. Nézem a szerkezetet, de sok bíztatót nem látok. Valami a kapcsoló körül kicsit eldeformálódott vagy ilyesmi.

No, akkor ennek én jobban nem állok neki (nem egy nagy szám egyébként a szétszedése). Összerakom, működik. Nagyon alaposan megnézve most van egy kis szépséghibája. Nagy kaland. Annyit nem ér az egész, hogy kicseréltessem az egész készüléket.

Hozzászólások

- Tegyük fel, hogy elreped egy hátlap. Azt sem tudják kicserélni?
 - Nem. Csak az egész készüléket.

Apple jó cég :(

Ipari veszélyes hulladékból és kvarcjátékból - (C)opyright Hunger - kell építkezni én mindég mondom. Ilyenkor legalább nincs csalódás.

--------------

r=1 vagyok, de ugatok...

Vidd el Apple szervizbe.. mivel csak ott szervizelik. Mint minden mas garos apple cuccot. Egyebkent meg you deserve it ;)

+1 a t-mobile/t-onlinenál mindenki mást mond mindenről. az internet csomag duplázásom az egyik helyen 3hónap várakozási idővel ment volna, másik t-onlineba azonnal, csak nem volt normális ember, aki ért a géphez, hogy meg is tudja csinálni a csomagváltást. aztán a végén telefonon el lett intézve. :)
szerintem az i-phone dolgot is több szervízbe meg kéne kérdezni.
-----------------
A méhecske is zümmög, mégse szerver.

Csatlakozom. A T-szolgaltato nem a hozzaerteserol hires. Sokszor fordul az elo, hogy meg a jobbkez sem tudja mit csinal a bal. A hozzaertes meg a masik orokzold tema. Mindenkepp vidd el Apple szervizbe. Egy kort meger.
--


()=() Ki oda vagyik,
('Y') hol szall a galamb
C . C elszalasztja a
()_() kincset itt alant.

Bemegy apple szervizbe, "megkerdez mennyi a szoftverfrisites"*, kozben "veletlenul" leejt, elszornyed hogy szetesett. Ha van bennuk egy pici joerzes, gyorsan osszerakjak neked, te orulsz. :)

*Vagy barmi hiheto hazugsag

--
"Biztos én vagyok a béna, de csak azt sikerül elérnem, hogy kikapcsol a monitor."