Ügyfélszolgálat székek nélkül

Fórumok

A rózsaszín mobil márkánál voltam ma, de a többi is pont ilyen, és nem teljesen értem miért. Biztos én vagyok tahó, és nem látom a zsenialitást, de amikor az ügyintézés általában nem 10 perc, akkor nem értem, miért kellett száműzni a székeket az ügyfélszolgálatokról. Viszonylag fiatal korom ellenére álldogálás közben hamar megfájdul a derekam, és gyanítom, vannak így ezzel néhányan. Az egyetlen magyarázat lehet, hogy az ügyfél gyorsan húzzon a fr@ncba, de az ügyintézés hosszát általában nem az ügyfél befolyásolja. Vagy nagyot tévedtem?

Hozzászólások

Csak egy tipp!
Keress olyan ügyfélszolgálatot ahol van szék és járj oda!
____________________________
sorry for stupid questions!

Nekem otp a favorit. Néhány pultnál van szék, hitelügyintézés, ilyesmi, ahol gondolják, hogy többet kell pepecselni.
Na de amikor egy kurv@ számlanyitással/bakkártyaigényléssel másfél órát* el lehet b@szni az azért egy vicc. Van ott is szék, persze,
csak az ügyintéző kisasszony alatt :)

--
* normál esetben.
Amikor a még sarlókalapácsos ifjusági-betétkönyvem lejárt, és számlát nyitottam + átvezettem rá a pénzt,
az konkrétan egy nap volt :) Egy délelőtt, valag papírt átolvasni/aláírni + jöjjek vissza másnap mert
a betétkönyv eredeti nyitófiókjának-utódjában tárolt eredeti papírt onnan át kell faxolni nekik..
aztán másnap du. zárás utánig ment a móka. Kisasszony: "Ön rendkívül türelmes, uram" - "Ez csak természetes.." :)

Ezzel én is így voltam egészen eddig a történetig. Megjegyzem, ekkor már az volt a legkisebb bajom, hogy nincsenek székek az OTP ügyfélszolgálatán... De azért föltűnt.
(Az OTP-ről nem tehetek, anno még a szüleim nyitották meg a számlámat, amikor még kiskorú voltam. Szívesen váltanék más bankra, de amikor Magyarországon járok, akkor kisebb dolgom is nagyobb annál, hogy az OTP-ben álldigálljak. Magyarul lustaságomból kifolyólag maradnak.)
Csaba

biztos azt akarják ezzel sugallni, hogy itt olyan gyors az ügyintézés, hogy nem is lesz időd leülni :)

A nagyobb cégek ügyfélszolgálat címszó alatt általában ügyfélelhárító rendszert üzemeltetnek. Nem jöttél még rá?

Eddig is futóbolondnak néztek minket, de most már mi is tudjuk.

Hja kérem, hát mi meglepő van abban, hogy ebben az országban az ügyfél az "utolsó"?

--
robyboy

Szerintem a Windows nem felhasználóbarát.
Ha az lenne, nem utálnám.

Az önkormányzatnál volt a legjobb:

Sorban álltam, hogy átvehessem a lakcímkártyámat.
- az előttem álló ipse éppen befejezte
- odaálltam a csaj asztalához és vártam

Kb. 10 percet vártam, mire megszólalt, hogy menjek már máshova várakozni, mert zavarja a jelenlétem.

Átmentem a szomszéd hölgyhöz, tőle kértem, hogy ugyan adja már oda a lakcímkártyámat (természetesen senki sem volt a hivatalban). Kedvesen odaadta, miközben az előző hölgy sértődötten morgott, hogy nem voltam hajlandó megvárni, míg elolvassa az interneten a híreket, kifesti a körmeit, készít egy kávét, felhívja a barátnőjét, utána meg odaadja nekem a lakcímkártyámat.

:)

én ezt a következő módon szoktam lerendezni:
-keziccsókolom, megismer?
-nem, nem ismerem meg.
-én vagyok az ügyfél, az adófizető, akinek a pénzéből a fizetése van!
ezért elvárom, hogy tegye a dolgát hivatalszerűen, ellássa feladatát ahogy kell!
=hip-hüp-izé-stb
-csókolom, nem kötelező itt mereszteni a szemeit, lehet menni máshova, ha gondolja, épp kávézni indulok a felettesével, segítek az ügyön.
=itt a szokásos pattogás, hogy ÉN tudjam már, hol a helyem
-drága, akkor ahogy említettem az elején, a beszélgetésünket adatvédelmi és minőségbiztosítási okokból rögzítettem, eszerint fogok eljárni Önnel szemben.
=na itt általában puhul a talaj, s kezdődik rugalmassá válni az ügyintézés.

Ritka eset, hogy ezen folyamat végbemegy, van amikor az első mondatnál leesik a tantusz, oszt' teszi a dolgát a közszolgája.
Ha meg véletlenül egy balf*sz hapsival hoz össze a sors ilyen ügyekben, neki csak szimplán a következőt szoktam mondani:
-te b*zmeg, vagy csinálod a dolgodat, vagy akkora pofont adok hogy kih*gyozod a heréidet, hát mi az édesanyádat képzelsz, miért állok itt előtted te f*sz?

ez annyira hatásos tud lenni, hogy adott esetben a fél iroda megszeppenve áll a tények előtt... s láss csodát, kezdődik az ügymenet, amiért odamentem.

Nyilván nem sűrű ez az állapot, de fel kell készülni rá, hogy ne ott kelljen elmélkedni a frappáns válaszokon.
Vagy keményen lépsz fel az ilyenekkel szemben, vagy inkább felejtsed el az ügyintézést ilyen helyzetekben. (és a kultúrált viselkedést ő kényszeríti ki belőlem, meg az állatot is)

--
Sony Vaio &

A testsúly vs. fellépés analógiájára idézném az egyszeri Kamaz sofőr mondását:

"Nem csak a lóerő számít, hanem a nyomaték is." Majd szépen visszatolta a szabálytalankodó BMW-t az egyirányú utcába.

--------------------------------------------------------------
"Tegnap reggel addig röhögtünk a főnök viccén, míg ki nem derült, hogy az a napi feladat."

> drága, akkor ahogy említettem az elején, a beszélgetésünket adatvédelmi és minőségbiztosítási okokból rögzítettem, eszerint fogok eljárni Önnel szemben.

Egy finnországi magyar ismerősöm amikor el akart itthon valamit intézni, az alkalmazott meg akadékoskodott, mindig azzal kezdte, hogy mi az Ön neve? Felírta, folytatta a kérdéseket tovább.

Ami érdekes volt, hogy miután az alkalmazott elmondta a nevét, gyökeresen megváltozott a hivatalosan elintézhető ügyek száma.

A másik, amit mondogatott, hogy oké, írja le papíron, írja alá, hogy ezt nem lehet elintézni, akkor jó. Ezzel a 2 mondattal lehetett az állami intézményekben dolgozókat az őrületbe kergetni.

Szerintem nem Finnországban tanulta az ipse ezt a viselkedést.

megmondom őszintén, nem ez az alapértelmezett viselkedési profil, de már előfordult az elmúlt 10 évben.
barátom van néhány, de egyikük sem érdekbarát. mi mindig számíthatunk a másikra, éjjel-nappal, karácsonykor is, meg húsvétkor is, télen-nyáron, esőbe-hóba.

természetesen lehet ezt úgy is, hogy nem lépsz fel aggresszíven, hanem elsomfordálsz a helyszínről, lehajtott fejjel, hogy ó, nem lehet, ó nem megy, jaj, most akkor hogy legyen.
minden ügyintézésnek van rendje. ha annak megfelelően jársz el, s közben akadékoskodnak, akkor meg kell tenni bizonyos lépéseket.

--
Sony Vaio &

Én mindig illedelmes vagyok, és amit elértem pl egy Actel adsl szerződésfelbontáskor, az annyi volt hogy 4 havi számlát állítottak már ki, mire felhívtam őket telefonon, és megmondtam hogy felveszem a beszélgetést és az NHH valamint a fogyasztóvédelem segítségével fogom ezt a problémát megoldani. Akkor már 4 hónapja húzódott a procedúra, mit ad Isten 3 nap múlva jött a bocsánatkérő levél.

Sajnos nagy az Isten állatkertje...