Mai otp ügyintézés véletlen letiltott kártyával kapcsolatban

Üdv emberek!
Ma bementem OTP be elintézni véletlen letiltott kártyám feloldását + letiltott összeg jóvá írását..
Lásd részletesebben a történetet itt:

http://hup.hu/node/79581

Bemegyek röpke fél óra várakozás, ügyintézőnőhöz odamegyek, mesélem neki ATM benyelte 2 hónapja kártyám nemrég kaptam vissza bla bla bla és a kolléganője véletlen letiltotta a kártyám.

Erre fel rámförmedt a nő, és mi az hogy véletlen? Aláírtam bankkártya letiltását igazoló papírt , meg stb...
Én meg igen aláírtam de nem arra a kártyámra gondoltam ami benyelte a kártyát és jött vissza OTP be, hanem egy előzőre ami elveszett, és a kolléganője is így volt vele...
+ Mondtam neki az iraton nem szerepelt kártyaszám sem lejárati dátum, ezt a kolléganő a gépben látta amit én nemtudtam megnézni és nem is mondott adatokat.

Na erre a válasz: a letiltott összeget nemtudjuk jóvá írni (1500 ft), maximum 3 nap múlva talán feloldható a kártya, amennyiben nem új kártyát kell igényelni + 1500 ft ért.
+ Mondom neki de az OTP direkten azt mondták hogy jóváírják téved letiltási díjt és 100% ra feloldják.
- Erről ő semmit nem tud...

Én meg már mosolyogva kínosan röhögve -3 ezrembe kerül hogy önök tévednek? na ne már.
És felhozom hogy hova írhatom meg hivatalos papíron a részletes történetet és hova küldhetem be ? stb.
Errefel ott álltunk meg hogyha netán mégsem sikerül a kártya visszahozása adnak egyet ingyen, és nem kell még +1500 HUF.
De nekem ez már gyanús...

Miért tehet meg OTP mindent ügyfélel?!

Hozzászólások

Jól értem, hogy aláírtál egy papírt arról, hogy letiltható a kártya, majd ezt a kártyát később benyelte egy ATM? Ja, látom. Nem szerepelt rajta a kártyaszám. Nem egyértelmű hivatalos papírt nem írunk alá.

--
trey @ gépház

Nos.
Szép lassan:
Benyelte a kártyát az ATM, majd pedig felfügesztettem a kártyát help desken. A benyelt kártyák, felmennek Pestre, vissza megyeszékhely majd a számlavezető bankfiókhoz.
Felfügesztés nem letiltás. Ha benyeli a kártyát az ATM , gép kilök egy helpdesket és ott egy 4 jegyű kóddal átmenetileg kilökik forgalomból kártyát de ahogy visszakapod, felhívod őket, adatokat megad kód bemond és feloldják
- 1 hónapot vártam a kártyára, november 4. én kikaptam a kártyát voltam ott 1 héttel azelőtt is nem e érkezett meg a vezető bankfiókomhoz.
A hölgy azt mondta a régi kártyám, nem ez hanem ami elveszett fél éve még él és letiltja.
Mondtam én már neten tiltottam , erősködött és letiltotta.

Aztán november 4. én visszakaptam benyelt kártyám, és telón feloldattam rajta a felfügesztést.

Ezután derült ki hogy a nő véletlen azt a kártyát tiltotta amit benyelt az ATM

Neten nézegettem bankszámlaszámom és mi az hogy nem szerepel rajta bankkártya...
Hívtam OTP direktet és mesélték letiltotta a bankfiókom..:)
OTP direktben megerősítették volt egy kártyám december 6. án amit én tiltotam, most október végén pedig bankom tiltotta azt a kártyát amit benyelt az ATM.

szóval vacak, én nem akartam letiltatni azt amire akkor vártam:(

de anno 100% hogy a hölgy sem direkt tette mert tisztában volt vele akkor, hogy én a benyelt kártya miatt kerestem meg őt...XD

Hahh, nekem kiküldték az új kártyám csak úgy postán, persze nem érkezett meg, hanem egyszer csak nem működött ami nálam volt. Kértem másikat, 1 nap szabi a letiltás és a másik igénylés (aminek a díját természetesen levonták). Ótépébízunkegymásban.

__________________________
Kinek a pap, kinek a chap.

május elsején járt le a régi kártyám, elvileg meg is küldték az újat időben, csak nem hozzám, hanem figyeljetek:

1, kaptam egy levelet az állandó címemre (ami a levelezési címem is egyben), hogy átvehetem a kártyámat a Dunaharaszti fiókban (Tökölön lakunk, logikus)
2, felhívtam őket, hogy nem áll módomban DH-ba utazni a kártyáért, hiszen lassan 5 éve elköltöztem onnan
3, közölte a telefonos kisasszony, hogy nálunk nincs is semmilyen kártya, kiküldték a "kártya kiküldési címre" (a pontos neve nem ez, de ilyen találó :-) )
4, akkor kiegyeztünk abban, hogy letiltatom, és kérek egy újat a lakcímemre
5, május végén hívtak, hogy átvehetem BP belvárosában az egyik fiókban (figyeltek? azért se küldték a lakásomra!)
6, elkértem magam 2 órára, bemegyek a bankba azzal a papírral, amit tőlük kaptam, hogy itt és itt lehet átvenni, persze nem vittem magammal személyit (LOL ezt én keféltem el), ezért nem adták ide
7, még aznap bementem a munkahelyem melletti fiókba (200 m), hogy legyenek szívesek ide hozatni, ne kelljen már megint tömeg közlekednem fél napokat miatta, rendben, bevállalták
8, egy hét múlva át is vehettem a kártyámat

azt hiszitek itt a vége?

9, alig telt el 2-3 hét, hív egy nő, hogy letiltotta a kártyámat, mert bizalmas adatok kerültek ki illetéktelen kezekbe, és nehogy visszaéljenek vele, igényelhetek egy újat, természetesen ingyen :-D
10, aznap bementem a szomszéd fiókba, hogy újat kérjek, erre a várakozás után közli a jómunkásember, hogy a letiltás napján nem tud ugyanarra a folyószámlára másik kártyát igényelni, jöjjek vissza másnap
11, másnap visszamegyek, elmondom még egyszer a gondomat a másik jómunkásembernek, minden rendben, 3 hét múlva kaphatok is egy új kártyát, persze ingyé
12, és végül kb 3 hét múlva milyen fura, ki tudták postázni a lakcímemre a kártyát ;-)

soha nem éreztem, hogy értem lennének, mindig azt tapasztalom, hogy én vagyok a bankért...

--
by Mikul@s

Gondolom a lejárat előtt küldték ki -- tessék a kártya lejárati dátumát figyelni, és ha az adott hónap közepéig nincs a kezedben az új kártya, akkor goto bankfiók, és jelezni, hogy le fog járni, és nem kaptál újat. (Természetesen a panaszt írásban is rögzíteni kell...)

OTP-nél jellemző hogy ha több bankkártyára kerül a sor valamilyen okból (elveszik, benyeli, eltöröd, stb.) akkor az ügyintéző nyugodt szívvel tiltja pont a másikat, vagy elcseszi a müveletet és le sem tiltja.
Nekem kb. fél évig volt érvényes egy olyan kártya ami már nem is létezett (kettétörtem véletlenül aztán leadtam a fiókban).

********************
"Aki nem backupol az tehetsegtelen :-)"
"...ha nem tévedek!" (Sam Hawkins)
http://holo-media.hu

en mondtam mar neked a multkor, h ha be kell menni, akkor azert mennek, hogy megszuntessem. Hat kellett ez neked? :)

Amin reklamálni lehet, azt az OTP-nél Reklamációs adatlapnak hívják.
Ezt megemlítve az ügyintézés észrevehetően rugalmasabbá, segítőkészebbé, gyorsabbá válik tapasztalatom szerint.
Háttérinformációk alapján ez azért történik, mert akár egyetlen egy kitöltött adatlapnak is az a hozadéka, hogy az adott fiókban teljes auditot végeznek, az adatlapon szereplő reklamáció jellegétől függetlenül. :)