A jó T-Mobile szervizben vártam vagy 1 órát. Rám kerül a sor, mutatom a muksónak mi a bánat van.
- Hajaj, nem olyan egyszerű ez.
- Mi nem egyszerű?
- Nem garanciális hiba.
- Tudom. Ettől még meg lehetne javíttatni?
- Nem. Az Apple nem engedi.
- WTF?
- Az Apple nem engedi, hogy itthon szervizeljék.
- Akkor mi van most? Egy prémium készüléket nem tudnak javítani?
- Nem. Csak kompletten cserélni. Ennyi meg annyi forint.
- Tegyük fel, hogy elreped egy hátlap. Azt sem tudják kicserélni?
- Nem. Csak az egész készüléket.
- Akku probléma?
- Teljes csere.
- Köszi, majd megfontolom.
Hazajöttem, google://iphone 3g disassembly
Videót megnézem, két csavar ki az aljából (nyilván már úgysem garos), tapadókorong a kijelzőre. Leszedem a kijelzőt, két szalagkábel kiakaszt, alatta egy másik szintén. Nézem a szerkezetet, de sok bíztatót nem látok. Valami a kapcsoló körül kicsit eldeformálódott vagy ilyesmi.
No, akkor ennek én jobban nem állok neki (nem egy nagy szám egyébként a szétszedése). Összerakom, működik. Nagyon alaposan megnézve most van egy kis szépséghibája. Nagy kaland. Annyit nem ér az egész, hogy kicseréltessem az egész készüléket.
- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2780 megtekintés
Hozzászólások
- Tegyük fel, hogy elreped egy hátlap. Azt sem tudják kicserélni?
- Nem. Csak az egész készüléket.
Apple jó cég :(
Ipari veszélyes hulladékból és kvarcjátékból - (C)opyright Hunger - kell építkezni én mindég mondom. Ilyenkor legalább nincs csalódás.
--------------
r=1 vagyok, de ugatok...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vidd el Apple szervizbe.. mivel csak ott szervizelik. Mint minden mas garos apple cuccot. Egyebkent meg you deserve it ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem garanciális probléma. Nyilvánvalóan. Annyit nem ér az egész, hogy elvigyem. :)
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha van kozelben apple szerviz, azert en is megprobalnam. Vannak azert fenntartasaim azzal kapcsolatban, hogy a t-mobile-os emberkektol kapott informaciok az apple-rol mennyire helytalloak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 a t-mobile/t-onlinenál mindenki mást mond mindenről. az internet csomag duplázásom az egyik helyen 3hónap várakozási idővel ment volna, másik t-onlineba azonnal, csak nem volt normális ember, aki ért a géphez, hogy meg is tudja csinálni a csomagváltást. aztán a végén telefonon el lett intézve. :)
szerintem az i-phone dolgot is több szervízbe meg kéne kérdezni.
-----------------
A méhecske is zümmög, mégse szerver.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csatlakozom. A T-szolgaltato nem a hozzaerteserol hires. Sokszor fordul az elo, hogy meg a jobbkez sem tudja mit csinal a bal. A hozzaertes meg a masik orokzold tema. Mindenkepp vidd el Apple szervizbe. Egy kort meger.
--
()=() Ki oda vagyik,
('Y') hol szall a galamb
C . C elszalasztja a
()_() kincset itt alant.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bemegy apple szervizbe, "megkerdez mennyi a szoftverfrisites"*, kozben "veletlenul" leejt, elszornyed hogy szetesett. Ha van bennuk egy pici joerzes, gyorsan osszerakjak neked, te orulsz. :)
*Vagy barmi hiheto hazugsag
--
"Biztos én vagyok a béna, de csak azt sikerül elérnem, hogy kikapcsol a monitor."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
http://ipod.kreative-labs.com/
probald meg itt :) nagyon korrekt a csavo
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni